Mies tekee kiusaa ja haukkuu vartaloani.
Mitä ihmettä teen? Oon juuri synnyttänyt ja mies haukkuu rintojani. Kun imetän lasta, niin hän sanoo, että " kylläpä sulla on noissa kokoa" ja " sulla on niin kauniit sopivan kokoiset rinnat ennen". Oon masentunut. Mies kyttää myös eksänsä kuvia, jolla on kuulema "hyvät rinnat" eikä roikkuvia utareita.
Pitäisikö mennä leikkauttamaan rinnat?Imetystä en enää halua enää jatkaa..
Kommentit (12)
Jättäisin miehen. Olet juuri synnyttänyt hänelle lapsen ja hän haukkuu rintojasi kun ruokit lasta. Kehtaa vielä puhua toisista naisista. Miehellä ei ole minkäänlaista kunnioitusta sinua kohtaan.
Eikö muka tiennyt, että rinnat kasvavat hankkiessa lasta? Hauku takaisin, että "voi kun sulla oli ennen ihana sixpack ja nykyään tommonen pallomaha" tai "voi kun ennen noi sun sukukalleudet ei lerpattanu tohon malliin".... :)))) Ja toki samalla näytät jotain uh niin seksikkäitä miesmalleja, tai exiäsi, jos ovat hyvännäköisiä.
Mies vaihtoon, saakeli mä tollasta alkais kuunnella. Kunnon juntti.
Mistä näitä ääliöitä vielä löytyy...
Miten ne muka imettäessä roikkuu? Mulla ainakin oli silloin ihan täydelliset. Pyöreät ja tyrkyt.
Todella hölmö provo.
Miten joku voi uskoa tämän. Ihan ääliömäinen.
Haloo.
vedän tallesta seuraavan tähän sopivan lauseen:
JÄTÄ SE SIKA tuijottamaan valokuvasta niitä eksän tissejä yksinään.
Sinä ja lapsesi ansaitsette parempaa. piste.
Voi tää olla tottakin, jotkut lapsen tasolle jääneet miehet käyttäytyy tosiaan näin kun vauva syntyy.Kun vauva saakin nyt kaiken huomion eikä häntä kukaan muista.Yhyy.Ja kun se vauva saa olla useammin sun rinnoilla kuin hän.Yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka tiennyt, että rinnat kasvavat hankkiessa lasta? Hauku takaisin, että "voi kun sulla oli ennen ihana sixpack ja nykyään tommonen pallomaha" tai "voi kun ennen noi sun sukukalleudet ei lerpattanu tohon malliin".... :)))) Ja toki samalla näytät jotain uh niin seksikkäitä miesmalleja, tai exiäsi, jos ovat hyvännäköisiä.
Mies vaihtoon, saakeli mä tollasta alkais kuunnella. Kunnon juntti.
Ja vielä: muistele haikein mielin entisen poikaystäväsi elimen kokoa; se se vasta jotain olikin ja miten se sitä osasikaan käyttää! Kerro että kadut sydämesi pohjasta että aikanaan hänet jätit. Katso säälien äijän jalkoväliä ja mieti puoliääneen mihin kummaan sen suurennuslasin taas laitoitkaan...
Jos nainen on niin kynnysmatto että tuollaisen jätekasan mölinöistä välittää, niin kyllä ansaitseekin tuon! R-Y-H-D-I-S-T-Ä-Y-D-Y!!!! Kengänkuva persiiseen.
tietenkin aikuisempi tapa olisi keskustella vakavasti miehen kanssa aiheesta "kuka onkaan nyt perheen vauva?" tai hakeutua vaikka parisuhdeterapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ääliöitä vielä löytyy...
Trollien korvien välissä olevasta kansiosta.
Varsinainen moukka mieheksi. Suosittelen miehen vaihtoa rintaleikkauksen sijaan.