Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko leikannut itse hiuksiasi?

Vierailija
20.07.2017 |

Mulla on liian pitkäksi venähtänyt tukka enkä pääse parturiin näillä näkymin pariin kuukauteen. Miten on, jos saunan jälkeen pistäisin kosteat hiukset ponnarilleja vetäisisin saksilla viis-kuus senttiä veke niin tuleeko pahaa jälkeä? Hiukset ovat luonnonkiharat joten sinänsä ei tarvitsisi olla niin suoraan justiinsa leikattu.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon leikannut pitkistä hiuksista suurinpiirtein noin muutaman sentin tarvittaessa.

Vierailija
2/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan aina noin. Ihan hyvät tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut ja ihan tyytyväinen olin. Minulla pitkät, suorat hiukset. Suihkussa laitoin veden avulla hiukset taakse suoraksi, otin ne etusormen ja keskisormen väliin ja vedin selän takaa eteen ja nipsaisin. Taisin toistaa pari kertaa ja sitten vielä siistin etureunat.

Vierailija
4/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari-kolme viimeisintä kertaa leikannut erittäin pitkät hiukseni itse. Olen saanut yleensä inspiraation hiusten lyhentämiseen illalla kun kampaamot ovat kiinni. Ohjeet olen katsonut netistä. Hiukset tiukalle ponnarille ja kieputetaan ja sitten vaan haluttu määrä veks. Useissa ohjeissa se ponnari laitetaan otsalle jolloin saadaan voimakas kerrostus. Itse olen laittanut sen vähän taaemmas, jolloin kerrostusta tulee hillitymmin ja jälki ei ole niin itse leikattu.

Minulla tosin on kova karvan kasvu, ja aina on mahdollisuus epäonnistumiseen, jäljellä on vielä reilusti hiusta, jota voi suoristaa

Vierailija
5/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan tasapitkien, suorien hiusteni latvat aina itse. You tubessa on  aiheesta  loistavia videoita.

Vierailija
6/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin 8e99c leikkuukoneen 15v sitten ja sillä leikannu kaikki tukat pois 6kk välein. Halvaks on tullu.

Vierailija
7/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ponnarille, vaan kampaat hiukset kosteina selviksi, ja suoriksi, ja alat leikata latvoja esim 2cm kerralla pituudesta pois, joka kohdasta keskeltä takaa aloittaen sivuille päin. Muista saksien terät oikeassa kulmassa hiuksiin nähden, eli suorassa linjassa koko ajan! Tietenkin pitää olla peilit siten suunnattu että näet itsesi vaivattomasti myös takaa.

Perus polkka on helppo tehdä itse. Mutta jos haluaa kerroksellisuutta ja muotoa leikkaukseen, en ryhtyisi siihen itse, vaikka juutuupi pullisteleekin erilaisia videoita, kuinka tehdä sitä ja tätä leikkausmallia itse itsellesi ;)

Vierailija
8/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä, suoria hiuksiani uskallan aina itse saksia. Jos jokin meneekin auttamattomasti pieleen, niin on vielä leikkuuvaraa antaa ammattilaisen korjata... Yleensä jokaisen leikkailun jälkeen peilailen vielä muutaman päivän ja tasoittelen tupsukkeita näkymän mukaan.

Vierailija
9/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnarileikkaus toimii myös minulla, kun en halua suoraa tasaista hiusrajaa. Osaan leikata halutessani myös sen.

Vierailija
10/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Enköhän mä uskalla kokeilla, mulla on kanssa aika runsas tukka joka kasvaakin aika nopeasti niin ei tuosta kai haittaakaan ole. Täytyykin katsoa netistä parit ohjeet vielä.

ap

Vierailija
11/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kerrostamisen kanssa kannattaa ainakin alkuun ottaa itse leikellessä vähän varovaisemmin. Näyttää helpommalta kuin on...

Vierailija
12/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin ananaksen itselleni. Lopputulos on ihan ok, vaikkakin epätasainen sieltä täältä. Yllättävän helppo homma kuitenkin, kukaan ei ole huomauttanut asiasta. Tuli kommentteja, että jahas parturissa käyty, johon sitten sanoin, että säästin nekin rahat ja leikkasin itse.

Tukanleikkuukone minulla on kyllä, olen aiemmin aina siiliksi vetänyt. Halusin kokeilla jotain muuta nyt.

Vierailija
13/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät hiukset ja leikkaan ne aina itse. Leikkaan osa osalta kostutetuista hiuksista joka kohdasta saman verran pois, vedän osat suoriksi tiheäpiikkisellä kammalla.

On turha vaiva varata aika kampaajalta ja maksaa suurehko summa yksinkertaisesta työstä. Siis kun puhutaan tasapitkistä hiuksista, joissa ei ole mitään erityistä mallia.

Vierailija
14/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä hiuksia on ihan turha leikkuuttaa kampaajalla. Olen huomannut, että sen vinon ja huonosti leikatun saa kampaajan tekemänäkin mutta itse leikattuna ei maksa neljää kymppiä.

Vierailija
15/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas se helppoa! Vetäisin ensin noin neljä senttiä ja vielä toisen mokoman perään tällä ponnaritekniikalla, jolloin sain vähän kerrostustakin:

Ei tämä nyt ihan salonkia korvaa kun en saanut kunnolla ohennettua mutta ihan hyvä tuli näin kesätukaksi.

ap

Vierailija
16/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös pitkät hiukset, joiden latvoja saksin itse

Vierailija
17/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tukan olen leikannut 10 vuotta, ja ihan lyhyt siis. Ei se mitään ihmetaitoja vaadi. Oikein ihailen usen kuinka ihanat on ja kerrokset +ohennukset kunnos. Ei mikää Teemu Selänne tulos...

Vierailija
18/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut, mulla on ohennussakset ja niillä vetelen, kun kampaaja ei ikinä ohenna mun hiuksia vaikka kuinka pyydän.

En muuten ymmärrä, mikä siinä ohentamisessa on kampaajien mielestä niin ylivoimaisen vaikeaa.

Vierailija
19/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa jakaus keskelle, ettei tule "häntiä" sivuille.

(exäni halusi aina, että leikkaan hänen hiuksensa, sillä kerran firmassa leikattu meni todella pieleen ja minun tekemäni oli hyvä).

Vierailija
20/30 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku hiuksensa tuhonnut yrittää saada muitakin ryhtymään samaan. Sitten muijaporukalla ihastellaan, ettei ikinä uskois että on itse leikannut tai värjännyt vaikka päästä löytyy ties mitä suikeroa ja kusenväristä länttiä sekä sinertävää valumajälkeä otsassa.

Katsokaa että on edes terävät sakset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi