Pienirintainen, mistä ostat rintaliivisi?
Eli tarkoitan sinua, jonka kokoa ei löydy marketeista.
Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
Kommentit (25)
Höh, ennen tuolla figleavesilla oli kaikkia pitsi-ihanuuksiakin pienissä koissa. :( Ei näköjään tosiaan ollut enää kuin tylsiä ja tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tehnyt mieli tilata tuolta. Löytyy AA-kuppia ja kauniita malleja.
Kiitos! Osaatko vielä neuvoa mikä uk-koko vastaa esim. Kokoa 75AA?
T. Ap
http://www.figleaves.com/uk/womens-size-chart.html tuosta saanee osviittaa. Omaa kokemusta mulla ei tosiaan ole, itsekin olisin tilatessani vain taulukon varassa.
Kiitos! Löysinkin sieltä lopulta taulukon, jossa oli uk, us ja eurokoot rinnakkain. Eli 75AA on 34 AA.
Vähän on silti tuollakin valikoimaa kyseisessä koossa: yhdet kaarituelliset nudet, yhdet toppaamattomat 2/pakk ja yhdet teinimallit 2/pakk.
Kaipailisin paikkaa, jossa olisi valikoimaa eri tyyleissä ja väreissä, ettei tarvitsisi tyytyä vain siihen, mitä sattuu olemaan tarjolla.
Ap
Uk-mitoituksessa kirjainkoko vaihtuu tuuman välein. Eli mittaa itsesi siten, että otat NAPAKAN mitan heti rintojen alta, sitten mittaat itsesi rintojen korkeimmasta kohtaa, tässä kohtaa ei saa kiristää mittanauhaa. Yhden tuuman, eli n.2,5 erotus näissä mitoissa on A-kuppi, 2tuuman/5cm erotus on B, 3 tuuman C jne. Alle 1 tuuman erotus on AA-koko.
Ap täällä, löysin kotimaisen verkkokaupan, josta löytyy pieniä kuppikokoja! Siellä on ale meneillään. Normaalihinnat aika korkeita, mutta sain satasella kolmet aleliivit. Postikulut 6€. Runsas valikoima eri tyylisiä AA-kupilla. Jee!!
Hei vielä, olen ihan täpinöissäni tilaamistani Patrician liiveistä! Vihdoinkin löysin oikeasti juuri sopivia ja eri tyylisiä liivejä. Mulle ihan uusi tuttavuus. Kun tilaa netistä, epäsopivan tuotteen voi palauttaa liikkeeseen, joita on ainakin Helsingissä, Espoossa ja Tampereella. Paketti tuli Virosta, joten tehdas on ilmeisesti siellä.
Ap
Kiitos, cubus on testattu. Laatu huono.. yhdet ostin, mutta käytössä huonot.
Changesta olen ostanut parit liivit seurauksella, että ympärys aivan liian tiukka. Edes jatkopala ei auta. En uskalla mennä enää sinne kidutettavsksi ;-) Jotenkin aina nolottaa, kun myyjä kommentoi pienen koon niukasta valikoimasta... Siis plus koon naisille on kokonaisia vaatekauppoja eikä niissä tarvitse häpeillä!
Ap