En halua suudella miestäni
Siis olen alkanut miettiä onko minussa jotain vikaa.
Suhteen alussa tykkään pussailla ja suudella, mutta kummassakin pitkässä parisuhteessa suhteen edetessä suutelu lähinnä ällöttää ja suostun siihen lähinnä seksin aikana, mutta pyrin ohjaamaan miehen suutelemaan jotain muuta, koska en tykkää siitä.
Muutenkin tuntuu että suhteen alussa kaipaan todella paljon läheisyyttä ja sitten kun hormonitasot tippuu niin sellainen satunnainen läheisyys riittää. En oikein tiedä olenko vain totuttanut itseni siihen vai mitä?
Pidän kyllä muuten läheisyydestä, mutta pärjään hyvin myös ilman. Joskus jos kaipaan sitä voin käydä vähän kainalossa könyämässä, mutta en halua olla siinä kauaa.
Kommentit (11)
Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Mä olin samanlainen kunnes lopetin pillerit. Jos et, niin olet vain tuollainen ja se on ihan ok.
Mä tykkään halailla, suudella ja rakastella suhteen alussa paljon. Minulla se on kuitenkin seksin viehätys, joka katoaa. Sitä ei vain enää yhtään tee mieli. Ei tee mieli kenenkään muunkaan kanssa, mutta halu vain katoaa palatakseen sitten joskus, kun olen taas sinkku. Jotenkin se liittyy minulla vain siihen alun hormonihuumaan. Ehkä sinulla on sama suutelemisen kanssa?
En tykkää suudella miehiä ollenkaan. Jotenkin vastenmielinen ajatus, vaikka olenkin bi-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Mä olin samanlainen kunnes lopetin pillerit. Jos et, niin olet vain tuollainen ja se on ihan ok.
No itseasiassa ensimmäisen vuoden aikana en käyttänyt, mutta nyt taas käytän 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään halailla, suudella ja rakastella suhteen alussa paljon. Minulla se on kuitenkin seksin viehätys, joka katoaa. Sitä ei vain enää yhtään tee mieli. Ei tee mieli kenenkään muunkaan kanssa, mutta halu vain katoaa palatakseen sitten joskus, kun olen taas sinkku. Jotenkin se liittyy minulla vain siihen alun hormonihuumaan. Ehkä sinulla on sama suutelemisen kanssa?
Meillä kyllä toimii s€ksi muuten hyvin ja ekaa kertaa ikinä oikeasti nautin siitä. Joskus seksin alussa kaikki koskeminen ällöttää, mutta se menee alun jälkeen ohitse. Kyllä nainen taitaa vaan toimia hormoneilla aika vahvasti 🙄
En minäkään pidä suutelemisesta. Ei se tarkoita, ettenkö pitäisi muuten kumppanini läheisyydestä. Suuteleminen ei vaan koskaan ole ollut ns. oma juttu, se on vähän sellainen, jolla voi joo lämpätä toista aluksi, mutta ei siitä itse saa mitään, lähinnä vähän jopa puistattaa. Sama juttu miesten ja naisten kanssa, se suuteleminen ei vaan aiheuta mitään seksuaalisia tuntemuksia.
Eli en olisi huolissani. Ei kaikki vaan tykkää samoista asioista.
Olisi kiva jos joskus pusuteltaisiin, koska käyttämäni huorateivät yleensä suostu suutelemaan meitä asiakkaita.
Terkuin miehesi
Kai suutelet ja imuttelet miehen kullia kuitenkin.
Mulla sama. Seksi on hyvää ja yhteiselo muuten luistaa vielä 17 vuoden jälkeenkin, mutta suutelu lähinnä ällöttää. Minusta tuntuu, että tukehdun ja toisaalta en tykkää kielareista muutenkaan. En käytännössä ikinä tee aloitetta suuteluun, mutta en halua aina kääntää päätä pois miehen suudellessa.
Mä unelmoin mun ihastuksen suutelemisesta niin paljon että suutelen toisinaan käsivarttani tai ovenkarmia, repikää siitä!
Pitkäaikaisen kumppanini kanssa ei olla suudeltu oikeastaan koskaan muuta kuin pusumuikkauksia. Hän ei osaa. Järkyttävä, joten se homma jäi. (Työntää etanakielen suuhun)
Luonnollista. Älä huoli.