Naiset! Millainen on mielestäsi kaikkein esteettisin naiskeho?
Omasta mielestäni esteettisin naisvartalo on siro, hoikka ja pitkäraajainen. Yhtä kapeat hartiat ja lantio, hieman kapeampi vyötärö. Kapeat reidet ja käsivarret, pitkä kaula sekä pienet rinnat.
Pidän monenlaisia naisia kauniina enkä tarkoita, että tästä poikkeavan vartalon omistava ei voisi olla kaunis. Tämä oli vain minun näkemykseni kaikista esteettisimmästä naisvartalosta. Millainen sinun näkemyksesi on?
Kommentit (59)
Mielenkiintoinen kysymys, jota oon itsekin pohtinut. Naisilla pidän eniten päärynämallisesta ja mieluummin runsaasta vartalosta kuin kulmikkaasta tai hyvin sirosta. Hassun asiasta tekee se, että itselläni on juuri "pehmeä" päärynäkroppa, mutten viihdy tällaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on yli 175cm pitkä ja isot rinnat. Tuota lyhyemmillä jalat ei ole gasellin jalat.
Höpö höpö. Pistäpäs Googleen sellainen nimi kuin Maria Kochetkova. Pituutta sellaiset 152 cm ja on muuten pitkäjalkainen nainen! Mutta hän onkin rotuyksilö, ballerina. On toki muitakin lyhyitä naisia, joilla on pitkät jalat verrattuna vartaloon. Mutta pointti oli, lyhyelläkin voi olla gasellin jalat.
Enpä pistäkään.
Enempi mieskeho kiinnostaa. Hetero.
Omassa vartalossa ja kaikessa tyylissä olen pyrkinyt Kim Kardashianin lookkiin joten hän on vartaloihanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Omassa vartalossa ja kaikessa tyylissä olen pyrkinyt Kim Kardashianin lookkiin joten hän on vartaloihanteeni.
Eli haluat vanhan mummon vaippaperseen? :D
Vierailija kirjoitti:
Enempi mieskeho kiinnostaa. Hetero.
Olipas homofobinen kommentti. Etkö siis todella, ihan ilman mitään taka-ajatusta, sanomaan minkälainen naisen vartalo on sinusta esteettisin?
Itse sanoisin että normaalipainoinen, kurvikas mutta kuitenkin urheilullinen kroppa on kaunein.
Pidän lyhyistä naisista, joilla on pitkät hiukset, muhkea takamus, ampiaisvyötärö, litteä maha ja isot rinnat. Eli olen hyvin "perinteinen" naismakuni mukaisesti. Itselläni on sporttinen ja timmi kroppa pienillä, kiinteillä tisseillä ja terhakalla takamuksella, tällekin löytyy ottajia mutta mieluummin olisin tuommoinen kuuma tiimalasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat vanhan mummon vaippaperseen? :D
Sehän se on kaikilla edessä, ellei sitä ennen kuole.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuo "athletic":
Tyhmät vaihtoehdot. "Apple" oli noista ainoa, joka näytti edes etäisesti suomalaiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuo "athletic":
Tyhmät vaihtoehdot. "Apple" oli noista ainoa, joka näytti edes etäisesti suomalaiselta naiselta.
Mistäköhän sinä tulet :D itse athletic timmillä tiimalasi kropalla ja tulee muitakin vastaan samanlaisia, tosin käyn paljon salilla.
Onko todella ylitsepääsemättömän vaikeaa laittaa sitä omaa ikää vaikka nimimerkin kohdalle. Tietäis vähän et minkä ikäiset näitä kommentteja laukoo. Tokihan täällä voi esiintyä vaikka miehenäkin, niin kun yhdessä toisessa keskustelussa oli mies 40.v jonka mielipide ei ollu kovinkaan miehinen, mut niin. Ikä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuo "athletic":
Mistäköhän sinä tulet :D itse athletic timmillä tiimalasi kropalla ja tulee muitakin vastaan samanlaisia, tosin käyn paljon salilla.
Suomesta. Jos nyt menet Prismaan katsomaan, niin kuinka moni moni näyttää vähänkään muulta kuin tuolta Applelta? Useimmat toki joltain lihavammalta.
Ikää kysyttiin. Artemiksen ihailija on 38 v heteronainen jonka vartalo on hyvin samantapainen kuin ihanteellaan, joskin "offirasvoilla". :virn:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuo "athletic":
Itse myös kropaltaan urheilullinen, lihakset erottuvat ja olen tiimalasi-malliltaan...jos jtn voisi parantaa ehkä isommat rinnat mutta toisaalta ne olisi vain tiellä. Ikää 34v.
Nelli Matulalla on aika hyvä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän lyhyistä naisista, joilla on pitkät hiukset, muhkea takamus, ampiaisvyötärö, litteä maha ja isot rinnat. Eli olen hyvin "perinteinen" naismakuni mukaisesti. Itselläni on sporttinen ja timmi kroppa pienillä, kiinteillä tisseillä ja terhakalla takamuksella, tällekin löytyy ottajia mutta mieluummin olisin tuommoinen kuuma tiimalasi :D
Minä taas en mielelläni olisi toisenlainen, vaikka minua esteettisesti miellyttävä naiskeho on aivan erilainen kuin itselläni. Eihän mieskään halua naisen rintoja ja peppua itselleen, vaikka niitä mielellään katseleekin... Olen naisten ulkonäön suhteen nirso, mutta omalla kehollani ei niin ole väliä, pidän nykyisestä. Heteronainen siis itse olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuo "athletic":
Suomesta. Jos nyt menet Prismaan katsomaan, niin kuinka moni moni näyttää vähänkään muulta kuin tuolta Applelta? Useimmat toki joltain lihavammalta.
Olen käynyt Prismassakin ja ihan kaiken mallisia siellä on hoikasta paksuun. Kannattaa muihinkin kiinnittä huomiota kuin lihaviin.
Tietysti voi tavallaan ollakin, mut ei ne yhtä kauniille näytä kun pitkien naisten varsamaiset sääret. Paksut reidet ei myöskään ole kauniit.