Naiset! Millainen on mielestäsi kaikkein esteettisin naiskeho?
Omasta mielestäni esteettisin naisvartalo on siro, hoikka ja pitkäraajainen. Yhtä kapeat hartiat ja lantio, hieman kapeampi vyötärö. Kapeat reidet ja käsivarret, pitkä kaula sekä pienet rinnat.
Pidän monenlaisia naisia kauniina enkä tarkoita, että tästä poikkeavan vartalon omistava ei voisi olla kaunis. Tämä oli vain minun näkemykseni kaikista esteettisimmästä naisvartalosta. Millainen sinun näkemyksesi on?
Kommentit (59)
http://www.theoi.com/image/S6.1Artemis.jpg
Tuo Artemiksen patsas on minusta täydellinen. Vahva, mutta ei revitty vaan silti naisellinen.
Tai tämä:
http://www.theoi.com/image/S6.4Artemis.jpg
Ylipäänsä kaikki Artemiksen patsaat paitsi Efesoksen. Vahva hartialinja ja käsivarret mutta ei kuitenkaan V-vartalo vaan lanteitakin löytyy, pienet terhakat rinnat, täydellinen ryhti.
Kunhan on yli 175cm pitkä ja isot rinnat. Tuota lyhyemmillä jalat ei ole gasellin jalat.
Hyvin kapea vyötärö ja leveä lantio. Paksut reidet. Sirot nilkat. Kapea, lähes lapsenomainen ylävartalo. Sopusuhtaiset tai pienet rinnat. Pyöreät kasvot. Vartalo on pyöreä ja pehmeälinjainen, ei lihaksikas tai jäntevä.
Olen artisti ja jostain syystä vuodesta toiseen piirrän juuri tuota vartaloa. Se ei muistuta omaani juuri ollenkaan, mutta jostain syystä siitä on kehittynyt minulle jonkinlainen ideaali. Minulla on hirveästi luonnoslehtiöitä täynnä piirroksia pelkistä alastomista päärynävartaloisista naisista.
Luulin tuon rajoittuvan pääni sisälle, mutta löysin joskus netistä kuvia ja videoita aikuisviihdetähdistä, joilla on tuonkaltainen ruumiinrakenne, ja jäin ihailemaan pitkäksi aikaa.
Tunteeni eivät ole mitenkään seksuaalisia tai romanttisia, minusta tuollainen vartalo vain on hyvin esteettinen.
Jos naisella sattuu olemaan hoikka ja timmi, mutta omaa isot rinnat niin eiköhän se ala aika lailla täydellistä lähennellä. Sen sijaan pituus yms. raajojen mittasuhteet eivät kiinnosta minua. Ainoastaan, että on ns. kiloja oikeissa paikoissa.
Pienet rinnat ovat muuten ällöttävät. Jotenkin maskuliiniset tai jotain. Tämän takia en tykkää yhtään katsoa muotilehtien malleja, joilla on pienet tissit ja sellainen epänaisellinen lantion seutu. Onneksi pukeutumisella voi peittää omia vikojaan.
Yhdistelmä kardashiania ja 1980-luvun Kim Basingeria. Sellaista etsin.
Ap:n kuvailema naisvartalo on kaikkein eniten minun mieleeni myös, sillä erotuksella että pidän siitä että vyötärö on todella kapea.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella sattuu olemaan hoikka ja timmi, mutta omaa isot rinnat niin eiköhän se ala aika lailla täydellistä lähennellä. Sen sijaan pituus yms. raajojen mittasuhteet eivät kiinnosta minua. Ainoastaan, että on ns. kiloja oikeissa paikoissa.
Pienet rinnat ovat muuten ällöttävät. Jotenkin maskuliiniset tai jotain. Tämän takia en tykkää yhtään katsoa muotilehtien malleja, joilla on pienet tissit ja sellainen epänaisellinen lantion seutu. Onneksi pukeutumisella voi peittää omia vikojaan.
Tässä taidettiin kysyä naisten mielipiteitä?
Ja pienet rinnat ei ole muuten mistään kohtaa ällöttävät. Jos jotkut rinnat ylipäätään voi olla ällöttävät, niin sellaiset isot puskurit ne vasta kamalat onkin :D pienet rinnat ovat kauniit ja sirot. Isot rinnat saavat sironkin naisen näyttämään panssarilaivalta.
Timmi ja treenattu x-mallinen kroppa/ tiimalasi. Ei tarvitse olla isot tissit, muotoja oikeassa paikassa kumminkin, ei mikään luurangon laiha.
Voihan sitä kirjoittaa oman mielipiteensä vaikka seitsemänsataa kertaa. Jokaisella kuitenkin on se oma mielipide, eikä se siitä mihinkään muutu. Naurettavaa väittää, että tuo olis yleinen mieltymys.
Vierailija kirjoitti:
Timmi ja treenattu x-mallinen kroppa/ tiimalasi. Ei tarvitse olla isot tissit, muotoja oikeassa paikassa kumminkin, ei mikään luurangon laiha.
Lisään vielä, että lihakset erottuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on yli 175cm pitkä ja isot rinnat. Tuota lyhyemmillä jalat ei ole gasellin jalat.
Höpö höpö. Pistäpäs Googleen sellainen nimi kuin Maria Kochetkova. Pituutta sellaiset 152 cm ja on muuten pitkäjalkainen nainen! Mutta hän onkin rotuyksilö, ballerina. On toki muitakin lyhyitä naisia, joilla on pitkät jalat verrattuna vartaloon. Mutta pointti oli, lyhyelläkin voi olla gasellin jalat.
Keeley Hazell, siinä täydelliset rinnat. Lantio saisi olla jonkin verran leveämpi.
Tykkään siroista, hoikista ja urheilullisista kropista, ei mikään fitness tai kehonrakentaja, vaan sellainen hoikka, jossa lihakset ei erotu kuin aavistuksen. Pienehköt rinnat, kapeahko lantio, kapeahkot hartiat, kapea vyötärö. Valitettavasti ei ole omaa kroppaani lähelläkään,
Siroluinen pienehkö ja pikkuisen pyöreähkö, niin että iho tuntuu ja näyttää pehmeältä ja on vähän mahassa, pepussa ja rinnoissa täyteläisyyttä. Bi.
Kurvikas, kaareva.
Kulmakarvoissa kohoava kaari, poskilla kaari, lantiolla kaari (erottuva vyötärö), rinnoilla kaari, käsivarsissa kaari (ettei kyynärpää ole paksuin kohta mutta olkapää kuitenkin erottuvampi kuin hauis), selässä kaari, pepussa kaari, pohkeissa kaari (kapea nilkka), jalkapohjassa kaari...
Eli aika lailla vastakohta sellaiselle atleettiselle ja sporttiselle, jolla on erottuvia lihaksia joka puolella ja melko kulmikas lantio.
90-luvun huippumallit oli sellaisia.