Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla mielenterveydellisiä ongelmia?

terveterve
20.07.2017 |

Minulla on.

Tuletko leikkimään paristollani? Nuolaisetko paristoani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla, ja aika pahoja. Mutta ei niitä ole diagnosoitu enkä nauti mitään lääkkeitä. Tiedän kuitenkin että olen mieleltäni erittäin sairas. Fyysisesti olen toki huippukunnossa. Kilttikin olen.

Vierailija
2/6 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä. Suvussani on erittäin paljon mielenterveyden ongelmia, jotenka hyvnkin mahdollisita on, että tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..

Vierailija
4/6 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on. Diagnoosirumbaan en jaksa lähteä, kun ei tunnu ottavan ammattilaiset tosissaan siistiä nuorta naista. Vuosien aikana ollut paniikkihäiriötä, masennusta, (huume)psykooseja ja vainoharhaisuutta. Suuri osa ongelmistani varmaan liittyvät pitkään päihdekäyttöön ja vaikuttaa muhun vieläkin, vaikken enää käytä. 

Vierailija
5/6 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, on. Diagnoosirumbaan en jaksa lähteä, kun ei tunnu ottavan ammattilaiset tosissaan siistiä nuorta naista. Vuosien aikana ollut paniikkihäiriötä, masennusta, (huume)psykooseja ja vainoharhaisuutta. Suuri osa ongelmistani varmaan liittyvät pitkään päihdekäyttöön ja vaikuttaa muhun vieläkin, vaikken enää käytä. 

Tuu tänne!

Vierailija
6/6 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että on. Työttömyys on aiheuttanut masennusta ja pakko-oireita sekä sosiaalistentilanteiden pelkoa. Lääkärissä en ole käynyt, en usko terveyskeskuksen lääkäreiden apuun. On aiemmin huonoja kokemuksia. Yksityiselle ei ole varaa.