Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!

Vierailija
21.07.2017 |

Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!

Kommentit (237)

Vierailija
181/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muusikon vaimo, itsekin teen töitä jossa tulee välillä pidempiäkin työreissuja. En luota mieheeni pätkääkään, enkä muihinkaan miehiin, enkä naisiin.

Iltasella, pitkän, uuvuttavan työpäivän jälkeen, pari rentouttavaa drinkkiä, niin johan todellisuus hämärtyy. Itselläkin käynyt niin, vaikka todellakin rakastan miestäni!

Luulen (en ole kysynyt) että miehellä niin sama meininki, muusikoilla yleensä on.

Tämä ei varmaankaan lohduta, mutta näin se elämä voi mennä.

Vierailija
182/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan murehdit. Kyllä miehesi varmaan ihan hyvät kyydit antaa työkaverilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus vain pilaa elämän, jos miehesi on eroamassa jne hän tekee sen joka tapauksessa ainut mitä voit tehdä on luottaa häneen.

Vierailija
184/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia muusikoita tulee työn puolesta väkisinkin seurattua ja jos ihmiset ovat ymmärtäneet niiden motiivit täysin väärin, ne ei ole muusikoita siksi että ne pitää musiikista, ei, ei ja ei, ne on muusikoita siksi että ne pitää naisista ja ne haluaa naisia ja niiden ihailua....vain siksi ne alkaneet muusikoiksi. Joka muuta väittää ei tiedä koko alasta oikeasti yhtään mitään....

Vierailija
185/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan rauhallisesti hengitä syvään ajattele jotain positiivista... Ei herrajumala PANIIKKI nyt paniikki päälle se varmaan panee sitä työkaveriansa nyt retkun kamat ovesta äkkiä pihalle. Ovi lukossa missä vasara.. vasara hukassa no ikkunasta sitten. Hyperventilointi ota paperipussi hengitä muista hengittää syvään. Vitut paperipussista nyt se ikkuna auki ja retkun kamat ulos. Kolme siis KOLME päivää reissussa heitä löytynyt vasara ikkunasta helvettiin ja muista paperipussi hengitä.. hengitä syvään..

Vierailija
186/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes työmatka vai? Nainen on sinulle ärsyttävä voi siis hyvin olla että on ihastunut mieheesi.

Vierailija
187/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkaa kommunikaatiosta, mitäs jos puhuisitte suoraan?

Jos mun tuleva(jos löytyy) tyttöystävä/vaimo löytää minua paremman miehen niin ottakoon,

mutta kohteliaisuudesta kertokoon ensin mulle aikomuksistaan..

Alkoholi ei tietty sovi kaikille, saa estot poistumaan joiltakin ja sitten voi tulla rumaa jälkeä.

Vierailija
188/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehellesi siveysvyö.

Vierailija
189/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hankit aikaa ennen matkaa ja rakastelette keskenänne. Ei taatusti petä sen jälkeen.

No tätä itsekin mietin, että täytyy mies pitää erityisen tyytyväisenä. Lapset menee vaan niin eriaikoihin nukkumaan ja kuopusta vielä osittain imetän niin hankala järjestää mitään pidempää aikaa kahdestaan. Täytyy jotain yrittää keksiä.. Ap

Kahden aikuisen suhde (parisuhde) on se tärkein. Lapset kuuluvat siihen ja kasvavat siinä. Kun hoidatte suhdetta, se kukoistaa - lapsetkin kukoistaa. Eikä imetys estä mitään.

Ellei ole kymmenittäin lapsosia, kyllä kahdenkeskisiä tuokioita löytyy - ei tarvi olla joka kerta viiniä ja kynttilöitä :D

Vierailija
190/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuskin jää ainoaksi kerraksi miehen elämässä milloin sillä on tavallista parempi tilaisuus pettää tai rakastua toiseen. Kai se on ylipäätään asennoiduttava niin että joskus voi käydä niin että mies pettää tai jättää tai kuolee. Ei oikeasti kenestäkään voi sanoa ettei varmasti petä/jätä. Täytyy vain kehittää sellainen mielentila että pystyy elämään tämän mahdollisuuden kanssa olematta sairaalloisen mustasukkainen tai ripustautunut, ja ettei oma elämä romahda kokonaan jos noin käy. Silloin ei tarvitse panikoida joka kerta kun mies on työmatkalla tai polttareissa tai vaikka kuntosalilla.

Vierailija
191/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan erisisältöisiä työmatkoja. Ulkomaankomennukset ovat kuitenkin yritykselle kalliita, ja niiltä edellytetään myös tuloksia, jotka oikeastinhyödyttävät firmaa. Tavallaan vaatimuksia on enemmän kuin normityöaikana (kotimaassa).

Itse olen aikoinani ollut mukana aika monilla puolison työmatkoilla, joskus pitempikestoisillakin (kuukausia - tuolloin lapsikin mukana). Yhteistä näille kaikille reissuille on ollut, että pääsääntöisesti työpäivät ovat pitkiä ja raskaita. Illalla on syöty yhdessä, sitten nukkumaan, koska aikainen herätys taas aamulla. Yhteistä aikaa on ollut enemmän sitten viikonloppuna ja mahdollisuus tutustua yhdessä nähtävyyksiin ym. Salkullinen kotitöitä sillloinkin aina mukana. Arkielämässä siis tehdään töitä myös etelä-eurooppalaisissa eksoottisina pidetyissä paikoissa.

Vierailija
192/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Saat miehesi kyllä matkan jälkeen takaisin, mutta pussit tyhjinä ja monta kokemusta rikkaampana. Olisit onnellinen miehesi puolesta!

Vierailija
193/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä näitä joitakin vastauksia ap:n aloitukseen.. todella mieleltään sairas täytyy olla ihmisen jos kirjoittaa esim. kuten nimimerkki "Miehesi työkaveri".. 

On ihan normaalia, että olet ap huolissasi, niin olisin itsekin. Sinuna kertoisin miehellesi mitä ajattelen ja lähtisin lasten kanssa mukaan matkaan. Saisitte nauttia matkasta koko perhe. Oma mieheni on tehnyt myös reissutöitä ja lasten kanssa olemme olleet mukana. Työajan jälkeen olemme kaikki voineet yhdessä viettää aikaa ja katsella nähtävyyksiä. 

Vierailija
194/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen ei tarvitsekaan luottaa jos luottaa omaan mieheen. Hän siitä parisuhteesta on vastuussa.

Vierailija
195/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin vituttaisi urakalla :D Tosin tuollaista tilannetta ei voi tulla, koska meillä ei ole pieniä lapsia, ja aivan varmasti lähtisin, ja mies pyytäisi onnesta soikeana mukaan tuollaiselle työreissulle missä olisi ilta vapaata kulkea minun kanssani pitkin kohdetta.

Vierailija
196/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että miehesi on tuon kauniin naisen mielestä himottava? Olin aikanaan ne nuori ja nätti nainen työpaikalla, reissasin paljon työmatkoja noiden perheenisien kanssa. Voipi olla, että nuo olisi ollut helppokin vietellä, mutta kun ne oli vaan niin "turn off". Ei tullut edes mieleen. Herranen aika, ne oli niin tylsiä, ukkoontuneita insinöörejä. No thanks. Kännissä vielä kuvittelivat olevansa kovinkin hurmaavia.

Ja ei, en yhdenkään miehen kanssa puuhaillut mitään. En edes flirttaillut. Säälittävintä oli, että jossain marketissa kruisasivat vaimonsa kanssa suunnilleen karkuun, ettei tarvi edes tervehtiä tai olivat ihan jäykköjä paskoja. Näki, että haluavat vältellä, ettei tarvi edes moikkausta selvitellä rouvalle. Töissä normaaleja ja juttelevia. Ihmettelin monesti, että oikeastiko ne ylipainoiset maatuskat kuvitteli, että niiden samaa kaliiberia olevat nörtit insinöörimiehet on jotain himopalloja nuorten naisten silmissä.

Useimmiten työpaikalla on kuitenkin muutama sellainenkin mies, johon voisi ihastua. Ei koskaan voi tietää. Toivottavasti ap:n mies on luotettava. Itse olen ollut aika pettynyt, kun sellaisetkin miehet, joiden en kuvitellut pettäneen, ovat niin tehneet. Miehen isällä oli suhde sihteerinsä kanssa ja oma isäni paljasti äitini kuoltua, että on reissuillaan pettänyt.

Vierailija
197/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoli saa kaikenlaista aikaan.....

Vierailija
198/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se työkaveri on kaunis sinkku niin se ei todellakaan tarkoita että hän haluaisi työmatkalla jotain kulahtanutta isämiestä.

Vierailija
199/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestä netti/ puhelin sessiot miehellesi, kun lapset on nukkumassa ja yllätä tavalla joka saa hänet pelkästään odottamaan kotiin paluuta ja uppoutumista sisuksiisi.

Vierailija
200/237 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi, että tuon puhelinsession tekee jo ennen sitä matkaa!