Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!
Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä paniikkiin. Itsesi voit rauhoitella esimerkiksi sillä, että mies varmasti lähtisi mieluummin sinun kanssasi lomalle kuin vieraan naisen kanssa töihin.
Koko reissu kuulostaa vaan niin kivalta, että hankala ajatella sitä pelkkänä työmatkana, varsinkaan kun mies on hehkuttanut hotellin uima-allasta ja miten paikallinen olut on halpaa.. että kyllä siellä muutakin tehdään kuin töitä. Ap
Niin hyvä työpaikka että heittelee tällässiä työmatkoja mutta sitten HEHKUTTAA HALPAA KALJAA?😂 Enpä usko!
Vierailija kirjoitti:
Työmatkoilla on tullut sekstattua ainakin 50 varatun kanssa
Oletko prostiuoitu?
Haluan nyt rauhoitella sinua. Itse olen nuori nainen ja töissä miesvaltaisella alalla. Joudun myös matkustelemaan työni puolesta paljon ja useimmiten mukanani on yksi firmamme perheellisistä miehistä. Olen myös sinkku, mutta kertaakaan en ole edes ajatellut tunkea itseäni tarjolle.
Työpäivien jälkeen toki käydään illallisella tai kiertelemässä kaupungilla, jos jaksamista riittää, mutta siihen se jää. Ei kaikkia naisia kiinnosta varatut perheelliset miehet, varsinkaan kun tarjolla on myös niitä joiden kanssa yhteisen elämän voi rakentaa juurikin sellaiseksi kuin itse mieltää. :)
Ehkä nainen ei ole ollut tarkoiteksella tympeä sinua kohtaan ja flirttaillut miehesi kanssa. Usein ihmiset käyttäytyvät erilailla eri ihmisten seurassa. Sinä olet hänelle tuntematon ja hän ehkä juuri voikin haluta pitää työn ja yksityisasiat erillään, eikä koe tarvetta tehdä tuttavuutta kanssasi.
Ei vissiin hirviästi luottoa löydy, jos nää luottasit sun miehees niin et nää täälä kyselis tyhmiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä paniikkiin. Itsesi voit rauhoitella esimerkiksi sillä, että mies varmasti lähtisi mieluummin sinun kanssasi lomalle kuin vieraan naisen kanssa töihin.
LOL.
t. M-38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritsisi vastaava tilanne jos oma puoliso olisi kyseessä? Ap
Tietenkin häiritsisi. Kyllä kokemuksesta tiedän mitä noilla reissuilla tapahtuu.
Tottakai ämmiä häiritsee aina kaikki mitä miehensä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Missä työpaikassa tuollaisia työmatkoja tehdään? Minäkin rupean miehesi työkaveriksi.
Konsulttifirmoissa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!
Varattu menestyvä mies on sinkkunaisten silmissä paljon parempi vaihtoehto kun joku 40v tinderöivä mieslapsi. Varaudu aviokriisiin. Tuskin he työasioista juttulevat vapaa-ajalla. Eikä työmatkoilla muutenkaa niin hirveästi töitä tehdä..
Kaikki on oman pääsi sisällä. Et luota mieheesi ja kuvittelet että kaikki naiset haluaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hankit aikaa ennen matkaa ja rakastelette keskenänne. Ei taatusti petä sen jälkeen.
😂😂 Mistä te keksitte näitä? 😂😂
Jos kohde on kiva, miksi et lähtisi mukaan lasten kanssa? Meillä tehdään usein niin, että lähden kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa mukaan jos mieheni työreissu osuu esim Eurooppaan eikä minnekään kauas esimerkiksi Aasiaan. Pieni breikki arjesta tekee kaikille hyvää, ja myös mies on aina iloinen kun saa perheensä mukaan niin ei joudu olemaan erossa lapsistaan (vaimosta erossa olon varmasti kestäisi paremmin 😉). Me puuhaillaan lasten kanssa miehen työpäivät omia juttujamme, ja iltaisin tehdään juttuja perheen kesken. Usein on myös niitä työkavereita iltamenojakaan mukana.
Mun mielestä se mies olisi kyllä pyytänyt perhettä mukaan jos olisi halunnut.
Koska ovat kuitenkin keskustelleet työreissusta, niin siinä yhteydessä olisi maininnut, että tulei sinäkin lasten kanssa sinne.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minuakin ottaisi pahasti aivoon tuollainen työ/lomamatka kun itse ei pääse mihinkään. Ja olen valitettavasti mustis oli syytä tai ei.
Ja oma mies on inssi joten onhan noita tyämatkoja ollut moneen lähtöön. Itse en ole koskaan pettänyt vaikka olisi ollut tilaisuuksia. Miehestä en tiedä...ei ole mikään mulkero mutta voihan tilaisuus tehdä petturin. Mutta eihän toista voi vahtia 24/7 kuitenkaan. Jos pettää ja jää vielä kiinni niin tietää missä on ulko-ovi!
Kuulostat ihanalta naiselta.
Panikoit turhaan koska et voi asiaan kumminkaan vaikuttaa.
Mustasukkaisuudella korkeintaan pahennat tilannetta. Jos mies ei pysy sinulle uskollisena niin sitten se on hänen vikansa. Ei aikuista voi häkkiinkään panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritsisi vastaava tilanne jos oma puoliso olisi kyseessä? Ap
No kyllä häiritsisi..
Palstaämmiä nyt häiritsee kaikki mitä miehellään on.
Mä matkustan paljon työkseni ja usein miespuolisten kollegoiden kanssa, joskus vietetään kohteessa aikaa yhdessä työpäivän jälkeen joskus ei, riippuu kollegasta, mutta ei ne mitään seksilomia ole. Yleensä työpäivän jälkeen viedään vielä asiakkaita ulos illalliselle joten päiville tulee kyllä ihan kiitettävästi pituutta ilman mitään kiihkeitä öitä jonkun random isämiehen kanssa.
Olen sinkku eikä mua lähtökohtaisesti kiinnosta varatutu miehet.
Mä taidan kuvauksesta ja kommenteista päätellen tuntea/tietää tämän miehesi ja yrityksen,jossa työskentelee.
Fakta on se,mikäli kyseessä siis on todellakin sama mies ja nainen,että ovat vehdanneet keskenään jo jonkin aikaa.
Ikävintä tässä on se,että nainen pyörittää useampaa miestä..
Vierailija kirjoitti:
"Mieheeni kyllä periaatteessa luotan mutta naiseen en"
Minulla oli vastaava "asenne" eli avioliitossani periaatteessa luotin mieheeni mutta muihin 'tietynlaisiin' naisiin en. VIRHE! Mies todellakin petti, usean naisen kanssa...ylitöitä,työreissuja,harrastusmenoja...
Siinä hajosi avioliitto ja perhe. Ketään ei voi omistaa, mutta pettäviä miehiä on todella paljon, se voi olla kenen mies tahansa, sen olen kokemuksesta oppinut.
Eli pettäviä naisia on paljon.
Kyllähän se häiritsisi siinä mielessä että, mies käytännössä lomailisi kolme päivää. Luulisi että sitä työtä tehtäisiin koko päivä jos ulkomaille asti lähetään. Kotona sit itse olisi omien töiden, kotitöiden ja lasten hoito omalla kontolla kokonaan ja toinen uima-altaalla lillumassa. Yleensä useimpien tuttujeni työmatkat ulkomaille sisältävät sitä työaikaa myös illalla, esim. kumppanifirmojen työntekijöiden kanssa syömistä, tapahtumissa käyntejä jne. Mutta en itse epäilisi että mies pettäisi, ainakaan sen työkaverin kans. Jos se työkaveri sua jo vihaa, niin hänhän ilomielin käräyttäisi miehen heti reissun jälkeen. Niin tyhmä ei varmasti kukaan mies ole että heti haluaa jäädä kiinni.
Minä epäilen, että heille syttyy romanssi ja he alkavat tapailla salaa toisiaan. Kohta tämä ei ole enää salaista ja he muuttavat yhteen ja saavat yhdessä lapsia. Tällöin miehen entiset lapset unohtuvat ja hän ei pidä niihin mitään yhteyttä...
Tai sitten ei tapahdu yhtikäs mitään mainitsemisen arvoista