Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kliseiset ylikulutetut facebook fraasit

Vierailija
20.07.2017 |

Listataan tänne niitä 😀

Alotan..

Aina kun on käyny kampaajalla, niin kuvan kera teksti "uus tucca" miksi c:llä!?
Jos ollaan juhlimassa häissä, pitää ilmoittaa olevansa " pienissä häissä" why!?
Nykyään näkee myös paljon "ai mitäkö mietin" alotuksia..

No miltäs teidän feedi näyttää? Minkälaiset päivitykset aiheuttaa jo myötähäpeää tai huvitusta? 😂

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hastagit.. varsinkin jos niitä viljelee paljon ja ihan omia sanoja, tyyliin: #omatkullat 

yöks..

Vierailija
22/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun ... (lapsi sanoo "tättä" / aurinko laskee / aurinko nousee/ jne)

43 km aamulenkki takana, protskut naamaan, ei ku salin kautta töihin ja illalla sit ihanaistennihanaistenopöspösnöpsnöpsmussulikussulinaisten kanssa viherpirtelölle von Göggelströmin kahvilaan ulkoiluttaan mun uutta Guggenheimin käsilaukkua!

Voi ei vieläks jengi käyttää tota varmaa 10 vuotta vanhaa "se tunne kun" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaan nyt varmuuden vuoksi vielä täälläkin, vaikka varmasti kaikki tämän ovat jo nähneet. Saa jja pitää jakaa. *Linkki omaan myynti-ilmoitukseen/maksulliseen tapahtumaan/ilmaisen avun pyyntöön/mainokseen*

Eli fb:n käyttäminen ensisijaisena markkinointikanavana kaikelle mahdolliselle ja nöyrä teeskentely, että olisi muka kovasti yritetty myydä muita reittejä pitkin ennenkuin aletaan vaatia kavereilta osallistumista kaupitteluun.

Ärsyttää paljon enemmän kuin rehellisesti kirjoitettu pelkkä myynti-ilmoitus. Ja noita "saa ja pitää jakaa" en ole koskaan jakanut yhden ainutta enkä jaa. Jostain syystä fiksusti kirjoitetuissa, paljon jaetuissa jutuissa ei melkein koskaan noin luekaan...

Vierailija
24/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on nää "vapise Lahti" tai mikälie kaupunki kun ollaan menossa sitä illaks "vallottamaan"

Vierailija
25/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelivitoset akat lässyttää, miten jonkun typerä naamakuva on "ihana" ja tämän naamakuvan laittaja vastaa että "ite oot". Oikeesti, tarhaikäisten puhetta.

Vierailija
26/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fraasi sinänsä, mutta kaikki on Facebookissa "huikeeta". Hyi.

Vierailija
27/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätän tämän vaan tähän".

Vierailija
28/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne äiti-ihmiset, jotka käyttävät facebookkiaan lähestulkoon kaiken kuvamateriaalin albuminaan. Joka päivä kuvia oman lasten räkäsistä ja kuolaisista jäätelön/mustikkapiirakan/minkäikinä syömisestä. Ja aina ne vtun hashtagit! #finnishbaby #mybaby #summertime #äitinkulta #icecream.

Vierailija
29/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten kun joku ruma laittaa kuvan facebookkiin ja sit ihmiset kommentoi tyyliin "kaunis päläpälä".... Miksi pitää kutsua jotain rumaa tyyppiä kauniis?!!! 

Vierailija
30/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostai syystä sanan kera käyttö ärsyttää mua... ihana kesä päivä kera ystävien ja mansikoiden! Tyttöjen ilta kera kuohuvan ja ihanan illallisen!

Ihanaa et on kohtalotovereita, itellä kans meinaa otsasuoni napsahtaa poikki aina kun törmää tuohon. Onneksi tätä ei kauhean usein tapahdu.

Vierailija
31/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on niin last season. En ole ikinä tajunnut koko buukkia. Itse olin siellä ehkä vuoden ja se riitti. Ihmisten salipäivitykset ja selfiepäivitykset tökkii yli kaiken.

Vierailija
32/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan miten on esim. siivottu koko päivän ja ollaan niin ylpeitä. Sitten lisätään tähän päivitykseen kuva omasta naamasta, pahimmillaan duckfacella. Mitä hemmettiä? Ymmärtäisin tuon ehkä, jos se koko päivän kestänyt siivoaminen oikeasti näkyisi naamassa siten, että tukka pystyssä ja posket ovat punaiset. Mut ei, selfiessä ollaan täydessä tällingissä. Noh, onhan tuokin hyvä tekosyy saada spämmätä pärstäänsä Faceen.

Vierailija
33/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, öh. Oon ollut siellä n. 10 vuotta ja ihan kiva väline se on ryhmineen varsinkin, eikä toisaalta poissulje muita välineitä. Eikä ärsytä mikään. Kerran (!) on joku kirjoittanut sen lomallelähtötekstin (lomps). Ihanaa on käytetty hillitysti sitäkin. Olenkohan siellä tarpeeksi paljon? Useamman kerran viikossa kuitenkin.

Vierailija
34/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihana muru!"  kaverin kuvaan

"tölkki sanoo tsup" viihteelle lähtiessä

Vierailija
35/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä

Vierailija
36/41 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on runsaat 200 kaveria, eikä kukaan viittaa alkoholinkäyttöönsä koskaan, eikä kukaan koskaan ole puhunut tucasta. Moni muukin juttu tässä tuntuu vieraalta.

Ehkä ongelma ei ole facebookin, vaan teidän tuttavapiirinne?

Vierailija
37/41 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on runsaat 200 kaveria, eikä kukaan viittaa alkoholinkäyttöönsä koskaan, eikä kukaan koskaan ole puhunut tucasta. Moni muukin juttu tässä tuntuu vieraalta.

Ehkä ongelma ei ole facebookin, vaan teidän tuttavapiirinne?

Ok, tässä kysyttiinkin että miltä teidän feedi näyttää?

Eikä myöskään puhuttu ongelmasta, no mutta hyvä kai sit jos ei ole mitää huvittavaa tai mainittavaa omassa feedissä.

Vierailija
38/41 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saa ja pitää jakaa samoin kuin 'testit' kuka seuraa päivityksiäni. Kummassakin uhkaileva ja määräilevä sävy, alkaa kyseinen henkilö vaan ärsyttämään.

Vierailija
39/41 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Tukkalääkärillä käyty.

Matkustaa kohteeseen .....

Vierailija
40/41 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on out kirjoitti:

Facebook on niin last season. En ole ikinä tajunnut koko buukkia. Itse olin siellä ehkä vuoden ja se riitti. Ihmisten salipäivitykset ja selfiepäivitykset tökkii yli kaiken.

Juuri tämä "niin last season" 😂