Nuukuus, joka alkaa mennä liiallisuuksiin. Kerro, minkälaista olet nähnyt.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks käyttää terveyssidettä alushousuissa ettei ne likaaannu, vaikka ei ole edes menkat.. Ihana hautominen siellä joka päivä.
Yksi sana, virtsankarkailu :/
Nope, teini kyseessä ja todella pihi perhe.
Mikä logiikka? Eihän ne rätitkään ilmaisia ole 🤔
En muista olenko jo kirjoittanut tänne mutta:
Kaveripari tuli mukaan juhannuksen viettoon kuten 4 muutakin paria. Oli sovittu että jokainen tuo mukanaan jotain ruokaa, esim kokonaisen naudan fileen, salaattitarpeita 3 päivälle, aamiaistarpeet koko sakille tms. Kuten aina.
Tämä pari toi pussillisen itäneitä perunoita kun oli jäänyt kotona yli.
Muutamaa vuotta myöhemmin kun heillä oli jo lapsia olivat taas yhden kaveriperheen mökillä lokkeilemassa. Piti olla 2 yötä, olivat 4.
Tuliaisina 1 pullo viiniä jonka ottivat takaisin kun ei juotu ko päivien aikana!
Kyseessä on oikeasti rikas perhe.
Kaverini mökillä tiskataan käsin järvivedellä. Toki tiskivesi ja huuhteluvesi keitetään. Jo puolessa välissä tiskaamista huuhteluvedessä on yhtä paljon vaahtoa kuin varsinaisessa pesuvedessä, joten huuhteleminen on mahdotonta. Vaahtoisina astiat kuivauskaappiin. Ei voi keittää uutta huuhteluvettä, koska lämmittäminen maksaa.
Minua ärsyttää suunnattomasti Fairy mainos jossa perheellä loppuu astianpesuaine ja lainaavat naapurista. Naapurissakin on tiskiaine lähes loppu, pullon pohjalla ainetta hiukan mutta naapuri sanoo että vielä on runsaasti tiskiainetta jäljellä. Mietin odottaako että loput tuodaan vielä takaisin. Mainoksen tarkoituksena on tietenkin osoittaa kuinka riittoisaa Fairy on mutta muistuttaa liikaa oikean elämän piheistä ihmisistä joten minua mainos vain ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että Mika Häkkinen F1-kuskina kävi pelaamassa Espoossa tennistä ja sinne pukukaappiin piti laittaa joku markka pantiksi, mutta se ei ollut saanut sitä markkaa takaisin sieltä kaapista. Oli palanut käämi kuulemma ihan täysin. Eikös tuo ole jo aika pihiä?
Mitä pihiä siinä on jos haluaa rahansa takaisin? Kyllä mä itsekin haluan esim ostoskärryistä kolikkoni tai polettini pois.
Joululahjat kirjoitti:
Joulupaperit ja narut säästetään seuraavaan jouluun ettei tarvitse ostaa uusia?Kiva kun saa paketin jossa on ryppyinen kulunut paperi ja joskus jonkun muun nimikin?Samoin käyttämättömät tavarat pakataan lahjoiksi seuraavaan jouluun olettaen ettei kukaan tunnista niitä.
No ei tietenkään toisen nimellä olevia papereita käytetä, mutta paperit saa kyllä ihan siisteinä talteen, mahdolliset teipinkohdat voi leikata pois. Järkevää minun mielestäni, lahjapaperit kun eivät kelpaa kierrätyspaperiinkaan.
Mun mummo laittaa hammastahnatuubiinkin vettä että riittää pitempään, oksettava yllätys aina.
Talouspaperia ei heitetä pois jos on kerran käytetty, kuivataan ja käytetään uudelleen.
Täytekakku nostetaan pakastimesta vaikka 6 kertaa taas syötäväksi vaikka kermat on sulaneet.
Vierailija kirjoitti:
Sillipalojen hiissaaminen:D
Mitä on hiissaaminen?
Oon ottanut pesutuvan roskiksesta pesuainepullon ja siitä saanut tiputettua ainetta koneeseen.
En lantrannut.
Samoin olen ottanut sieltä roskiksesta mm. päiväpeitteen ja pessyt sen.
Aion myydä sen.
Tuttavaperhe säästi erään ison tavaran asennuksessa jossa yleensä käytetään konetta apuna.Rikkoivat molemmat selkänsä ja sitten saikulla. Todella järkevää pihistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini mökillä tiskataan käsin järvivedellä. Toki tiskivesi ja huuhteluvesi keitetään. Jo puolessa välissä tiskaamista huuhteluvedessä on yhtä paljon vaahtoa kuin varsinaisessa pesuvedessä, joten huuhteleminen on mahdotonta. Vaahtoisina astiat kuivauskaappiin. Ei voi keittää uutta huuhteluvettä, koska lämmittäminen maksaa.
Kaikissa maissa ei huuhdella ollenkaan, maassa maan tavoin jne.
Inhoan myös noita p*skaisia tiskivesiä ja saippuaisia huuhteluvesiä, siksi oon tarkka mökkitiskausrutiineissa: aloitan puhtaimmista, esipesen isommat liat kylmällä vedellä ja valutan isoimmat saippuat pois ennen huuhteluveteen laittamista.
Pesen pelkällä kuumalla vedellä ne astiat jotka eivät ole kovin likaisia.
Ymmärrän ihmisiä joilla jää käteen 200 euroa kuussa ruokaan että ovat nuukia. Mutta nämä jotka nostaavat isoa palkkaa, pihtaavat rahassaan kokoajan. Luulisi että jos tilillä on 4 numeroisia summia ellei enemmänkin niin pitäisi vielä rahallaan olla nuuka. Mihin ihmeeseen ne sitä rahaa hamstraavat kun sitä on jo roppakaupalla?
En tiedä yrittiköhän säästää vai oliko muuten vaan ihan sekasin. Näin kun joku naapurin mamma lappas hiekkaa taloyhtiön lasten hiekkalaatikosta kissanhiekkaboxiin.
Onhan näitä, mm. hammastikkujen teroittaminen uudelleenkäyttöä varten, 100 km ajaminen autolla vain koska jostain saa ilmaisen kahvipaketin tai ämpärin jne..
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää suunnattomasti Fairy mainos jossa perheellä loppuu astianpesuaine ja lainaavat naapurista. Naapurissakin on tiskiaine lähes loppu, pullon pohjalla ainetta hiukan mutta naapuri sanoo että vielä on runsaasti tiskiainetta jäljellä. Mietin odottaako että loput tuodaan vielä takaisin. Mainoksen tarkoituksena on tietenkin osoittaa kuinka riittoisaa Fairy on mutta muistuttaa liikaa oikean elämän piheistä ihmisistä joten minua mainos vain ärsyttää.
Vähän ohis, mut mulle tulee siitä mainoksesta aina mieleen että onpas huonoa tiskiainetta, kun se on kaikilta loppu. Ja lisäksi "käyppä hakee naapurin pekalta" kun eihän se lapselle viiti sanoa että osta ite omat äläkä aina pummi multa. Niinpä Pekka kettuillessaan antaa käytännössä tyhjän pullon ja jatkuvaan asioiden lainailuun kuittailee että "onhan tässä vielä vaikka kuinka paljon". No eikä ole.
Kyseinen mainos ei ainakaan innosta ostamaan kyseistä tuotetta,päinvastoin.
Kyläpaikassa wc-pöntön vetonuppi oli irroitettu, sen sijaan wc:n lattialla oli muutama muoviämpäri täynnä vettä ja se vesi oli kuulemma kerätty räystäältä tippuvasta sadevedestä.
Vesiämpärillä piti sitten holauttaa paskat viemärin uumeniin.
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperiarkin repiminen puoliksi. Sama tyyppi ostaa sitten jotain 5 euron Ainoja 10 kertaa kuussa.
Minä! 😂
Sillipalojen hiissaaminen:D