Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkin salaa miehen puhelinta ja...

Vierailija
21.07.2017 |

...ensinnäkin nyt on huono omatunto mutta en tiedä kadunko varsinaisesti. Olin epäillyt että mies ikävöi salaa eksäänsä (on puhunut hänestä ja kertoi ensin ihan avoimesti että on etsinyt hänet facebookista ja vaihtanut kuulumisia, en sitten tiedä oliko tuo jo häneltä jonkinlainen tunnustus/omatunnon kolkutus vai kertoiko ihan muuten vaan) sillä mieheni tuli kauan sitten jätetyksi tämän naisen puolesta eikä tunteet missään vaiheessa varsinaisesti ehtineet kuolla. Tuo tieto jäi kuitenkin vaivaamaan minua ja nyt tilaisuuden tullen sorruin katsomaan, onko siellä haikailua ja ikävöintiä vai ihan normaalia keskustelua. Noh, tulos oli että mieheni oli (tietysti..,) poistanut keskustelusta osan ja jäljellä oli enää pieni pätkä täysin viatonta juttelua. Ketjusta kuitenkin huomasi heti, että siitä puuttui osa ja että se oli vain jonkun pidemmän juttelutuokion loppu.

Mitä nyt pitäisi tehdä tai ajatella? Tein helvetin väärin, täytyykö minun tunnistaa mitä tein vai voiko siitäkään seurata mitään hyvää? Toisaalta jos en tunnusta, sorrunko toistekin tarkistelemaan olisiko sinne tullut jatkoa... Syvin ongelmahan tässä on selkeästi se, etten näköjään 100% luota mieheeni. Ja vaikkei hän varsinaisesti tekisikään mitään kiellettyä tai luottamuksen vastaista, voiko suhde toimia jos tunteita on johonkin vuosien takaiseen suhteeseen? Toisaalta pitäisikö olla ymmärtäväinen, jos ensirakkaus on jättänyt ilman selitystä, onko siitä voinutkaan päästä täysin yli jos miehen tunteet eivät koskaan ehtineet laimentua, vaan suhde ikään kuin loppui "kesken"? Olenko ihan hirveä ihminen vai huolehdinko ihan aiheesta?

Sen tiedän, ettei mies tule tuon eksänsä kanssa pettämään tai hänen kanssaan päätymään yhteen (eksä on muuttanut kauas ja perustanut perheen) mutta onko sillä edes väliä, jos miehellä on kuitenkin tunteita? Kumpi edes on vakavampaa, ne teot (joissa ei ollut tunne mukana) vai tunteet (jotka eivät kuitenkaan johda pettämiseen)? Apuja, kokemuksia, mielipiteitä? :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä neljänkympin kriisi? Jostain syystä ympärilläni tapahtuu juuri nyt näitä tämmöisiä, entisiin yhteydenottoja, enkä usko että se on juomavedessä. Ennemminkin ikäkriisi kun alamme vanheta, pitää verestää markkina-arvoa. Mitä tuosta, jos se on jo mennyttä vaikka rakkautta olikin, ja poispyyhittyäkin mitä itse kerroit.

Tässä tapauksessa kolmenkympinkriisi. Mutta tuosta juuri onkin kysymys, onko se todella mennyttä ja poispyyhittyä jos vielä vuosien jälkeen on tarve pitää yhteyttä? Jos eteenpäin on siirrytty ja uusi suhde löytynyt, miksei keskittyisi vaan siihen? Ap

Vierailija
22/53 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaa tämän takia puhelimissa sekä tietokoneissa on automaattinen lukitus ja avaus sormenjälki tunnisteella.

Jep. Pakko kuitenkin tunnustaa, että ennen tätä eksä-tarinan kuulemista minulla ei koskaan käynyt edes mielessä tutkia toisen puhelinta. Vielä muutama kuukausi sitten minua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa miehen sormet tai viestit enkä koskaan edes miettinyt kenen kanssa siellä jutellaan (varmaan juurikin siksi että luottamus oli silloin vielä kunnossa...) ja luulin etten ikinä sortuisi tähän. Jotenkin tuo tunnustus eksän rakastamisesta on saanut minut epäilemään onko mies kanssani vain siksi ettei saanut pidettyä ensirakkauttaan. Tutkin puhelimen, jotta voisin pistää tämän suhteen jo nyt heti vielä suht ajoissa poikki, jos perustat eivät olekaan niin kunnossa kuin olen luullut. Jos ero on väistämättä tulossa, haluan mielummin erota heti. Aion tämän takia myös ottaa tekoni miehen kanssa puheeksi. Jos tämä loppuu tähän niin ei kai sen ollut tarkoituskaan kestää, tuskin vuosien suhteessa tällainen edes on niitä isoimpia mahdollisia kriisejä. Vai onko? Ap

Nyt en ihan ymmärrä logiikkaasi. Kerroit että eksä asuu kaukana, on perustanut perheen ja alunperinkin jättänyt miehesi. Eksä ei siis ole minkäänlainen uhka sinulle, enkä ymmärrä miksi ero olisi joka tapauksessa tulossa.

Jos et rakasta miestä ja itse haluat erota, tee se, mutta älä mainitse mitään stalkkauksesta. Eroa niin tyylikkäästi kuin pystyt, ja säilytä arvokkuutesi.

Jos taas rakastat miestä, ajattele että aika on puolellasi. Mitä enemmän kuluu aikaa ihanasta eksästä, sitä haaleammaksi käyvät tunteet. Samaan aikaan voit itse olla maailman ihanin tyttöystävä ja "voittaa miehen sydämen". Mitä se ihanuus sitten tarkoittaa käytännössä, mieti itse, mutta varmaa on että stalkkaus ei ole ihanas kenenkään mielestä.

Sitäpaitsi: ihan oikeasti sinulle ei kuulu mitä mies juttelee eksän kanssa. Sinulla ei ole oikeutta vaatia miestä näyttämään viestejä. Suosittelen keskuttymään teidän keskinäiseen suhteeseen ja sen kehittämiseen iloiseen ja positiiviseen suuntaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaa tämän takia puhelimissa sekä tietokoneissa on automaattinen lukitus ja avaus sormenjälki tunnisteella.

Jep. Pakko kuitenkin tunnustaa, että ennen tätä eksä-tarinan kuulemista minulla ei koskaan käynyt edes mielessä tutkia toisen puhelinta. Vielä muutama kuukausi sitten minua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa miehen sormet tai viestit enkä koskaan edes miettinyt kenen kanssa siellä jutellaan (varmaan juurikin siksi että luottamus oli silloin vielä kunnossa...) ja luulin etten ikinä sortuisi tähän. Jotenkin tuo tunnustus eksän rakastamisesta on saanut minut epäilemään onko mies kanssani vain siksi ettei saanut pidettyä ensirakkauttaan. Tutkin puhelimen, jotta voisin pistää tämän suhteen jo nyt heti vielä suht ajoissa poikki, jos perustat eivät olekaan niin kunnossa kuin olen luullut. Jos ero on väistämättä tulossa, haluan mielummin erota heti. Aion tämän takia myös ottaa tekoni miehen kanssa puheeksi. Jos tämä loppuu tähän niin ei kai sen ollut tarkoituskaan kestää, tuskin vuosien suhteessa tällainen edes on niitä isoimpia mahdollisia kriisejä. Vai onko? Ap

Nyt en ihan ymmärrä logiikkaasi. Kerroit että eksä asuu kaukana, on perustanut perheen ja alunperinkin jättänyt miehesi. Eksä ei siis ole minkäänlainen uhka sinulle, enkä ymmärrä miksi ero olisi joka tapauksessa tulossa.

Jos et rakasta miestä ja itse haluat erota, tee se, mutta älä mainitse mitään stalkkauksesta. Eroa niin tyylikkäästi kuin pystyt, ja säilytä arvokkuutesi.

Jos taas rakastat miestä, ajattele että aika on puolellasi. Mitä enemmän kuluu aikaa ihanasta eksästä, sitä haaleammaksi käyvät tunteet. Samaan aikaan voit itse olla maailman ihanin tyttöystävä ja "voittaa miehen sydämen". Mitä se ihanuus sitten tarkoittaa käytännössä, mieti itse, mutta varmaa on että stalkkaus ei ole ihanas kenenkään mielestä.

Sitäpaitsi: ihan oikeasti sinulle ei kuulu mitä mies juttelee eksän kanssa. Sinulla ei ole oikeutta vaatia miestä näyttämään viestejä. Suosittelen keskuttymään teidän keskinäiseen suhteeseen ja sen kehittämiseen iloiseen ja positiiviseen suuntaan!

Tarkoitin tuolla edessä olevalla erolla sitä, että jos miehellä on edelleen tunteita ja rakkautta enemmän ensirakkauttansa kohtaan, tulee tämä suhde todennäköisesti jossain vaiheessa kaatumaan siihen etten ole hänelle se ykkönen. Jos suhde ei ole oikeasti aidolla pohjalla (= molemmat ovat valinneet toisensa, eikä kumpikaan ole joutunut tyytymään) ei se välttämättä kestä vaan kumppani vaihtuu jos se ykkösvaihtoehto tuleekin joskus saataville tai muuten vain parempi tulee vastaan. Enkä siis ole varma onko meillä kyse tästä, mutta se mahdollisuus tulee pakosti mieleen kun en ole saanut miestä kokonaan unohtamaan menneitä. Jos riittäisi hänelle ja olisin enemmän ja parempi kuin kukaan aiemmista, miksi eksän kuulumiset enää kiinnostaisi?

Rakastan miestä ja tiedän että aika on puolellani mutta tuohon tunteiden haalenemiseen yksi tärkeä huomio: miehen ja eksän suhteesta on jo 10 vuotta eivätkä tunteet ole siinä ajassa selvästikään kokonaan kuolleet. Jos mies on ehtinyt siinä välissä olemaan muidenkin kanssa, eikä kukaan ole saanut häntä unohtamaan eksää kokonaan, onko todennäköistä että ne yhtäkkiä katoavat? Vai voisiko olla, että mielikuva täydellisestä eksästä pysyy hengissä juuri siksi, ettei mies tunne enää todellista nykyhetken eksää ihmisenä ollenkaan eikä hän ole saanut suhteelle ns. selvää closurea. Vähän kuin yrittäisi kuollutta päihittää, paitsi että tämä mielikuva on elossa ja asuu vaan kaukana tavoittamattomissa.

Tiedän myös varsin hyvin, ettei keskustelun sisältö oikeasti kuuluisi minulle. Mielestäni olisi kuitenkin ollut mieheltä reilumpaa, ettei hän olisi maininnut keskustelusta mitään. Mieheltä oli tosi ärsyttävää mainita vain että "otinpa tuossa ensirakkauteeni yhteyttä jota ikävöin, sain kuulla mm. tällaisia asioita ja muuten, te olette aika samannäköisiä!" mutta ei kuitenkaan kertoa perimmäistä syytä yhteydenottoon. Eikö ole ihan luonnollista, että minussa herää tarve tietää haikaileeko mieheni tämän eksänsä perään? Ei ole kiva ajatus, että mies laittaisi jotain ikäväsuaedelleen-viestejä, samaan aikaan kun itse panostan tähän suhteeseen täysillä enkä haikaile menneitä. Ymmärtäisin hyvin, jos tekisin itse samoin ja mieheni haluaisi lukea oman eksäni ja itseni keskustelun. Varsinkin, kun mies ei itsekään osannut kertoa, miksi halusi raportoida tästä minulle ja kertoa vain osan. Kysyin häneltä tuliko yhteydenotosta hänelle huono omatunto, eli tunnustiko hän minulle siksi että tiesi tekevänsä väärin. Mies vastasi siihen vain, ettei tiedä itsekään mutta halusi vain kertoa... että tämmöstä. :( Ap

Vierailija
24/53 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen historia säilyy ja ensirakkaus kulkee mukana koko loppuelämän, miksi se pitäisi kieltää. Oma eksäni oli ensirakkauteni ja koimme yhdessä sekä suurta onnea että surua. Olemme ihan hyvissä väleissä ja viestittelemme välillä useammin ja välilllä vain kerran vuodessa kuulumisiamme, eikä kummankaan nyksät sitä pane pahakseen,  vaikka halataan vähän haikeasti toisamme kun tavataan.

Ei se entinen suhde ole millään tavalla pois nykyisiltä rakkaimmiltamme, eikä meillä todellakaan  kummallakaan olisi halua missään tilanteessa lämmitellä suhdetta sellaiselle tasolle, josta jonkun pitäisi olla mustasukkainen.

Vierailija
25/53 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisen historia säilyy ja ensirakkaus kulkee mukana koko loppuelämän, miksi se pitäisi kieltää. Oma eksäni oli ensirakkauteni ja koimme yhdessä sekä suurta onnea että surua. Olemme ihan hyvissä väleissä ja viestittelemme välillä useammin ja välilllä vain kerran vuodessa kuulumisiamme, eikä kummankaan nyksät sitä pane pahakseen,  vaikka halataan vähän haikeasti toisamme kun tavataan.

Ei se entinen suhde ole millään tavalla pois nykyisiltä rakkaimmiltamme, eikä meillä todellakaan  kummallakaan olisi halua missään tilanteessa lämmitellä suhdetta sellaiselle tasolle, josta jonkun pitäisi olla mustasukkainen.

Yritän ymmärtää tätä. Mutta poistaisitko esim sinä eksäsi keskustelut vai olisiko ok että kumppani saisi tietää että halauksissa ja keskusteluissa on sitä haikeutta? Minun on ehkä siksi niin vaikea samaistua, ettei itselläni ole tuollaisia eksiä joihin haluaisin vielä olla yhteydessä. Se/Ne, joihin sitä haikeutta ennen oli, unohtuivat siinä vaiheessa kun löysin nykyisen mieheni ja rakastuin. Voi kuitenkin tietysti olla, että tilanne olisi erilainen jos erot olisi tapahtuneet hyvissä väleissä. Mieheni ei kuitenkaan eronnut ystävinä vaan tuli nimenomaan jätetyksi ja jäi kaipaamaan romanttisessa mielessä eksää. Ja nyt minä kuulemma näytänkin häneltä... sattumaako vai ihan selkeää haikailua? Ap

Vierailija
26/53 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo

Vierailija
27/53 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo ja meidän perheessä jokaisella on sormenjälki toisten phoneihin ja padeihin. Eikö ole hienoa kun ei ole salattavaa perheen kesken? Opettele muuten yhdyssanat, vaikutat siten fiksummalta.

Vierailija
28/53 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tuohon sortunut. Miehellä jäi facebook päälle koneelleni, ja seinää selatessani ja hoksatessani, että se olikin miehen, uteliaisuus heräsi. Kävin katsomassa, onko jutellut eksälleen (ei ollut mitään syytä epäillä mitään), ja kaikki oli poistettu. Itselle ei ole ikinä tullut mieleenkään poistaa eksien kanssa käytyjä keskusteluja. Mies oli kai epäillyt heti alkujaan minun tekevän näin - ja niinhän teinkin.

Voi siis olla, että asiat on jo käyty ja puhuttu loppuun eksän kanssa, ja mies poistanut keskustelut. Ei minunkaan mieheni eksälleen jutellut, hävitti vain seurustelun aikaiset keskustelut. Teillä on kuitenkin keskustelun paikka, pyydä miestä näyttämään keskustelut. Ei kannata kertoa lukeneensa niitä. Ite en ainakaan jäisi suhteessa kakkosvaihtoehdoksi, ja minusta rakkaudentunnustus toista kohtaan parisuhteessa on todella epäkunnioittavaa.

Vierailija
29/53 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin mieleen ex-vaimoni joka oli penkonut vaatekaapistani ainoastaan häissämme päällä olleen paitani. Tuossa paidassa oli hänen omasta huulipunastaan ja omista huulistaan jäänyt muisto kauluksessa.

Oikeastaan tuo oli viimeinen naula suhteen arkkuun joka oli mustasukkaisuuden mustista lankuista koottu.

Vierailija
30/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulen aina rakastamaan elämäni ensirakkautta. Ja haluaisin keskustella hänen kanssaan meidän suhteen loppumisesta ja muista tunteista, pidän sitä suht. normaalina, kun suhteemme päättyi osa asioista jäi käsittelemättä ja kyllä olin jätetty osapuoli. En haluaisi että nykyinen mieheni, jonka kanssa olen perustanut perheen saisi niitä viestejä lukea joten poistaisin myös sellaisen keskustelu pätkän.

Sinun ei koskaan edes pitäisi seurustella

Vierailija
31/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tuohon sortunut. Miehellä jäi facebook päälle koneelleni, ja seinää selatessani ja hoksatessani, että se olikin miehen, uteliaisuus heräsi. Kävin katsomassa, onko jutellut eksälleen (ei ollut mitään syytä epäillä mitään), ja kaikki oli poistettu. Itselle ei ole ikinä tullut mieleenkään poistaa eksien kanssa käytyjä keskusteluja. Mies oli kai epäillyt heti alkujaan minun tekevän näin - ja niinhän teinkin.

Voi siis olla, että asiat on jo käyty ja puhuttu loppuun eksän kanssa, ja mies poistanut keskustelut. Ei minunkaan mieheni eksälleen jutellut, hävitti vain seurustelun aikaiset keskustelut. Teillä on kuitenkin keskustelun paikka, pyydä miestä näyttämään keskustelut. Ei kannata kertoa lukeneensa niitä. Ite en ainakaan jäisi suhteessa kakkosvaihtoehdoksi, ja minusta rakkaudentunnustus toista kohtaan parisuhteessa on todella epäkunnioittavaa.

Rakkaudentunnustus toista kohtaan on epäkunnioittavaa. Mutta toisten viestien, postien tai muiden lukeminen on RIKOS.

Parisuhde päättyisi välittömästi jos minun puolisoni lukisi viestejäni.

Vierailija
32/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa

Vierailija
33/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin tuolla edessä olevalla erolla sitä, että jos miehellä on edelleen tunteita ja rakkautta enemmän ensirakkauttansa kohtaan, tulee tämä suhde todennäköisesti jossain vaiheessa kaatumaan siihen etten ole hänelle se ykkönen. Jos suhde ei ole oikeasti aidolla pohjalla (= molemmat ovat valinneet toisensa, eikä kumpikaan ole joutunut tyytymään) ei se välttämättä kestä vaan kumppani vaihtuu jos se ykkösvaihtoehto tuleekin joskus saataville tai muuten vain parempi tulee vastaan. Enkä siis ole varma onko meillä kyse tästä, mutta se mahdollisuus tulee pakosti mieleen kun en ole saanut miestä kokonaan unohtamaan menneitä. Jos riittäisi hänelle ja olisin enemmän ja parempi kuin kukaan aiemmista, miksi eksän kuulumiset enää kiinnostaisi?

Rakastan miestä ja tiedän että aika on puolellani mutta tuohon tunteiden haalenemiseen yksi tärkeä huomio: miehen ja eksän suhteesta on jo 10 vuotta eivätkä tunteet ole siinä ajassa selvästikään kokonaan kuolleet. Jos mies on ehtinyt siinä välissä olemaan muidenkin kanssa, eikä kukaan ole saanut häntä unohtamaan eksää kokonaan, onko todennäköistä että ne yhtäkkiä katoavat? Vai voisiko olla, että mielikuva täydellisestä eksästä pysyy hengissä juuri siksi, ettei mies tunne enää todellista nykyhetken eksää ihmisenä ollenkaan eikä hän ole saanut suhteelle ns. selvää closurea. Vähän kuin yrittäisi kuollutta päihittää, paitsi että tämä mielikuva on elossa ja asuu vaan kaukana tavoittamattomissa.

Tiedän myös varsin hyvin, ettei keskustelun sisältö oikeasti kuuluisi minulle. Mielestäni olisi kuitenkin ollut mieheltä reilumpaa, ettei hän olisi maininnut keskustelusta mitään. Mieheltä oli tosi ärsyttävää mainita vain että "otinpa tuossa ensirakkauteeni yhteyttä jota ikävöin, sain kuulla mm. tällaisia asioita ja muuten, te olette aika samannäköisiä!" mutta ei kuitenkaan kertoa perimmäistä syytä yhteydenottoon. Eikö ole ihan luonnollista, että minussa herää tarve tietää haikaileeko mieheni tämän eksänsä perään? Ei ole kiva ajatus, että mies laittaisi jotain ikäväsuaedelleen-viestejä, samaan aikaan kun itse panostan tähän suhteeseen täysillä enkä haikaile menneitä. Ymmärtäisin hyvin, jos tekisin itse samoin ja mieheni haluaisi lukea oman eksäni ja itseni keskustelun. Varsinkin, kun mies ei itsekään osannut kertoa, miksi halusi raportoida tästä minulle ja kertoa vain osan. Kysyin häneltä tuliko yhteydenotosta hänelle huono omatunto, eli tunnustiko hän minulle siksi että tiesi tekevänsä väärin. Mies vastasi siihen vain, ettei tiedä itsekään mutta halusi vain kertoa... että tämmöstä. :( Ap

99% ihmisistä joutuu tyytymään siihen nykyiseen puolisoon. Miehistä varmasti lähemmäs 99,99%.

Luuletko oikeasti että jos miehesi saisi sormia napsauttamalla ihan kenet tahansa maailmasta niin hän olisi sinun kanssasi?

Tiedätkö miksi rikkaat miehet pettää niin paljon? Koska heihin on kiinnostunut niin moni nainen ja mies tietää että hänen ei tarvitse tyytyä kehenkään vaan voi vaihtaa aina kun huvittaa. Samasta syytä julkkikset pettävät.

Väitän että suurimman osan miehistä pettää jos saisi jatkuvasti kovaa huomiota naisilta meni sinne tai tänne. Jos keski-ikäinen saisi jatkuvasti kiinnostusta 20 vuotiailta naisilta, 30 vuotiailta naisilta, 40 vuotiailta naisilta jne, niin hän kyllä pettäisi.

Vierailija
34/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ylpeä itsestäsi? Mikä kasvatuksessasi meni pieleen?

Vierailija
35/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon stoorin väsääjän pläjäys.

Vierailija
36/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Miksi tämä piti nostaa? 

Vierailija
37/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% ihmisistä joutuu tyytymään siihen nykyiseen puolisoon. Miehistä varmasti lähemmäs 99,99%.

Luuletko oikeasti että jos miehesi saisi sormia napsauttamalla ihan kenet tahansa maailmasta niin hän olisi sinun kanssasi?

Tiedätkö miksi rikkaat miehet pettää niin paljon? Koska heihin on kiinnostunut niin moni nainen ja mies tietää että hänen ei tarvitse tyytyä kehenkään vaan voi vaihtaa aina kun huvittaa. Samasta syytä julkkikset pettävät.

Väitän että suurimman osan miehistä pettää jos saisi jatkuvasti kovaa huomiota naisilta meni sinne tai tänne. Jos keski-ikäinen saisi jatkuvasti kiinnostusta 20 vuotiailta naisilta, 30 vuotiailta naisilta, 40 vuotiailta naisilta jne, niin hän kyllä pettäisi.

Sovitaanko että kommentoit ihmissuhteita vasta sitten kun olet päässyt poikuudestasi, jooko. Tai pikemminkin kun olet elänyt jonkun kanssa. Olet kuin mies joka laitetaan kuvailemaan elefanttia pelkän kärsän perusteella. Kokonaisuus on enemmän väärin kuin oikein. Kun tajuaisit miten turhaa somesoturointisi on. Kuin ensimmäistä kertaa jäälle mennyt opettamassa taitoluistelijoita.

Vierailija
38/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tuosta puolison puhelimen tonkimisesta tuli normi? Itse halusin eron, koska mieheni teki tuota. Ei sieltä mitään löytynyt, ja sanoinkin hänelle, että saa katsoa kaikki ihan luvallanikin, jos kysyy. Mutta ei. Ei toisten postiakaan saa lukea tai ottaa luvatta. Sitä on laki turvaamassa.

Älypuhelin on mitä ilmeisimmin vaikuttanut negatiivisesti ihmisen tunneälyyn. Tunteetkin on siirretty puhelimeen ja puolisot etsivät toistensa tunteita sitten sieltä, Edelleen yksi iso osa  parisuhdetta on omat rajat ja niiden tiedostaminen molemmilla puolisoilla. Ei toisen ihmisen päätä tai sydäntä voi mennä väkisin tonkimaan. Unohtakaa ne helvetin puhelimet. Elämä on ihan itsessäänkin riskejä täynnä, mitä vaan voi tapahtua kenelle vaan.

Vierailija
39/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käyttää kumpikin silloin tällöin toistemme puhelua ja olen jonkun verran perillä naisen viesteistä. Aika usein hänen exiltä tulee viestejä. Ja olen saanut käsityksen hänen entisistä seksi tavoista. On pantu pyllyä jne itselleni hän ei suostu siihen.

Vierailija
40/53 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Kissa pöydälle ja kysyt että mikä on homman nimi. En ymmärrä mitä täällä nillitetään puhelimen tutkimisesta, jos sitä kautta totuudet selviää niin hyvä niin! Ja jos tunteita on vielä eksäänsä kohtaan heitä pellolle.

Lol, minkä ihminen tunteilleen voi? Tunteet ovat hallitsemattomia toisin kuin teot kuten esim. pettäminen tai toisten puhelimien salaa tonkiminen.