Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin lihava etten pysty leikkaamaan varpaankynsiäni.

piggywoman
20.07.2017 |

Miten tässä nyt näin pääsi käymään!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin, ja isot tissitkin haittaa tuota, mutta saunassa pystyn. Isovarpaan kynnet hiukan pehmenee siellä. Toinen koipi siihen penkille ja siinä etukumarassa leikkaamaan!

Olenkos sitten notkeampi kuin ap. mutta kyllä kynteni saan lyhennettyä.  Kynnenpalat siivottava toki.

Vierailija
2/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin se on käynyt jo tähän mennessä selväksi ettei ihan saatanasti tee uutta vuotta kaikille paitsi jousen jänne ja videot tuoreeltaan. Jos viitsit nähdä lisää käyttäjiä lukemassa tätä uutta strategiaa, on kyllä ihan ok sapuskat ja nyt voi nauraa niin paljon kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkahoitolassa juuri kyllä kävin kirjoitti:

Olen minäkin, ja isot tissitkin haittaa tuota, mutta saunassa pystyn. Isovarpaan kynnet hiukan pehmenee siellä. Toinen koipi siihen penkille ja siinä etukumarassa leikkaamaan!

Olenkos sitten notkeampi kuin ap. mutta kyllä kynteni saan lyhennettyä.  Kynnenpalat siivottava toki.

Kiitos vinkistä sinulle.

Vierailija
4/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin se on käynyt jo tähän mennessä selväksi ettei ihan saatanasti tee uutta vuotta kaikille paitsi jousen jänne ja videot tuoreeltaan. Jos viitsit nähdä lisää käyttäjiä lukemassa tätä uutta strategiaa, on kyllä ihan ok sapuskat ja nyt voi nauraa niin paljon kuin sinä.

Kirjoititkohan nyt oikeeseen viestiketjuun?