Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!

Vierailija
21.07.2017 |

Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!

Kommentit (237)

Vierailija
141/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kauniilla kolmekymppisellä ystävällä on jo useamman vuoden ollut suhde viisikymppisen naimisissa olevan pomonsa kanssa. Tekevät paljon töitä ja työmatkoja yhdessä. Joskus salaa ovat muutaman ylimääräisen päivän reissussa ja viettävät yhteistä aikaa. Vaimo ei kuulemma tiedä vieläkään vaikka mies on jo ties kuinka pitkään lupaillut hakevansa eroa yms. Tää ukko pyörittää näitä emäntiä miten huvittaa vissiin.

Vierailija
142/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap,

Jäitä hattuun. Olet mustis ihan luonnollisesti, koska oma kahdenkeskinen aikanne on kortilla. Tuntisin itse samoin tilanteessasi. Se ei silti tarkoita, että se on totuus. Ja vaikka jotain pientä flirttiä heidän välillään olisi, ei se tarkoita automaattisesti pettämistä ja sitä itseään. Teillä on kuitenkin jotain enemmän ja vaikutat kivalta vaimolta :) 

Itse olen nainen ja reissaan paljon työkseni. Minulla on työkaveri, jonka kanssa klikkaa todella hyvin. Meillä on aina hauskaa ja ilmassa hauskaa flirttiä, ei silti mitään likaista seksuaalista jos ymmärrät mitä tarkoitan. Meillä on molemmilla perheet ja tiedän, etten minä sen enenpää kuin hänkään, haulua elämäänsä riskeerata jonkun yhden muhinnoinnin takia. Kerran hän sitten sanoi, mitä ajattelee minusta ja meidän välillämme olevasta kemiasta. Hän sanoi, että jos tilanne olisi meillä molemmilla siviilissä eri, hän voisi ajatella jotain enemmän. Sanoin, että kaippa se niin on, näin itsekin ajattelen. Tavallaan hän sai vastakaikua, mutta mitään ei ole tapahtunut edelleenkään ja tuskin koskaan tapahtuu. Ennenkaikkea olemme hyvät työkaverit ja sellaisena sen haluamme pitää. Tarinani tarkoituksena on antaa yksi kokemus siitä, että työmatkoilla ei välttämättä tapahdu, vaikka pientä kemiaa olisi. Miehilläkin siis saattaa olla toimivat aivot alapään lisäksi. Ja työmatkoja olen tehnyt paljon.

Meillä on myös työpaikan hurvittelumatkoja ja sattuuhan niillä aina kaikenlaista, mutta on myös sattumatta. Riippuu ihmisestä ja moraalista. Meidän firmassa vähemmän on tapahtunut ja enemmän jäänyt tapahtumatta, vaikka seassa on sinkkuja ja perheellisiä :)

Ja mitä tuohon flirttailuun tulee, niin itse olen just se selkääntaputtelija, halailija ja "tuuppija". Olen ollut aina, ei se ole flirttiä. Kerran kauan sitten yhden miespuolisen ystäväni tyttöystävä oli vetänyt mustisraivarit, koska olin naureskellut ja juurikin tönäissyt tms. ystävääni siinä samalla. Ja voin sanoa että se ystävyyssuhde ei voisi enempää sisko-veli suhde olla. Olin aivan äimänkäkenä, että tyttöystävä niin tilanteesta tulkitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen ulkonäöstä ja vetävyydestä. Jos hän on suht ruma, voit olla rauhallisin mielin, hän ei ole käyttis.

Vierailija
144/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta vaikka kuinka olisi halailija ja tuuppija, niin aina pitäisi ottaa huomioon se kumppani jos on siinä toisen mukana näkemässä.

Olen itse spontaani myöskin, mutta koetan ajatella niin, että koskaan ei tiedä sen toisen tilanteesta ja elämästä miten suhtautuu ja en missään nimessä halua riitaa tai mielipahaa (aiheetta). Edes pientäkään.

Joten itse olen "vaisumpi" kun kumppani on läsnä ja siten minimoin kaikenlaiset epäselvyydet kaveruuden laadusta.

Ja tiedän kyllä senkin, että on olemassa naisia, jotka ihan tahallaankin provosoivat ja antavat kuvan, että tässä ollaan enemmänkin tuttuja kuin vain kavereita, joskus ihan aiheesta joskus aiheetta. Elämä ei ole ollenkaan mustavalkoista ja sinisilmääinen ei kannata olla, ei tosin liikaa vainoharhainenkaan.

Ja muuten tästä aiheesta: on ihan ymmärrettävää, että olet hiukan mustis ja epäluuloinen.

Tuota heinäkuuta itsekin kyllä aprikoin, jos reissu on siis heinäkuussa?

Onko siis molemmat (sinkkunainen ja miehesi) heinäkuussa töissä? Yleensä suurin osa on lomilla silloin. Vai koska se reissu ylipäätään on?

Vierailija
145/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko sopia, ettei enää kirjoiteta "naispuoleinen" tai "miespuoleinen"? Vaan ihan niin kuin se on, naispuolinen ja miespuolinen. Ei ole vaikeaa. 

Vierailija
146/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on molempien mielestä liian hiljaista makuuhuoneessa, niin miksi ette tee asialle jotain? Parempihan se noin että olette asiasta yksimielisiä kuin että vaan toinen haluaisi enemmän. Viettäkääpä oikein kiihkeitä hetkiä edes ennen sitä matkaa. Otat siitä ukostas ainakin ne suurimmat energiat pois ennen matkaa, niin ei tarvitse lähteä reissuun ainakaan puutteessa.

Vierailija
147/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on niin kiimassa, että saattaa naisen vahingossa raskaaksi kun pääsee kerrankin pillun päälle touhuamaan.

Niinpä, olisi ap:n kannattanut olla vähän anteliaampi.

Vierailija
148/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti työpaikoilla miehillä on kovat luulot itsestään naispuolisen kollegan suhteen mutta sitten haavemaailma ja reaalimaailma kohtaa! Uskon ettei miehelläsi ole mitään mahdollisuuksia tuohon naiseen vaikka haluaisikin :D Turhaa siis murehdit.

Vierailija
149/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostean lämpimänä yönä karvaiset pakarat nousevat rytmikkäästi ylös ja alas, kunnes kaksi työmatkalaista kääntyy tyytyväisenä lusikka-asentoon hotellin samettisen pehmeän peiton alle

Vierailija
150/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sitä seksin määrää, kun ekana iltana leppoisassa pimentyvässä illassa on viiniä muutama lasi nautittu. Luultavasti huoneetkin ovat vierekkäin ja nainen tarjoaa miehellesi tilaisuuden nautiskeluun.

Itsekin ymmärrät, että miehesi on mahdoton vastustaa kiusausta epätyydyttävän lapsiarjen keskellä. Toisaalta miehesi saa uutta voimaa ja jaksaa taas paremmin kotona tai sitten ei halua enää kotiin. Joka tapauksessa, et voi asialle mitään, joten toivota miehellesi hyvää matkaa.

Vierailija
151/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto mikä tilanne. Miehet on yksinkertaisia ja niin vietävissä. Kerro miehellesi etukäteen kaikki mitä toi nainen voi keksiä, että osaa varoa. Sieltä voi tulla koputus oveen, nainen baby dollissa, et hei kun mulla unohtu hammastahna, hei kun mun huoneessa en saa ilmastointia hiljaiseksi, hei kun mun huoneeseen kuuluu meteliä, kuuluuko tänne jne. Että ovi sitten pysyy kiinni, oli hätä miten suuri vaan tolla naisella.

Vierailija
152/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finavian tilastojen mukaan tänä vuonna reittiliikenteen matkustaja määrä ollut 7,5 miljoonaa, ( ei sisällä lomalentoja).

Tuohon määrään kuluu melko iso määrä perheellisiä miehiä työmatkoilla, mitenhän he hoitavat hommansa, ilman että perhe on mukana?

Entä jos olisit kaukolentejon lentokapteenin vaimo?

Siellä se isäntä huilii palmun alla lentoemäntien kanssa viikoittain !

Vierailija
153/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta häiritsisi vastaava tilanne jos oma puoliso olisi kyseessä? Ap

Häiritsisi, todellakin. Mutta puhuisin siitä miehelleni. Tiedän että hän pitäisi pelkoani lähinnä söpönä. Tiedän myös, että jos reaktio olisi vahvan kielteinen, pelko olisi aiheellinen.

En keksi syytä miksi et voisi kertoa pelostasi miehellesi. Uskoisin että useimmille miehille naisen pieni mustasukkaisuus (siis nimenomaan jossain yksittäisessä tilanteessa, kuten tässä, ei jatkuva joka tilanteeseen ulottuva mustasukkaisuus) on kehu - osoitus siitä, että nainen välittää, sekä siitä että hän pitää miestään edelleen "hyvätasoisena", sellaisena, jonka muutkin naiset haluaisivat.

Vierailija
154/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti työpaikoilla miehillä on kovat luulot itsestään naispuolisen kollegan suhteen mutta sitten haavemaailma ja reaalimaailma kohtaa! Uskon ettei miehelläsi ole mitään mahdollisuuksia tuohon naiseen vaikka haluaisikin :D Turhaa siis murehdit.

Ja naisillako ei ole koskaan suuria luuloja itsestään?

Vierailija
155/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naiset paljon toista naista arvosta, kun heti ollaan valmiit ajattelemaan, että joku aivan vieras työmatkalle menevä nainen olisi menossa sänkyyn varatun työkaverin kanssa. Ällöttävää. 

Vierailija
156/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisillako ei ole koskaan suuria luuloja itsestään?

Tai oikeammin, naiset ovat heti valmiit uskomaan toisesta naisesta pahaa, kuten tässä ketjussa. Nainen on menossa työmatkalle ja välittömästi moni on sitä mieltä, että seksi työkaverin kanssa on heti päällimmäisenä tarkoituksena.

Vierailija
157/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et painikoi turhaan. Jos miehesi on pettävää sorttia, niin tuossa on hyvä sauma tehdä niin. 

Toisaalta sinä et voi asialle mitään, joten parasta on että et turhaan murehdi etukäteen tätä. Ja sitten kun mies palaa työmatkalta, niin et myöskään kysele liikoja tai anna ymmärtää, että sinkkutyökaveri huolestuttaisi sinua jotenkin. Olet ihan normaalisti ja pidät suusi supussa.

Aivan turhaan kiinnittää ylimääräistä huomiota asiaan johon ei voi itse vaikuttaa millään tavalla puoleen tai toiseen.

Minä olen itse jo hieman vanhempi rouvashenkilö. Lapset ovat aikuisia ja omillaan. Ollut saman miehen kanssa yksissä jo yhteensä 30 v. Saattaa olla että mies on joskus pettänyt minua lukuisilla työmatkoillaan tai sitten ei. Mies on minun mielestäni maailman komein ja ihanin, mutta en usko että muiden naisten mielestä on kuitenkaan:)

Ei näin monen vuoden jälkeen tuollaiset pettämiset tunnu enää missään. Parasta kun ei ajattele asiaa, niin on paljon mukavampi elellä yhteistä elämää eteenpäin.

Nuorempana olin hyvin mustasukkainen ja siitä syntyi aina joskus riitojakin, mutta enää en muista milloin olisi viimeksi riidelty tämän asian takia.

Itsekin tykkään katsella komeita nuoria ja vanhempia miehiä sillä silmällä. Ja pidän siitä, että miehet viihtyvät seurassani ja saan heidät hyvälle tuulelle. Mutta ei tämä ole mitään pettämistä, vaan tämä on normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä! 

Ajattele sinäkin näin miehesi työmatkasta, niin pääset helpommalla.

Vierailija
158/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että on n 0,05% todennäköisyys, että se hottis sinkkunainen on kiinnostunut juuri ap:n miehestä. En sano pahalla vaan lohdutukseksi. Jos sille kelpaisi kika mies tahansa, niin se ei olisi sinkku. Ja luultavasti sillä on todella korkeat spesifit kriteerit, koska edelleenkään se ei muuten olisi sinkku, jos kerran on niin kauniskin vielä. Naiset aina luulevat omien miestensä olevan hirveän haluttuja kaikkien naisten keskuudessa, mutta useimmiten muut eivät ole niistä vähääkään kiinnostuneita.

Mies kyllä voi tuolla reissulla toki pettää, jos on sen luonteinen, mutta todennäköisesti silloin jonkun ihan vieraan tandom naisen kanssa.

Vierailija
159/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se palasi pantuna takaisin?

Vierailija
160/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla on tullut sekstattua ainakin 50 varatun kanssa