Naiset! Millainen on mielestäsi kaikkein esteettisin naiskeho?
Omasta mielestäni esteettisin naisvartalo on siro, hoikka ja pitkäraajainen. Yhtä kapeat hartiat ja lantio, hieman kapeampi vyötärö. Kapeat reidet ja käsivarret, pitkä kaula sekä pienet rinnat.
Pidän monenlaisia naisia kauniina enkä tarkoita, että tästä poikkeavan vartalon omistava ei voisi olla kaunis. Tämä oli vain minun näkemykseni kaikista esteettisimmästä naisvartalosta. Millainen sinun näkemyksesi on?
Kommentit (59)
Itse nään esteettisemmiksi joko sellaisen hoikan ja tyttömäisen, joko muodokkaan sellaisen tai hieman muodottomamman. Itse olen y tai x mallinen, rinnakas. En todellakaan ollut siro edes laihana ollessani. En vain näe sellaista "pehmeää ja muodokasta" naisvartaloa niin miellyttävä kuin sellaista hoikkaa enemmän "mallivartaloa".
Nainen 25v
Hoikka, loiva x- tai alapainoitteinen vartalo, vähäeleinen ja pehmeä ja solakka.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ee/2b/28/ee2b2818feda5514eba0…
Puolet a.p:n omia kommentteja. Luuletko, että nyt ihmiset alkaa ajattelemaan, että tuollanen kroppa on kaunis. Ei ne ala. Kannattaa kiinnittää huomiota ihan muihin asioihin kun ulkonäköön. Varsinkaan muiden ulkonäköön. Itselleen voi tehdä kukakin mitä lystää.
http://pm1.narvii.com/6284/4127b68b46534f0502aeddfa915b8c3d6ab3ae33_hq… Blackpinkin Rosélla (toinen vasemmalta) on minun mielessäni ideaalivartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enempi mieskeho kiinnostaa. Hetero.
Olipas homofobinen kommentti. Etkö siis todella, ihan ilman mitään taka-ajatusta, sanomaan minkälainen naisen vartalo on sinusta esteettisin?
Itse sanoisin että normaalipainoinen, kurvikas mutta kuitenkin urheilullinen kroppa on kaunein.
Kaikissa on hyvät puolensa. On niin monenlaista kauneutta. Lihavissa, kurvikkaissa, normimittaisissa.
Kevytrakenteinen, mutta silti atleettinen (jonkinlainen sixpack) ja vahvat reisilihakset. Tiimalasivartalo ja pitkähköt jalat. Keskikokoiset rinnat.
- Omenavartaloinen 168 cm/65 kg :(
Tietysti naiset ihailee poikamaista vartaloa, jos on hetero.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... En ole nähnyt tässä ketjussa vielä yhtään poikamaisen vartalon kuvaa.
Aika lanteikas, hoikka vyötärö, kaula, nilkat, ranteet, vähän lattarimallinen, rintojen koolla ei niin suurta väliä, ryhdikäs ja jäntevä olemus, eläväinen kehonkieli, josta huokuu itsevarmuus ja elämänilo, runsaat hiukset.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä yhtä kun kaikki ihmiset. Et ole vaan sun mielipide on yks mielipide triljoonien joukossa. Kärpäsen kakka koko universumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä yhtä kun kaikki ihmiset. Et ole vaan sun mielipide on yks mielipide triljoonien joukossa. Kärpäsen kakka koko universumissa.
Kunhan totesin, että omasta mielestäni tuo ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan totesin, että omasta mielestäni tuo ei pidä paikkaansa.
Monien mielestä voi pitää. Kunhan totean.
Heterona kiinnostaa lähinnä vastakkaisen sukupuolen mielipide.
Esteettinen naiskeho on mielestäni tällainen: pitkähkö, hoikka, kiinteä, kapea vyötärö, sopusuhtaiset kiinteät rinnat, pyöreämuotoinen peppu, leveät lanteet, rakenteeltaan sirohko mutta kuitenkin lihaksia on mutta ei liian paljon lihaksia näkyvissä, kaunis ja ryhdikäs hartialinja, pitkä kaula, linjakkaat mutta kapeat kädet ja jalat. N32
Ikuinen kysymys johon on tiedetty vastaus jo ainakin 8000 vuotta:
http://www.nurecidascoprire.it/wp-content/uploads/sculture/1dea_neoliti…
Magna mater kirjoitti:
Ikuinen kysymys johon on tiedetty vastaus jo ainakin 8000 vuotta:
http://www.nurecidascoprire.it/wp-content/uploads/sculture/1dea_neoliti…
Käsitykseni mukaan tuo ei ole viestinyt kauneutta, vaan hedelmällisyyttä... Aikamoinen diabetes-vyötärö.
Pehmeä, mutta ei kuitenkaan mikään läski. Eikä missään nimessä laiha. Muodokas pitää olla.
Ap kuvaili ihannevartaloni aika hyvin. Pienet rinnat ovat minustakin kauneimmat. Itse vielä lisäisin ap:n kuvaukseen, että itse pidän siitä, ettei "näkyviä" lihaksia ole. Paksut, lihaksikkaat käsivarret tai reidet, sekä vatsalihakset näyttävät minun makuuni liian maskuliinisilta. Myös leveät hartiat ja kapea lantio menevät tähän kategoriaan.
Toki ihailen lihaksikkaita naisia heidän vahvuudestaan ja itsekurista, mutta heidän vartalonsa eivät ole mielestäni kaikkein esteettisimpiä.