Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä suuttui kun en kutsunut häntä viikonlopuksi luokseni

Vierailija
20.07.2017 |

Minun lapseni lähtivät tänä aamuna siis isälleen kahdeksi viikoksi ja tarkoitukseni oli tehdä rästiinjääneitä kotitöitä ja ottaa rennosti yksin kotona, pitkästä aikaa. Myös kellarikerroksen maalausurakka odottaa tekijää.
Nähtiin miehen kanssa su-ti, kun hän oli kaksi yötä meillä, keskiviikkona viestiteltiin ja soitettiinkin mutta yhtäkkiä tänään hän kertoi että on loukkaantunut kun en ole kutsunut häntä viikonloppua viettämään luokseni. Helpompi siis olla yleensä minun luona koska omakotitalo ja lapset, vaikka nyt eivät ole kotona, kun taas miehellä kerrostalokaksio tuossa noin viiden km päässä.
Sanoin että haluaisin nyt tehä kotijuttuja pois alta ja olla myös yksinäni eikä minusta hirveästi seuraakaan ole kun tosiaan projektit. Ollaan kuitenkin lähdössä ystäväpariskunnan kanssa keskiviikkona pariksi yöksi reissuun nelistään.
No hänhän sitten vastasi vaan että no ole yksin sitten jos haluat...
Ja ei, en seurustele teinin kanssa, vaan ihan aikuisen miehen, 35-vuotiaan yhden lapsen isän kanssa.
Ja vietetään kyllä kahdestaankin aikaa, minun lapseni esimerkiksi olivat kesäkuussa kolme viikkoa isänsä luona ja silloin oltiin paljon yhdessä. Eikä tämä mikään uusi suhde ole, ollaan oltu yhdessä kohta kolme vuotta.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää miksette tee yhdessä noita sun taloprojekteja?

Vierailija
22/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okti kirjoitti:

Mulla on lähes identtinen tilanne!

Sympatiat täältä!!

Asun siis omakotitalossa, maalausurakka ja piharakennus kesken. Suunnittelin urakoivani ne nyt ilman lapseni läsnäoloa (leirillä) kuntoon.

Niin miesystäväni suuttui, kun hän oli luvannut omalle lapselleen, että tulevat meille! Ja kun sanoin ettei käy, tämä käännettiin niin, että inhoan hänen lastaan. Voi luoja. Mitä menee lupaamaan lapselleen asioita minun puolestani. Nyt olen suorastaan ihmishirviö, kun miesystävän pitää tietysti kertoa lapselleen, että eivät voi tulla luokseni koska ilkeä Minä ei halua.

Kauheeta vääntää asia noin. Surullista. Ja että oletetaan jotain eikä voi edes kysyä että sopiiko. Mekin ollaan pariskunta mutta en voi tietää mitä mies aikoo ja suunnittelee jos ei kerro. En osaa lukea ajatuksia. Ja kun yritän tehä omia projektejani ja mies ravaa siinä kellarissa "Hei pitäiskö meijän alkaa laittaa ruokaa/lämmittää saunaa/juoda kahvia" tai "Haittaisko jos pekka ja maija tulis käymään?" Tai "pitäiskö meijän tänään sittenkin mennä leffaan/lenkille?" Tai "mulla on tylsää, tuutko edes hetkeks ylös seuraks kun en voi olla täällä maalin käryssä" ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yrittää ilmaista tunteitaan, tässäpä se tulos.

Jos (ja valitettavan usein kun) mies ilmaisee tunteitaan kiukuttelemalla kuin kolmivuotias, siellä kantabaarissa riittää jatkossakin naisten väärin ymmärtämiä ressukoita.

Vierailija
24/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja et seurustele teinin kanssa vaa teinin kaltaisen kanssa. Sano miesystävälle kasvata pallit...

Ahaa. Onko siis enemmän yhteistä aikaa haluavat naisetkin siis teinejä? Pitääkö heidän kasvattaa klitoristaan?

Vierailija
25/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja on yhdessä miehen kanssa, jota ei selvästikään arvosta eikä rakasta?

Vierailija
26/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja on yhdessä miehen kanssa, jota ei selvästikään arvosta eikä rakasta?

En juuri tätä vkl vietä hänen kanssaan = en arvosta enkä rakasta ? Ap

Vierailija
27/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juuri tätä vkl vietä hänen kanssaan = en arvosta enkä rakasta ? Ap

Itselleni ei tulisi mieleenkään haukkua ihmisiä joita arvostan ja rakastan pitkin keskustelupalstoja.

Vierailija
28/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa vaikka mies siellä sun kanssa oiskin? Eikö ois ihanaa illalla käpertyä miehen kainaloon? 

Säälittää tuo sun miehes, kun selvästi haluaa aikaa sun kanssas viettää ja ite vaan remppailet jotaki tyhmää taloa! Sen talos kanssako oot yhdessä vai miehes?

Eikö miehes vois siellä vaikka tehdä sulle ruokaa sillä välin kun näpertelet juttujas? Tai jotain muuta? Tai muuten vaan hengailla ja etköhän säkin taukoja välillä pidä niin voitte vaikka jotain sillä välin yhdessä tehdä tai vaan istua lähekkäin tai jutella jotain.

Ihme touhua. 

Vierailija
29/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Mies ei halua että remppaan silloin kun hän on täällä. Ap

Vierailija
30/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
31/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi lause oli se hänen suuttumisensa? Ehkä tunnet itse huonoa omaatuntoa tai jotain, kun noin herkästi koet sen hänen puoleltaan suuttumisena. Ja jos suuttui eikä se tuon kummemmin ilmene, niin mitä sitten?

Heittäytyi myös marttyyriksi "Ei meidän tarvitse sitten maanantainakaan nähdä jos haluat olla yksin silloinkin vielä, nähdään vaan vasta keskiviikkona"

Tämä ei edes ole eka kerta, vaan välillä hänelle tulee näitä "pettymyskohtauksia".

Viimeksi alkuvuodesta kun olin juuri ostanut tämän talon ja tein remonttia parin kaverin kanssa täällä eikä minulla ollut hänelle kuulemma aikaa tarpeeksi koska talo. Ei kai kukaan voi olla mustasukkainen talolle? Ei olisi varmaan pitänyt tänä vkl vedota talokiireisiin. Ap

Mietipä...tämäkin yksilö on jonkun ex ja siihen miksi näin on, on olemassa syy. Mahtaisko tämä suuttumistouhu enteillä jotain ja olla vihje siitä syystä?

Vierailija
32/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän suhde muuten hyvä? Riitelettekö useinkin pienistäkin asioista? Kuinka monta kertaa kuussa vietätte aikaa yhdessä?

Selvästi mies haluaa enempi viettää aikaa sun kanssas. Meinaatko koko sen pari viikkoa olla yksin ja tehdä rästiin jääneitä hommia vai näettekö tämän aikana ollenkaan?

Vierailija
33/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun sanoin jo aiemmin, olemme olleet viimeksi su-ti yhdessä, ja nyt piti nähdä maanantaina ja lähteä keskiviikkona yhdessä reissuun pariksi yöksi. Eli aika tiiviisti ollaan tekemisissä, viikottain nähdään ja tehdään jotain yhdessä, yleensä yksi tai kaksi yötäkin vietetään yhdessä. Päivittäin viestitellään ja soitellaan parin päivän välein ehkä.

Minusta siinä on jo aika paljon yhteydenpitoa ja aikaa.

Ja ei, emme riitele usein.

Soitin hänelle ja hieman nuristen päästiin kompromissiin että hän tulee tänään luokseni yöksi kun pääsen töistä ja viikonloppuna ollaan sitten omillamme. Ap

Vierailija
34/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yks syy miksi en voisi seurustella jos se ei johda jossain vaiheessa yhdessä asumiseen. Joutuu aina arvailemaan miksi tapaamiset peruuntuu, onko kyseessä joku isompi kriisi vai "kiireinen maalausprojekti".

Vierailija
35/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta yhdessä, pari kertaa viikossa soitellaan, yhdessä yö viikossa, joskus kaksikin. Hmm. Ei kuulosta suurelta rakkaustarinalta, enemmänkin vakipano. Ei jatkoon.

Vierailija
36/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi vaan seksua vkl. Ei mitään sen kummempaa

Vierailija
37/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että olette olleet kolme vuotta yhdessä ja noin vähän näätte? Ostit talonkin alkuvuodesta? Eli teillä ei ole mitään sen vakavampaa suunnitelmissa? Nurisisin minäkin siinä tilanteessa, jos ei nähtäis kun miehelle on vapaata ja loma.. Taidat pitää miestä vain silloin-tällöin-poikaystävänä. 

Vierailija
38/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää miksette tee yhdessä noita sun taloprojekteja?

Voi helevetti, että ottaa päähän kaltaisesi tollo, lue ennenkuin kommentoit.

Ap, minusta tuntuu, ettei mies oikein kestä määrätietousuuttasi, sinä olet ostanut talon ja sinulla on projekteja talon suhteen. Miestä ehkä kenkuttaa katsoa, kun sinä saat aikaan, hän suoriutuu rahalla. Hän ehkä pelkää, ettei osoittaudukaan arvoiseksesi.

Vierailija
39/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavahan se on okt-taloon tulla lämpimään petiin, ruokaa viiniä yms. harmitonta seukkailua.  Jos sulla on maalausprojekti, ja miehestä ei ole apumieheksi, koska käry. Vähintä mitä hän voisi tehdä olisi laittaa safkat ja sauna valmiiksi.

Vierailija
40/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi lause oli se hänen suuttumisensa? Ehkä tunnet itse huonoa omaatuntoa tai jotain, kun noin herkästi koet sen hänen puoleltaan suuttumisena. Ja jos suuttui eikä se tuon kummemmin ilmene, niin mitä sitten?

Heittäytyi myös marttyyriksi "Ei meidän tarvitse sitten maanantainakaan nähdä jos haluat olla yksin silloinkin vielä, nähdään vaan vasta keskiviikkona"

Tämä ei edes ole eka kerta, vaan välillä hänelle tulee näitä "pettymyskohtauksia".

Viimeksi alkuvuodesta kun olin juuri ostanut tämän talon ja tein remonttia parin kaverin kanssa täällä eikä minulla ollut hänelle kuulemma aikaa tarpeeksi koska talo. Ei kai kukaan voi olla mustasukkainen talolle? Ei olisi varmaan pitänyt tänä vkl vedota talokiireisiin. Ap

Mä en jaksa yhtään uhriutumista, taktiikkani on ottaa tosissaan ja kirjaimellisesti mitä toinen sanoo. Tuossakin kohtaa olisin vastannut jotain tyyliin "ihanaa kun ymmärrät, mutta mä en osaa sanoa maanantaista vielä mitään. Tehdäänkö vaikka niin, että mä ilmottelen viikonloppuna että miltä tuntuu, ja katotaan sitten nähdäänkö jo maanantaina vai vasta keskiviikkona?" Sillain iloisesti ja neutraalisti, niin kuin mies olisi oikeasti tarkoittanut juuri tuota. Siitä on sitten helppo jatkaa aiheeseen, että "minä ajattelin, että aikuinen ihminen tarkoittaa, mitä sanoo. Olisi paljon helpompaa, kun ei tarvisi arpoa, että mitähän tuokin nyt taas tarkoittaa, vaan sanotaan suoraan jos on joku ongelma."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi