Kliseiset ylikulutetut facebook fraasit
Listataan tänne niitä 😀
Alotan..
Aina kun on käyny kampaajalla, niin kuvan kera teksti "uus tucca" miksi c:llä!?
Jos ollaan juhlimassa häissä, pitää ilmoittaa olevansa " pienissä häissä" why!?
Nykyään näkee myös paljon "ai mitäkö mietin" alotuksia..
No miltäs teidän feedi näyttää? Minkälaiset päivitykset aiheuttaa jo myötähäpeää tai huvitusta? 😂
Kommentit (41)
Yksi syy lisää hylätä kyseinen laitos...
"Tämä" ja joku p**kan tärkeä uutinen/linkki.
Ihana aloitus. Niin stereotyyppisen naismainen ettei tosikaan - "why?", no koska hymiöt ja myötähäpeät ja kaikki muukin.
Jostai syystä sanan kera käyttö ärsyttää mua... ihana kesä päivä kera ystävien ja mansikoiden! Tyttöjen ilta kera kuohuvan ja ihanan illallisen!
Vierailija kirjoitti:
Ihana aloitus. Niin stereotyyppisen naismainen ettei tosikaan - "why?", no koska hymiöt ja myötähäpeät ja kaikki muukin.
Hahah totta 😀 onneks täällä ollaan anonyymisti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jostai syystä sanan kera käyttö ärsyttää mua... ihana kesä päivä kera ystävien ja mansikoiden! Tyttöjen ilta kera kuohuvan ja ihanan illallisen!
Haha, myös nää "Iltaryyppäjäiset feat. Lissu, Pissu ja Kissu" on aika kulahtaneita.
Ihana-sanan käyttö. Esim. kaverit ovat lähdössä iltaa viettämään tai ovat jossain konsertissa. Eikö siihen joku tule toivottamaan "Ihanaa iltaa ihanat!" Käsittämättömän rasittavaa on ihana-sanan käyttö.
Se tunne, kun ... (lapsi sanoo "tättä" / aurinko laskee / aurinko nousee/ jne)
43 km aamulenkki takana, protskut naamaan, ei ku salin kautta töihin ja illalla sit ihanaistennihanaistenopöspösnöpsnöpsmussulikussulinaisten kanssa viherpirtelölle von Göggelströmin kahvilaan ulkoiluttaan mun uutta Guggenheimin käsilaukkua!
Kuva jostai kusisesta ryyppyjengistä on aina "ryhmärämä"
Se kun pitää laittaa kuva jostai kämäsestä illanvietosta. Huippuilta. Miksi se pitää jakaa? Himppu verran esittämistä, hei me ryypätäääääännnn. Ja sit kiitos kiitti murut! Eikö voi kiittää kasvotusten.
Se, että heteronaiset kutsuvat naispuolisia ystäviään kullaksi, muruksi, rakkaaksi...
Ja se, että vihjataan jotain, mutta ei kerrota, mistä on kyse. Tyyliin "tuntee oloa helpottunut", "pahin on nyt takana", "onnistuin, tämä on elämäni suurin saavutus" tai muuta vastaavaa. Joku yksittäinen saattaa kommentillaan osoittaa, ett tietää, mistä on kyse, muut kyselee eikä saa vastausta.
Se, että jostain olemattomasta asiasta väännetään suurta draamaa. Just oli yhdellä kaverilla sellainen päivitys, jossa puhuttiin erosta ja kyynelistä ja luopumisen tuskasta ja elämän muutosten vaikeudesta ja siihen sitten tuli ties mitä osanottoa ja varmaan moni luuli, että on avioero kyseessä - ja sitten selvisi, että työkaverinsa vaihtaa duunia.
Moi, mitäs teet? (kun ollaan viimeksi oltu tekemisissä vuosikymmeniä sitten)
*joku hassunhauska päivitys*
Hulvaton kommentoija: "Miten meni noin niinku omasta mielestä?"
Onneksi tämä tapa on käsittääkseni vähenemään päin ainakin omassa feedissäni.
X vuotta sitten hän teki minusta äidin, vuodet kuluneet kuin siivillä, nyt juhlitaan ripillepääsyä/lakkiaisia/18-v synttäreitä
Nyt katsotaan tunnetko minut.../kuka on tosi ystävä...
Kirjoita yksi sana, älä selitä...
Mv 7/7, seuraavana...
Kaikki testit ja tulokset, millainen olen...
Avaa kirja sivulta 17 ja kirjoita kolmas virke... älä selitä/kerro...
Käyttääkö ihmiset vielä facebookia? Ahkerin mun tuntema facebookin käyttäjä on 69-vuotias, eikä omat teinit ole viitsineet edes aloittaa käyttöä, koska kaverit on snapissa ja instassa
Ot, pienissä häissä ei edes tarkoita juhlimista häissä...
Mun tuttavat ovat onneksi erilaisia 😀