Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut varattuun mieheen, jolla on ulkomaalainen naisystävä

Vierailija
21.07.2017 |

Olen ihastunut varattuun mieheen, jolla on ulkomaalainen, tarkemmin sanottuna saksalainen naisystävä. Mies on siis ihan suomalainen. En voi sille mitään, että ihastuin tähän mieheen jo hyvän aikaa sitten. Luulin jo, että mies olisi vapaa, mutta sitten selvisi, että hänellä onkin nainen. Ovat ilmeisesti olleet yhdessä jo melko pitkään. Mies on todella ihana. Hän on komea ja hänen kanssaan on mm. helppoa ja hyvää keskustella kaikesta.

Voisinko kaikesta huolimatta yrittää saada tätä miestä itselleni? Uskon, että kahden suomalaisen välinen suhde on kuitenkin aina luotettavampi ja kestävämpi kuin suomalaisen ja ulkomaalaisen välinen suhde. Kun on yhteinen kieli, yhteiset tavat ja tottumukset ja samassa yhteiskunnassa ja kulttuurissa kasvettu. Tämä mies ja nainen ovat tietääkseni joskus vähän pidemmänkin aikaa erossa toisistaan, esim. jos toinen on kotimaassa käymässään, eivätkä aina matkusta maasta toiseen yhdessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suhde, joka on kestänyt erossaolon ja välimatkan. Mitäpä luulet?

Vierailija
2/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa miehen kanssa joka on Keski-Euroopasta. Seurustelumme aikana siihen yritti väliin tulla suomalaisia miehiä. Sanotaanko nätisti ettei kiinnostanut ollenkaan vaikka kieli ja kulttuuri olivat tietenkin samat kuin minulla. Tunsin ja tunnen oloni turvalliseksi ja rakastetuksi juuri tämän yhden ja ainoan miehen kanssa--joka nyt sattuu olemaan ulkomaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on todella ihana. Hän on komea ja hänen kanssaan on mm. helppoa ja hyvää keskustella kaikesta.

Tällaiset miehet monesti päätyvätkin yhteen naisten kanssa, jotka kykenee samaan. Valitettavan usein ulkomaalaisten.

Vierailija
4/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kiinnostuu. On löytänyt ihanan saksattaren. Jos yrität iskeä, käteesi jää luu ja miehelle muisto suominaisista lunttuina..

Ei tyylikästä.

Vierailija
5/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa miehen kanssa joka on Keski-Euroopasta. Seurustelumme aikana siihen yritti väliin tulla suomalaisia miehiä. Sanotaanko nätisti ettei kiinnostanut ollenkaan vaikka kieli ja kulttuuri olivat tietenkin samat kuin minulla. Tunsin ja tunnen oloni turvalliseksi ja rakastetuksi juuri tämän yhden ja ainoan miehen kanssa--joka nyt sattuu olemaan ulkomaalainen.

Minkä takia suomalaiset naiset jotka seurustelevat ulkomaalaisen kanssa aina pitävät niin paljon kotkotusta siitä että heillä on ulkomaalainen mies? Jokaiseen keskusteluun pitää väkisinkin tunkea se että on ulkomaalainen mies ja että se on niiin ihana. Tuokin kommentti on hyvä esimerkki. Eipähän se nyt mikään vastaus aapeen kysymykseen ole.

Vierailija
6/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kiinnostuu. On löytänyt ihanan saksattaren. Jos yrität iskeä, käteesi jää luu ja miehelle muisto suominaisista lunttuina..

Ei tyylikästä.

Eiköhän mies jo tiedä, miten "laadukasta" seuraa suominaiset ovat ja valinnut siksi fiksun ja kauniin saksalaisen.

Vierailija
7/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kauniimpi kuin se niin on ehkä mahis. Saksalaiset naiset nyt eivät ole kovin kummoisia ulkonäöltään joten suomalainen nainen voi pärjätäkin kilpailussa, mutta on niillä kyllä muutamia hyvin kauniskin poikkeus joukossa. Kovin kuivia ovat myös ja useimmat niistä suorastaan töykeitäkin (varsinkin ent. itä-saksan muijat) joten ihmettelen miksi sen piti saksalaisen hankkia jos nyt ulkomailla kerta oli shoppailemassa.

Se että mies on ihana sua kohtaan ja hänen kanssa keskusteleminen on helppoa viittaa siihen että hän on kiinnostunut. Sinun pitää vain pelata kortit silleen että se näyttää siltä kun et olisi sitä pokaamassa vaikka olet.

Vierailija
8/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia suomalaiset naiset jotka seurustelevat ulkomaalaisen kanssa aina pitävät niin paljon kotkotusta siitä että heillä on ulkomaalainen mies? Jokaiseen keskusteluun pitää väkisinkin tunkea se että on ulkomaalainen mies ja että se on niiin ihana. Tuokin kommentti on hyvä esimerkki. Eipähän se nyt mikään vastaus aapeen kysymykseen ole.

No jopas nyt ärsyttää:) Siten tämä liittyy aapeen kysymykseen että hän ajattelee että yhteinen kieli ja kulttuuri jotenkin olisivat parempi juttu jolla hän voisi hurmata miehen. Olen itse tähän samaan ajatukseen törmännyt usein. Itse todellakin suomalaisen miehen ajatuksena yrittäessään selittää minulle miksi hän suomalaisena on parempi. Olen myös kuullut naisten ajatuksia siitä että kyllä kotimainen aina ulkomaalaisen voittaa. Rakkaudessa nyt vain ei ole väliä mistä se toinen on kotoisin. Eikä minulle muuten ole tärkeä mitenkään erityisesti kertoa kellekään että mieheni on ulkomaalainen. Yli kymmenen vuotta yhdessä niin en todellakaan useimmiten edes muista että olemme eri maista kotoisin. 

Vierailija
9/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä suhde, joka on kestänyt erossaolon ja välimatkan. Mitäpä luulet?

Niinpä, tai sitten ovat eri paikoissa koska suhteella ei mene hyvin. Voihan se olla niinoä että mies on vain jäänyt suhteeseen kun mitään parempaa tarjousta ei ole tullut (ns. turvallinen vakipillu). Näin voi hyvinkin olla sillä suomalaiset naiset ovat todella huonoja tekemään aloitteita. Sitten jos tekevät niin ne ovat todella surkeita ("mähän sanoin sille kerran moi, miksei se älynnyt?") jolloin moni mies ei edes sitä hoksaa.

Vierailija
10/11 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä parisuhteen harkitut rikkojat aina tuntuvat jollain tavoin vastenmielisiltä. 

Vierailija
11/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehilläkin ole yhtä suuri oikeus seurustella halutessaan ulkomaalaisten naisten kanssa ilman että joku yrittää tieten tahtoen sitä suhdetta rikkoa vain siksi, että "suomalainen on aina parempi".

Eri asia on sitten nämä viisikymppiset sovinistit, jotka hakevat Thaimaasta jonkun kotiorjan itselleen.

T: mies joka seurustelee englatilaisen naisen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi