Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuukuus, joka alkaa mennä liiallisuuksiin. Kerro, minkälaista olet nähnyt.

Vierailija
20.07.2017 |

-

Kommentit (366)

Vierailija
361/366 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein torstaina pastasalaattia aivan liian ison annoksen kun yksin asuin. Sunnuntaina sitä oli vielä jäljellä mutta ei maistunut enää ja aloin myös epäillä salaatissa olevaa majoneesia..Kaveri tuli käymään  juuri kun aion  heittää salaatin pois ja sanoi että älä nyt ruokaa haaskaa,anna mulle se. Siirsin rasiaan ja annoin kaverille joka myöhemmin kehui,että oli syönyt sitä sunnuntain ja maanantainkin. Jostain syystä vain oli maha sekaisin..

Vierailija
362/366 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannetaan vesi taloyhtiön pesutuvasta asuntoon ettei tarvitsisi itse juoksuttaa mittaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/366 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä saituusjuttuja katsoo aina vähän väritettyjen linssien mukaan, riippuen ihan siitä paljonko sitä rahaa on käytössä.

Itse olen ulosottovelkaisena kahden nuoren yksinhuoltajana ja monisairaana ihmisenä joutunut jo aikapäiviä sitten nöyrtymään monen jollekin toiselle arkipäiväisen asian äärelle. 

Lasken päässäni kaupassa aina kymmensentin tarkkuudella loppusummaa, että rahat varmasti riittävät.

Saadessani jotain ilmaiseksi, en ota sitä itselleni käyttöön, sillä tiedän tarvitsevani ne rahat ihan perustarpeisiin. Tai annan lahjan eteenpäin,että minulla olisi edes jotain antaa vastavuoroisesti takaisin. Leipäjono on arkipäivää ja vesilaskun suuruus on todellakin pois jostain muusta, joten käyn töistä lähtiessäni suihkussa, kun siihen kerran on mahdollisuus.

Monesta varmasn säälittävää ja turhanpäiväistä, mutta kun elää venyttäen joka penniä pakon vuoksi, joutuu nöyrtymään. 

Jotka tietää, tietää. Muut eivät ymmärrä.

Vierailija
364/366 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.omakotitalossa poltetaan leivinuunissa kaikki mitä voidaan ja loput tungetaan sukulaisten tai työpaikan roskikseen.

Vierailija
365/366 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttiin pieniin juhliin, joihin tulee vain muutama vieras. Paikan päällä selvisi, että onkin kutsuttu talo täyteen väkeä. Tarjolla yksi täytekakku, jota ei saanutkaan ottaa, kun "tulee parempaa väkeä myöhemmin". Pullapitkoa oli "huonommille" vieraille. Puolison mielestä suutuin turhasta. Ei juhliin mennä tarjoilun takia. Ei, mutta jos vieraat jaetaan, kuka saa mitäkin kahvin kanssa, nii mua ei ei tarvi enää kutsua. 

Vierailija
366/366 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuukuus on ymmärrettävää, jos on pienet tulot. Mutta ei ihmisillä, joilla on varallisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän