Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuukuus, joka alkaa mennä liiallisuuksiin. Kerro, minkälaista olet nähnyt.

Vierailija
20.07.2017 |

-

Kommentit (366)

Vierailija
261/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanpa käyneeni kylässä sellaisen ihmisen luona, joka valutti piimäpurkkia alassuin mukiin laitettuna useamman tunnin ajan, että varmasti viimeinenkin piimäpisara valuu mukiin. Ja ne suodatinpaperit olivat käytön jälkeen huuhdeltu ja kuivumassa uudelleenkäyttöä varten.  Kaikki mahdollinen oli otettu talteen ja käytetty uudelleen ja uudelleen..

Vierailija
262/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni pesi käytetetyt kortsut seksin jälkeen ja laittoi ne kuivumaan pyykkitelineelle vaatteidensa viereen. Kuulemma kestää useamman varvin ennen kuin vaihtaa tarvii. Lähdin suhteesta kun tämä paljastui.9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kävin pesemässä vanhan sukulaisen ikkunat. Palkkioksi sain neljä vuotta vanhaa mansikkatuuttia, en kyennyt sitä syömään kun maistui aivan hirveälle. Oma äitini ja tämä sukulainen suuttuivat minulle ja söivät omat tuuttinsa hampaita irvistellen.

Vierailija
264/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni osti kaksi autoa. Toinen uusi ja toinen käytetty avoauto/kesäauto, ja molemmat BMW:n tekeleitä. Kaveri oli niin nuuka ettei raaskinut ajaa niillä juuri koskaan, vaan sotki polkupyörällä kesät talvet kelistä riippumatta. Huoh...

Vierailija
265/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu eläkeläismies on vuoden ajan jonottanut kaihileikkaukseen. Ei juuri mitään enää näe, mutta koska yksityisellä puolella leikkaus tehtäisiin samalla kerralla molempiin silmiin ja heti ja maksaisi n. 2000 euroa, ei raski. Julkisella puolella siis jonottaa ja siellä sitten joskus leikataan vain toinen silmä ja toinen myöhemmin. Ymmärtäisin, jos olisi köyhä, mutta kun rahaa on ja on niin saakelin saita!

Edellisen kirjoittaja jatkaa: Olen kyllä varovasti huomauttanut ukolle, ettei kannattaisi kovin kauan aikaa elää kaihin kanssa, mutta ei auta. Pihi mikä pihi. Ikääkin jo reilusti yli 70, ehkäpä kuolo korjaa ennenkuin sokeutuu kokonaan...

Tuli mieleen exän kotitalon naapurissa asuva yksin elelevä aikamiespoika. Kuulemma nuoli lautaset puhtaiksi ja vei ne sitten vesirännien alle loppupuhdistukseen! (En tiedä, mitä teki talvella, kun oli lumi ja jää). ;)

Kun multa nelisen vuotta sitten leikattiin silmät yksityisellä (taittovirheleikkaus, ei kaihi) oli käypä hoito suositus ettei molempia silmiä leikattaisi kerralla. Jos tulee joku komplikaatio, voi molemmat silmät mennä. Yksi silmä kerrallaan niin toinen silmä jäisi kuntoon. Yksityisellä tätä käypä hoito-suositusta ei noudateta, julkisella noudatetaan.

Luulen, että taittovirheleikkaus ja kaihileikkaus ovat kaksi eri asiaa. Itse sain vahvojen ja pitkien kortisonikuurien jälkeen hyvin aurinkoisessa maassa asuvana kaihin muutama vuosi sitten silmiini. Molemmat leikattiin kerralla ja hyvin meni.

Vierailija
266/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt henkilö ajoi mutkaista tietä kolmosela ettei jarrut kulu Audista?

Olin pikkupoikana kylässä samassa perheessä ja talon rouva ilmoitti että vasta viimeinen WC:n käyttäjä vetää vessan illalla?

Nämä olivat isoäitini siskon perhe ja kun mummoni kuoli oli isöäitini sisko vaatimassa hänen turkkia itselleen? Sekä heidän vanhempiensa kuvataulua?

Vierailija
267/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini laittoi autolla ajaessaan vapaalle kaikissa mäissä, isommissa sitten sammutti moottorin ja hups yllätys kun mäen alla olikin mutka eli ratti ei toiminut yms. Hengissä selvittiin.

Vierailija
268/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkiäisenä saatu runokirja synttärilahjaksi miehelle

joka ei ole koskaan runoja lukenut.

Lahjan antaja tuntee saajan erittäin hyvin, sukua kun ovat.

Vierailija
269/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaana123 kirjoitti:

Muistanpa käyneeni kylässä sellaisen ihmisen luona, joka valutti piimäpurkkia alassuin mukiin laitettuna useamman tunnin ajan, että varmasti viimeinenkin piimäpisara valuu mukiin. Ja ne suodatinpaperit olivat käytön jälkeen huuhdeltu ja kuivumassa uudelleenkäyttöä varten.  Kaikki mahdollinen oli otettu talteen ja käytetty uudelleen ja uudelleen..

Minä hölskytän mehua tyhjentyneissä piimä-ja jugurttipurkeissa, saan hyvää smoothieta eikä mitään

mene hukkaan. Pesen levite-ym rasiat pakastusrasioiksi tai kalan tai muun "haisevan" jääkaappisäilytykseen.

Ne rasiat raaskin sitten heittää pois.

Vierailija
270/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini laittoi autolla ajaessaan vapaalle kaikissa mäissä, isommissa sitten sammutti moottorin ja hups yllätys kun mäen alla olikin mutka eli ratti ei toiminut yms. Hengissä selvittiin.

Mikäs ihmeen auto se tämä oli? Mun tietämissä autoissa kyllä ratti toimii vaikka moottorikaan ei olisi käynnissä, saati vaihteisto käytössä...

Kuvaa sitten ehkä lasten tuntemaa hätäännystä. Lapsen ymmärystä ei vanheneminen ole lisännyt, ikävä kyllä.

Vierailija
271/366 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetin tänään neljä päivää sitten keitettyä teetä pullossa 300 km:n matkan.

Voin taas lämmittää sitä uudelleen.

272/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sivulla x joku totesi, että avaa rasvatuubit saksilla. Tuossa voi kyllä olla perää. Itselläni oli Lorealin joku naamanputsausaine, sellaista mustaa hiilitöhnää, todella hyvää kamaa (eikä ihan ilmaista). Lopuksi kun tuubista ei tullut mitään vaikka miten hakkasi ja yritti äheltää, päätin että leikkaan sen saksilla auki ja otan loput mitä siellä on. Valehtelematta tuubissa oli varmaan vielä kahden kuukauden verran tavaraa jäljellä, kun sitä käytän 3-4krt suihkun yhteydessä viikossa sellaisen kahden herneen verran per kerta. Riittoisaa kamaa. Kun leikkasi keskeltä poikki, sen sai edelleen hyvin säilytettyä kun työnsi tuubin toisen puolen sen toisen sisälle.

Vierailija
273/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nemexid kirjoitti:

Tuolla sivulla x joku totesi, että avaa rasvatuubit saksilla. Tuossa voi kyllä olla perää.

Eivätkö siis kaikki tee noin, jos asia tulee yllätyksenä :o?! Heittääkö joku tuubit tosiaan pois, kun niistä ei puristamalla enää tule mitään? Kyllä, niissä ihan oikeasti on yleensä vielä viikkojen edestä tavaraa sisällä!

Vierailija
274/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.arttu kirjoitti:

Ystäväni osti kaksi autoa. Toinen uusi ja toinen käytetty avoauto/kesäauto, ja molemmat BMW:n tekeleitä. Kaveri oli niin nuuka ettei raaskinut ajaa niillä juuri koskaan, vaan sotki polkupyörällä kesät talvet kelistä riippumatta. Huoh...

Tai ehkä hän vain tykkää pyöräilystä ja haluaa liikuntaa?

T. Auto on, mutta kuljen 90% matkoista pyörällä, myös 10km työmatkan. Ihan vain koska tykkään pyöräilystä enemmän kuin autoilusta.

Vierailija
275/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ihmeen auto se tämä oli? Mun tietämissä autoissa kyllä ratti toimii vaikka moottorikaan ei olisi käynnissä, saati vaihteisto käytössä...

Kuvaa sitten ehkä lasten tuntemaa hätäännystä. Lapsen ymmärystä ei vanheneminen ole lisännyt, ikävä kyllä.

Oletko ikinä kuullut rattilukosta? Mun isälle kävi samalla tavalla, meni nuukuuksissaan sammuttamaan auton alamäessä ja tuli tosiaan hätä mäen alla olevassa mutkassa kun rattilukko loksahti kiinni.

Vierailija
276/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nemexid kirjoitti:

Tuolla sivulla x joku totesi, että avaa rasvatuubit saksilla. Tuossa voi kyllä olla perää.

Eivätkö siis kaikki tee noin, jos asia tulee yllätyksenä :o?! Heittääkö joku tuubit tosiaan pois, kun niistä ei puristamalla enää tule mitään? Kyllä, niissä ihan oikeasti on yleensä vielä viikkojen edestä tavaraa sisällä!

Eivät kaikki, joku heittää roskiin ja ihmettelee omien rahojensa riittämättömyyttä. 

Vierailija
277/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä kuullut rattilukosta? Mun isälle kävi samalla tavalla, meni nuukuuksissaan sammuttamaan auton alamäessä ja tuli tosiaan hätä mäen alla olevassa mutkassa kun rattilukko loksahti kiinni.

Rattilukko ei mene päälle ennen kuin ottaa avaimen pois virtalukosta.

Vierailija
278/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihialla ollaan niin nuukia, että puhelimeenkin kuiskataan

Vierailija
279/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni valitti aina, miten lämpöä menee harakoille mutta ei  (onneksi!) voinut vaikuttaa asiaan, koska kyseessä oli kerrostalo. Mitään ei olisi heittänyt roskiin, ilman äitiä me lapset olisimme saaneet homeista leipää ja vanhaa jugurttia. Kun isä ja äiti erosivat, isä osti pienen talon jota ei lämmitetä ja jossa ei juurikaan valoja poltella! Siellä kykkii risoissa vaatteissaan ja pipo päässä hämärässä, kusee pitkin pihoja koska vessan käyttö on niin kallista.. äiti sanoo, että hullu se on mutta minusta isä ei ole hullu, vain hullun nuuka!

Lapsia ei voi päästää papalle hoitoon, vaikka isä niin toivoo  :(  Ja syksyn tullen emme käy siellä edes päiväkahvilla! Tai kahvilla ja kahvilla, teetä minä siellä juon itse ostamallani keittimellä ja tarjottavatkin tuon aina mukana, kahvinkeitin ikivanha sekä likainen ja jääkaappi täynnä pilaantunutta ruokaa joten siellä ei todellakaan kannata juoda eikä syödä ...

Surullista. Voisiko pappa viedä lapset vaikka kirjastoon tai puistoon, jos yökyläilyt on  pois suljettu?

Vierailija
280/366 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauhistellut anoppini nuukuutta, mutta nämä esimerkit luettuani hän taitaakin olla ihan normaali. Olen kuitenkin ärsyyntynyt hänen tavastaan puhua pelkästään rahasta ja sen säästämisestä. Hän ei voi ymmärtää miksi esimerkiksi ostan kirjoja itselleni, kun voisin käydä kirjastossakin. Neulomisharrastukseni on hänestä myös outo, koska marketista voi saada villasukkia eurolla pari! Tottakai hänen luonaan on myös kylmää ja homeenhajuista. 16-17C on kuulemma ihan riittävä sisälämpötila. Tiskatessa ei kaada huuhteluvettä viemäriin vaan vie sen puutarhaan tai säästää lapsenlapsille leikkivedeksi. 

Yhdessä syödessä kaikki pienen pienetkin tähteen pakataan erikseen jääkaappiin, vaikkapa kolme lusikallista perunamuusia, heittelen ne sieltä sitten roskiin anopin lähdettyä. Anoppi rehvastelee sillä miten vähän syö, tulee säästöä kun syö vain kaurapuuroa ja perunaa. Säästää syömisissä myös sillä, että menee joka ilta hammaspesulle jo klo 18. Kyseessä on langanlaiha 70+nainen, joka taatusti voisi paremmin jos ruokavalio olisi monipuolisempi. Ehdotin syntymäpäivänään että menisimme porukalla ravintolaan ja anoppi oli pyörtyä kauhusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä