Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syvä rakkaus ja kiintymys ystävän mieheen

hankalata
20.07.2017 |

Vaarallinen aihe, psykologista teloitusta täältä odotellessa. Ehkä kuitenkin joku samaistuu...

Olemme ystäväni kanssa tunteneet parikymmentä vuotta, yläasteelta alkaen. Ystävällä on ollut koko tämän ajan mielenterveyspulmia ja minusta tuli nopeasti hänen ykkösluotettunsa näissä asioissa. Ystävyytemme on varsin yksipuolista: Hän vuodattaa minulle, mutta minun asiani eivät häntä juuri kiinnosta.

Noin kymmenen vuotta sitten ystäväni tutustui ja rakastui nykyiseen mieheensä. Tapasin miehen melko pian ja meillä synkkasi heti. Mulle oli kuitenkin itsestään selvää, että kavereiden miehiin ei kosketa, mitä se on ollut näihin päiviin asti. Viime aikoina olen alkanut tuntea entistä enemmän sympatiaa miestä kohtaan. Heidän suhteensa on tosi vaikea naisen mielenterveyden takia. Nainen on saanut terapiaa, mutta mistään ei ole sanottavasti apua. Heillä on lapsia, minulla ei.

Olen ollut itse sinkkuna pari vuotta. Nyt viime kertoina ystävää ja miestä nähdessäni mun on ollut tosi vaikeaa suhtautua heihin. Miehen kanssa juttu luistaa ja katseet on toisinaan merkitseviä ja onnittelu- tms. halaukset erityisellä tavalla vaivaannuttavia. En ole miehelle koskaan ihastumisesta puhunut, mutta hän saattaa sen aistia. Tekisi mieli kyllä kertoa... Vaikea tilanne.

Mitä tekisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa nyt kuitenkin on muutamia miljardeja miehiä, joten eiköhän sieltä nyt joku muukin löydy kuin ystäväsi mies.

Vierailija
2/3 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee päätös, haluatko olla naisen kanssa ystäviä vai ei. Jos päätät haluta, ota etäisyyttä mieheen. Jos päädyt toisenlaiseen ratkaisuun ota etäisyyttä molempiin ja jos/kun pariskunta päätyy eroon, isket vasta sitten miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pariskunnalla ole riittävästi puuhaa omassa sopassaan, jos on sekä lapsia että mielenterveysongelmia. Aloittajaa ei sen padan äärelle kaivata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi