Pienirintainen, mistä ostat rintaliivisi?
Eli tarkoitan sinua, jonka kokoa ei löydy marketeista.
Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
Kommentit (25)
Pienirintainen ei tarvitse liivejä mihinkään. Urheilutopit kun haluaa lämmikettä ja vähän lisää muotoa.
Minun kokoni on 75A ja ostan yleensä H&M:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintainen ei tarvitse liivejä mihinkään. Urheilutopit kun haluaa lämmikettä ja vähän lisää muotoa.
Ei hitto kun tätä joutuu aina vääntämään... Pienissäkin rinnoissa on nännit. Ja ainakin mulla ne on vielä sellaiset että tuppaavat nöpöttämään. :D Ei huvita mennä silmien puhkojana, mielummin laitan rintsikat.
(Mulla on vielä nännilävistykset jotka kuultaa ohuen tai kireän paidan läpi, ei huvita niitäkään esitellä. Sitä paitsi moni vaate istuu nätimmin kun on edes pikkuisen toppausta.)
-AA
En käytä yleensä. Urheilutopit ei ole kuppikokoriippuvaisia. Muutamat normiliivit löytyy esim juhliin, niissä joko liian isot kupit, tai sitten jatkopala takana (eli siis ostan liian pienen ympäryksen liivit, joissa on pienempiä kuppeja tarjolla).
85AA
Vierailija kirjoitti:
Minun kokoni on 75A ja ostan yleensä H&M:ltä.
Tässä ehkä haettiin niin pienirintaisia että 75A on iso. Tuohan on ihan peruskoko jota löytyy joka marketista.
-AA
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitsee. Urheilutopit litistävät pienet rinnat kokonaan pois. Pukisitko itse urheilutopin esim. juhlamekon alle? Minä en. Oli rintojen koko sitten mikä tahansa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En käytä yleensä. Urheilutopit ei ole kuppikokoriippuvaisia. Muutamat normiliivit löytyy esim juhliin, niissä joko liian isot kupit, tai sitten jatkopala takana (eli siis ostan liian pienen ympäryksen liivit, joissa on pienempiä kuppeja tarjolla).
85AA
Minäkin olen käyttänyt välillä jatkopalan kanssa liivejä, mutta tällöin olkaimet alkavat helposti valua ja esim. kaarituet tulevat väärään kohtaan.
Ajattelin, että on pakko olla joku nettikauppa tai liike jossain päin maailmaa, mikä on erikoistunut pieniin rintoihin. Olisi kiva saada vihdoin oikeasti sopivia liivejä eri tyylisinä..
Ap
Mun on tehnyt mieli tilata tuolta. Löytyy AA-kuppia ja kauniita malleja.
Minä ostan nimenomaan sieltä marketeista. Tällä hetkellä käytössä olevat liivini olen ostanut muistaakseni Citymarketista ja Kärkkäiseltä ja tuoreimmat niistä ainakin kolme vuotta sitten. Pelottaa lähteä ostamaan uusia kunhan näistä aika jättää, kun ei siellä marketissakaan aina tärppää... H&M, Lindex, Seppälä ja muut tekevät niin kummallisen muotoisia liivejä, että vaikka koko sinänsä menisikin, niin kupit ovat minulle aivan liian lähellä toisiaan.
Käytän kaarituettomia ja toppaamattomia liivejä. Jos aikuisten puolelta ei löydy kokoja niin kokeilen lasten osastolta ns. harjoitteluliivejä. Nykyään nekin on melko neutraaleja väreiltään eikä kaikissa ole jotain lapsellista kuosia. Ja joissakin niissä on kevyet toppauksetkin, jos nännien näkyminen paidan läpi häiritsee. Itse en tosin jaksa ajatella nännien näkymistä. Jos näkyvät niin ihan sama, ja jos se jotakin vastaantulijaa haittaa niin ei tarvitse katsella.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Osaatko vielä neuvoa mikä uk-koko vastaa esim. Kokoa 75AA?
T. Ap
Kaarituettomat toppaamattomat täälläkin, Lindexiltä, tai sitten menen ilman. Mulla myös nännikorut ja ihan sama vaikka nöpöttää ja näkyy. Antaa näkyä.
Ai joo, ja oon miettinyt nänniteippejä sellaisiin tilanteisiin, että nöpötys haittaisi. Mutta sellaista tilannetta ei ole vielä tullut vastaan.
-14
Näin eräs päivä Tokmannilla aa-kuppia.
Uskoisin että jossain Cubuksella olisi, siellähän on melkoinen haitari kokoja.
75 ympärys uk-koossa on 34, alkaako niidenkin kupit aa:sta. Tai jopa aaa. Mulla ainakin on sama kirjain molemmissa mitoituksissa 75d = 34d (oon itsekin ollut tosi pienitintainen mutta nykyään olen melko läski 😂 )
Mun luottorintsikat on Lindexin t-paitarintsikat, jossa painijaselkä. Ne istuu hyvin eikä olkaimet valu.
Käy ap myös changen liikkeessä testaamassa eri malleja. Siellä yleensä asiantunteva palvelu (harvinaista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
http://www.figleaves.com/uk/womens-size-chart.html tuosta saanee osviittaa. Omaa kokemusta mulla ei tosiaan ole, itsekin olisin tilatessani vain taulukon varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
http://www.figleaves.com/uk/womens-size-chart.html tuosta saanee osviittaa. Omaa kokemusta mulla ei tosiaan ole, itsekin olisin tilatessani vain taulukon varassa.
Kiitos! Löysinkin sieltä lopulta taulukon, jossa oli uk, us ja eurokoot rinnakkain. Eli 75AA on 34 AA.
Vähän on silti tuollakin valikoimaa kyseisessä koossa: yhdet kaarituelliset nudet, yhdet toppaamattomat 2/pakk ja yhdet teinimallit 2/pakk.
Kaipailisin paikkaa, jossa olisi valikoimaa eri tyyleissä ja väreissä, ettei tarvitsisi tyytyä vain siihen, mitä sattuu olemaan tarjolla.
Ap
Lindexiltä löytyy joskus tosi pieniä malleja