Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!
Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!
Kommentit (237)
Olen jatkuvasti reissussa, yli 50% ajastani, ja yleensä matkustan yksin. Ne reissut joilla en ole yksin ovat karmeita koska yleensä matkakaverit eivät matkusta yhtä paljoa ja haluavat käydä iltaisin ulkona ja ravintoloissa kun kerrankin ovat reissussa, itse taas en millään viitsisi. Eikä joka ilta kehtaa kieltäytyäkään. Ihan sama ovatko matkakaverit miehiä vai naisia, ei siellä mitään romanttisia illallisia ehdi/jaksa harrastaa, uima-altailla lojumisesta puhumattakaan.
Mutta AP:n ongelma onkin se että hänen päänsä hajoaa kun hän rakentaa olemattomista kärpäsistä toinen toistaan suurempia härkäsiä, ei se että mies lähtee matkalle. Siihen ei faktojen selostaminen auta. AP on päättänyt että tämä kolleega vamppaa hänen miehensä joka tapauksessa ja varmasti saa siitä kehitettyä niin suuren ongelman että koko homma hajoaa.
Ap täällä taas. Selvittelin vähän sitä vaihtoehtoa jos lasten kanssa lähdettäis mukaan, mutta en tiedä tulisiko siitä yhtään mitään. Ensinnäkin hotellia ei ole ensisijaisesti suunnattu lapsiperheille, ei lastenallasta, ei leikkipaikkaa, huoneessa ei ruuanlaittomahdollisuutta joten aina joutuisi syömään ulkona. En tiedä miten selviytyisin yksin miehen työpäivien ajan vieraassa kaupungissa, jo noiden kahden ruokailut on aikamoinen show. Ranta löytyy mutta se ei ole ihan kävelymatkan päässä, eikä puhettakaan että keskenämme lasten kanssa mentäisiin sinne, juuri kävelemään oppinut 1-vuotias ja touhukas 3-vuotias.
On selvitetty että kyseessä todellakin on työmatka. Syksymmällä on vasta että tässä nyt vielä on aikaa suunnitella miten tehdään. Eikä mieskään riemusta hyppinyt kun ehdotin että lähdettäis mukaan. Olen kotihoidontuella joten ei olisi ylimääräistä hirveästi laittaa tuohon reissuun, eikä mieskään tarjoutunut maksamaan että päästäis mukaan. Kaipa mies ehti jo riemuita että saa hieman vapaata lapsiperhearjesta, mutta kyllä minä tässä enemmän sitä vapaata koen tarvitsevani!! Ja lapsia en siis matkan ajaksi saisi hoitoon.
Puhuttiin eilen sitten siitä, pettäiskö toinen jos mahdollisuus tulisi, niin mies jo vähän loukkaantui kun aloin tivaamaan että eikö tosissaan missään tilanteessa pettäisi edes vahingossa. Alkoi epäillä että olenko minä aikeissa pettää häntä kun tuollaisia kyselen. Ja ymmärrän kyllä miestä että hermostui, oikeasti tuosta luotettavampaa ja parempaa miestä saa hakea, eikä hän ole koskaan antanut syytä epäilyille. Enemmänkin aikoinaan minä olin meistä se kenen ympärillä pyöri miehiä kun olimme jo naimisissa ja mies ei tästä tykännyt tietenkään. Eikä edelleenkään kumpikaan pettäisi toista missään olosuhteissa, näin siis eilen vielä todettiin.
Joten vaikka en epäile mieheni uskollisuutta matkalla, niin edelleenkin ärsyttää se että kyseinen nainen saa viettää runaaasti vapaa-aikaa mieheni kanssa. Enkä pidä siitä ajatuksesta että nainen flirttailisi miehelleni ja he viettävät aikaa kahdestaan illallistaen ja altaalla ja yhtään missään kahdestaan. Ap
Mutta eipä se mies sitä paljasta jos aikoo pettää. Ja kertoisiko edes jos olisi pettänyt?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä taas. Selvittelin vähän sitä vaihtoehtoa jos lasten kanssa lähdettäis mukaan, mutta en tiedä tulisiko siitä yhtään mitään. Ensinnäkin hotellia ei ole ensisijaisesti suunnattu lapsiperheille, ei lastenallasta, ei leikkipaikkaa, huoneessa ei ruuanlaittomahdollisuutta joten aina joutuisi syömään ulkona. En tiedä miten selviytyisin yksin miehen työpäivien ajan vieraassa kaupungissa, jo noiden kahden ruokailut on aikamoinen show. Ranta löytyy mutta se ei ole ihan kävelymatkan päässä, eikä puhettakaan että keskenämme lasten kanssa mentäisiin sinne, juuri kävelemään oppinut 1-vuotias ja touhukas 3-vuotias.
On selvitetty että kyseessä todellakin on työmatka. Syksymmällä on vasta että tässä nyt vielä on aikaa suunnitella miten tehdään. Eikä mieskään riemusta hyppinyt kun ehdotin että lähdettäis mukaan. Olen kotihoidontuella joten ei olisi ylimääräistä hirveästi laittaa tuohon reissuun, eikä mieskään tarjoutunut maksamaan että päästäis mukaan. Kaipa mies ehti jo riemuita että saa hieman vapaata lapsiperhearjesta, mutta kyllä minä tässä enemmän sitä vapaata koen tarvitsevani!! Ja lapsia en siis matkan ajaksi saisi hoitoon.
Puhuttiin eilen sitten siitä, pettäiskö toinen jos mahdollisuus tulisi, niin mies jo vähän loukkaantui kun aloin tivaamaan että eikö tosissaan missään tilanteessa pettäisi edes vahingossa. Alkoi epäillä että olenko minä aikeissa pettää häntä kun tuollaisia kyselen. Ja ymmärrän kyllä miestä että hermostui, oikeasti tuosta luotettavampaa ja parempaa miestä saa hakea, eikä hän ole koskaan antanut syytä epäilyille. Enemmänkin aikoinaan minä olin meistä se kenen ympärillä pyöri miehiä kun olimme jo naimisissa ja mies ei tästä tykännyt tietenkään. Eikä edelleenkään kumpikaan pettäisi toista missään olosuhteissa, näin siis eilen vielä todettiin.
Joten vaikka en epäile mieheni uskollisuutta matkalla, niin edelleenkin ärsyttää se että kyseinen nainen saa viettää runaaasti vapaa-aikaa mieheni kanssa. Enkä pidä siitä ajatuksesta että nainen flirttailisi miehelleni ja he viettävät aikaa kahdestaan illallistaen ja altaalla ja yhtään missään kahdestaan. Ap
En ymmärrä miehiä jotka on tällaisissa parisuhteissa. Työmatkalle on pakko lähteä eikä ole saanut itse valita kuka muu sinne lähtee ja sitten kotona saa paskaa niskaan. Mies on menossa TÖIHIN ja ap pillittää täällä kuinka hän on se joka tarvitsee vapaata. Itse taisit haluta ne lapset tehdä? Se ei ole nykyään pakollista. Vai teitkö vain että saat miehen nalkkiin ja nyt pelottaa? Ja nämä mammat jotka kuvittelee että kaikki sinkut yrittää iskeä niiden miestä! Koska kaikki sinkkunaiset haluaa jonkun pirttihirmun vallan alla olleen iskän joka ei ole saanut edes pitää huolta kunnostaan kun salillahan voi pettää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miehiä jotka on tällaisissa parisuhteissa. Työmatkalle on pakko lähteä eikä ole saanut itse valita kuka muu sinne lähtee ja sitten kotona saa paskaa niskaan. Mies on menossa TÖIHIN ja ap pillittää täällä kuinka hän on se joka tarvitsee vapaata. Itse taisit haluta ne lapset tehdä? Se ei ole nykyään pakollista. Vai teitkö vain että saat miehen nalkkiin ja nyt pelottaa? Ja nämä mammat jotka kuvittelee että kaikki sinkut yrittää iskeä niiden miestä! Koska kaikki sinkkunaiset haluaa jonkun pirttihirmun vallan alla olleen iskän joka ei ole saanut edes pitää huolta kunnostaan kun salillahan voi pettää...
Olen kyllä kaukana mistään pirttihirmusta. Miehellä on omia harrastuksia kahtena iltana/päivänä viikossa samoin kuin minulla joten salilla kyllä saa käydä :D yhdessä haluttiin molemmat lapset, mies jopa ensimmäisenä alkoi ehdottamaan toisen lapsen kohdalla että tehtäiskö toinen. Ja kai sitä vapaata saa siinä vaiheessa itsekin haluta jos on tiedossa neljä päivää 24/7 lasten kanssa, miehen työmatka tarkottaa mulle entistä enemmän töitä ja miehelle enemmän vapaa-aikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
järjestä netti/ puhelin sessiot miehellesi, kun lapset on nukkumassa ja yllätä tavalla joka saa hänet pelkästään odottamaan kotiin paluuta ja uppoutumista sisuksiisi.
Superkiimainen mies kahdestaan vieraan naisen kanssa etelässä. En suosittele :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kaukana mistään pirttihirmusta. Miehellä on omia harrastuksia kahtena iltana/päivänä viikossa samoin kuin minulla joten salilla kyllä saa käydä :D yhdessä haluttiin molemmat lapset, mies jopa ensimmäisenä alkoi ehdottamaan toisen lapsen kohdalla että tehtäiskö toinen. Ja kai sitä vapaata saa siinä vaiheessa itsekin haluta jos on tiedossa neljä päivää 24/7 lasten kanssa, miehen työmatka tarkottaa mulle entistä enemmän töitä ja miehelle enemmän vapaa-aikaa. Ap
No mikä sitten on ongelma? Etkö ymmärrä että jos mies ei mene työhönsä kuuluvalle työmatkalle niin voi saada potkut ja millä sitten elättää perhettänne? Työt on hoidettava ja sinä osallistut perheen elättämiseen hoitamalla lapset silloin kun miehen TYÖT vievät hänet muutamaksi päiväksi reissuun.
Jos sinkkunainen saa työpäivän päätteeksi päänsäryn, AP:n mies saanee luvallisesti hieroa työkaverin hartioita hänen hotellihuoneessaan. Tarvittaessa myös jalkoja saa hieroa, mutta tässä menee raja intimiimpään kanssakäymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!Ymmärrät sisimmässäsi itsekin, että kyse on vain ja ainoastaan omassa päässäsi kehittelemistäsi mielikuvista. Jos itse lähtisin työmatkalle organisaatiomme miespuolisen jäsenen kanssa, niin kyllä varmaan viettäisin hänen kanssaan kohteessa myös vapaa-aikaa. Se ei kuitenkaan saisi minua pienimmässäkään määrin kiinnostumaan kyseisestä miehestä. Hän on työkaveri, ihan mukava ihminen, mutta ei mies jota kohtaan tuntisin pienintäkään vetovoimaa.
Eihän miehet tunne "vetovoimaa" maksullisiakaan naisia kohtaan, mutta paineista vaan on päästävä... Tuskin saat koskaan tietää mitä tuolla matkalla on tapahtunut...
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritsisi vastaava tilanne jos oma puoliso olisi kyseessä? Ap
Ihan takuulla häiritsee monia. Mitä aikaisemmin kerroit, että tämä nainen on ollut sinua kohtaan tyly ja sinun läsnäollessasi flirttailee miehesi kanssa: Sori jos kuumottelen, mutta joku kunnioitus tolla naisella sinua kohtaan uupuu, jos käytös on noin tahditonta. Älä kuitenkaan liikaa mieti asiaa. Anna työmatkan tulla ja mennä. Jos siellä jotain tapahtuisi, niin sille asialle et vaan voi yhtään mitään. Tämmöisiä lipsahduksia valitettavasti sattuu tuon tuosta, mutta yleensä ne vaan lujittavat parisuhdetta.
Mulla kumppani jäi kerran kiinni pettämisestä. Se oli yhden illan jälkeen todella takertuvainen, poissaoleva jne. Kysyin suoraan, että sattuiko illalla jotain mistä mun pitäis tietää. Se lopulta kertoi mitä oli sattunut. Katui tekoaan ihan jumalattomasti ja oli lähes hysteerisen peloissaan, että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta. Totta kai se minuakin sattui, mutta juttelemalla siitä selvittiin. Totta kai luottamus siinä aluksi hieman mureni, mutta on tullut aika luja usko siihen, että tuollaista ei toista kertaa tapahdu.
Miten nainen flirttailee ap:n miehen kanssa? Se voi olla vain ap:n pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinkkunainen saa työpäivän päätteeksi päänsäryn, AP:n mies saanee luvallisesti hieroa työkaverin hartioita hänen hotellihuoneessaan. Tarvittaessa myös jalkoja saa hieroa, mutta tässä menee raja intimiimpään kanssakäymiseen.
Mietis tätä siltä kantilta, että voisiko miespuoliset kaverukset antaa toisilleen jalkahierointaa? :D Tää läppä kopioitu Pulp Fictionista, mutta harva miettii jalkahieronnan merkitystä loppuun asti.
Jos mies on kohtelias, hän hieroo työkaverinaisen väsyneitä jalkoja.
Yleensä näillä pettäjillä on vielä sama virsi" kun muija pihtaa eikä mene muutenkaan hyvin" jne. Tällaiset ruikuttajat kannattaa kiertää kaukaa. Tosin jos naispuolinen työkaveri haluaa vaan seksiä, that's it.
Aivan varmasti panevat, mutta ethän sinä sitä saa tietää, voit vain epäillä
Nyt asennoidut aikuismaisesti ja ajattelet, että aikuinen miehesi itse vastaa tekemisistään. Tasapainon vuoksi aina kun saa niin myös menettää. Ei pysty käyttäytymään luontevasti jos on hölmöillyt reissussa, se näkyy kyllä. Älä kuitenkaan päästä mielikuvitustasi liikaa laukkaamaan, koska saat siitä vain itsellesi harmia.
Menen viikon kongressimatkalle Lissaboniin syksyllä. Ovat ne aika raskaita reissuja. Oletetaan, että kuuntelee koko päivän ja sitten vielä joku iltaohjelma. Ja tämä ei ole edes työmatka vaan kongressi.
Unohda koko juttu ja tue miehesi työuraa. Älä ole hapan tämän työkavereille. Olet heille vieras ja tottakai he ovat tutulle miehellesi ystävällisempiä.
Tulee aika, jolloin pääsette yhdessä.
On olemassa tervettä ja sairasta mustasukkaisuutta.
Luottamus punnitaan tekojen mukaan ja jos ihminen on "vietävissä" ja houkutuksille altis, siihen ei voi ulkopuolinen vaikuttaa, eikä liiallinen takertuminen ja kontrollointi. Tekoon tarvitaan kaksi - aina.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kohtelias, hän hieroo työkaverinaisen väsyneitä jalkoja.
Saisinpa sisäreisihierontaa työpaikkani komistusmieheltä...
N26
Ehkä sitä sinkkua työkaveria ei voisi sinun miehesi vähempää kiinnostaa romanttisessa mielessä..?