Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä suuttui kun en kutsunut häntä viikonlopuksi luokseni

Vierailija
20.07.2017 |

Minun lapseni lähtivät tänä aamuna siis isälleen kahdeksi viikoksi ja tarkoitukseni oli tehdä rästiinjääneitä kotitöitä ja ottaa rennosti yksin kotona, pitkästä aikaa. Myös kellarikerroksen maalausurakka odottaa tekijää.
Nähtiin miehen kanssa su-ti, kun hän oli kaksi yötä meillä, keskiviikkona viestiteltiin ja soitettiinkin mutta yhtäkkiä tänään hän kertoi että on loukkaantunut kun en ole kutsunut häntä viikonloppua viettämään luokseni. Helpompi siis olla yleensä minun luona koska omakotitalo ja lapset, vaikka nyt eivät ole kotona, kun taas miehellä kerrostalokaksio tuossa noin viiden km päässä.
Sanoin että haluaisin nyt tehä kotijuttuja pois alta ja olla myös yksinäni eikä minusta hirveästi seuraakaan ole kun tosiaan projektit. Ollaan kuitenkin lähdössä ystäväpariskunnan kanssa keskiviikkona pariksi yöksi reissuun nelistään.
No hänhän sitten vastasi vaan että no ole yksin sitten jos haluat...
Ja ei, en seurustele teinin kanssa, vaan ihan aikuisen miehen, 35-vuotiaan yhden lapsen isän kanssa.
Ja vietetään kyllä kahdestaankin aikaa, minun lapseni esimerkiksi olivat kesäkuussa kolme viikkoa isänsä luona ja silloin oltiin paljon yhdessä. Eikä tämä mikään uusi suhde ole, ollaan oltu yhdessä kohta kolme vuotta.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et seurustele teinin kanssa vaa teinin kaltaisen kanssa. Sano miesystävälle kasvata pallit...

Vierailija
2/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi lause oli se hänen suuttumisensa? Ehkä tunnet itse huonoa omaatuntoa tai jotain, kun noin herkästi koet sen hänen puoleltaan suuttumisena. Ja jos suuttui eikä se tuon kummemmin ilmene, niin mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi lause oli se hänen suuttumisensa? Ehkä tunnet itse huonoa omaatuntoa tai jotain, kun noin herkästi koet sen hänen puoleltaan suuttumisena. Ja jos suuttui eikä se tuon kummemmin ilmene, niin mitä sitten?

Heittäytyi myös marttyyriksi "Ei meidän tarvitse sitten maanantainakaan nähdä jos haluat olla yksin silloinkin vielä, nähdään vaan vasta keskiviikkona"

Tämä ei edes ole eka kerta, vaan välillä hänelle tulee näitä "pettymyskohtauksia".

Viimeksi alkuvuodesta kun olin juuri ostanut tämän talon ja tein remonttia parin kaverin kanssa täällä eikä minulla ollut hänelle kuulemma aikaa tarpeeksi koska talo. Ei kai kukaan voi olla mustasukkainen talolle? Ei olisi varmaan pitänyt tänä vkl vedota talokiireisiin. Ap

Vierailija
4/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea vuodatus nollan arvoisesta asiasta. Miksi et ole maalaamassa sitä kellaria vaan notkut palstalla ja haukut miesystävääsi?

Vierailija
5/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea vuodatus nollan arvoisesta asiasta. Miksi et ole maalaamassa sitä kellaria vaan notkut palstalla ja haukut miesystävääsi?

Tää ilta vielä töissä eikä täällä ole muutakaan tekemistäku notkua palstalla :D ap

Vierailija
6/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun kerroit :)

Vierailija
7/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on testot huipussa ja kaipaa tyhjennystä kerran päivässä.

Vierailija
8/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäytyi myös marttyyriksi "Ei meidän tarvitse sitten maanantainakaan nähdä jos haluat olla yksin silloinkin vielä, nähdään vaan vasta keskiviikkona"

Tämä ei edes ole eka kerta, vaan välillä hänelle tulee näitä "pettymyskohtauksia".

Viimeksi alkuvuodesta kun olin juuri ostanut tämän talon ja tein remonttia parin kaverin kanssa täällä eikä minulla ollut hänelle kuulemma aikaa tarpeeksi koska talo. Ei kai kukaan voi olla mustasukkainen talolle? Ei olisi varmaan pitänyt tänä vkl vedota talokiireisiin. Ap

So? Heittäydyitkö itsekin lapselliseksi vai vastasitko asiallisesti? Itse sinä sen määrittelet, kuinka sinua saa kohdella.

Vierailija
9/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO aika outoa että sulla on maalausprojekti, eikä sun miesystävä lupautunut tulla avuksi maalaamaan kun kerran sillä on aikaa.

Vierailija
10/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapselliselta uhriutumiselta. Onko sillä muutenkin taipumusta yrittää hallita sinun ajankäyttöäsi kiukuttelemalla? Sellainen on rasittavaa.

Vierailija
11/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos mies on siellä kun maalailet?

Vierailija
12/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä miestä voi ottaa mukaan maalausprojektiin? Tulee nopeammin valmiiksikin ja saa olla yhdessä.

Vierailija
13/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että mies on rakastunut, mutta sinä et.

Vierailija
14/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tehneet yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia? Jos mies haluaakin tiiviimpää suhdetta kuin sinä? Onko teillä aikomustakaan asua joskus yhdessä? Mies ilmeisesti toivoo enemmän yhdessäoloa.

Vierailija
15/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes identtinen tilanne!

Sympatiat täältä!!

Asun siis omakotitalossa, maalausurakka ja piharakennus kesken. Suunnittelin urakoivani ne nyt ilman lapseni läsnäoloa (leirillä) kuntoon.

Niin miesystäväni suuttui, kun hän oli luvannut omalle lapselleen, että tulevat meille! Ja kun sanoin ettei käy, tämä käännettiin niin, että inhoan hänen lastaan. Voi luoja. Mitä menee lupaamaan lapselleen asioita minun puolestani. Nyt olen suorastaan ihmishirviö, kun miesystävän pitää tietysti kertoa lapselleen, että eivät voi tulla luokseni koska ilkeä Minä ei halua.

Vierailija
16/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää ilmaista tunteitaan, tässäpä se tulos.

Vierailija
17/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua osallistua remppahommiin, enkä minä odotakaan sitä. Hän teettää mieluummin tämmöiset hommat muilla maksua vastaan :D Ainoastaan kerran olen pyytänyt hänet mukaan ja ne oli talkoohengessä toukokuussa, hän ei halunnut osallistua.

En siis todellakaan halua hänen osallistuvan näihin minun jatkuviin näpertelyihini, vasten tahtoaan ainakaan, ja meillä on muita yhteisiä mielenkiinnon kohteita, mutta joskus tuntuu etä hänellä menee hermo juuri näihin mun remontti/talkoo/näpertelyjuttuihin. Ap

Vierailija
18/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yrittää ilmaista tunteitaan, tässäpä se tulos.

Jos mielestäsi on tunteiden ilmaisua tokaista, että "ei nähdä sitten maanantainakaan", niin ihan varmaan tuossa on tulos :-D

Minusta tunteiden ilmaisua olisi ollut esimerkiksi "Minua harmittaa (=tunne), ettemme vietä viikonloppua yhdessä. Viihdyn seurassasi ja kaipaisin (tunne) enemmän yhdessäoloaikaa. Olet minulle tärkeä (tunne). Minusta olisi mukavaa (tunne) auttaa sinua maalaustyössäsi. Olen pettynyt (tunne), että toiveeni ei toteudukaan tänä viikonloppuna, mutta odotan jo ilolla (tunne) yhteistä lomareissuamme."

ei alkup.

Vierailija
19/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies pelkää torjuntaa ja sen takia tuppaa ylireagoimaan? Ja jos haluatte viettää aikaa yhdessä, eikö hänestä olisi apua jossain projektissasi? Ylipäätään tuollaisia asioita lienee parempi jutella auki kasvotusten eikä viestien välityksellä, sillä rivien välistä on helppo lukea asioita, joita sinne ei ole edes kirjoitettu. 

Vierailija
20/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pikkuhiljaa tajuaa, ettei tästä suhteesta tule sittenkään mitään, koska häntä ei kaivata. Pistää se joskus tiuskaisemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi