Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini tuli käymään, kun olin muuttanut parikymppisenä kotona ja haukkui minua

Vierailija
20.07.2017 |

Hän siis haukkui, että en ollut siivonnut (enempää) kun hän tulee käymään. Minä kuulemma pahoitin hänen mielensä. Miten se voi olla mahdollista? Hän pahoitti haukuillaan minun mieleni ja teki sen täysin tahallaan, minun sotkuni ei ollut suunnattu loukkaamaan häntä, hänen haukkunsa sen sijaan oli suunnattu loukkaamaan minua.
Miksei hän nähnyt ironiaa tässä?
Miksi hän ylipäätään suuttui siitä, että jollakulla toisella, joka ei ole hän, on sotkuista?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista, että joku pahoittaa mielensä, ettei (kuulemma) häntä ollut ajateltu enemmän ja sen seurauksena kuitenkin itse tekee pahaa eli haukkuu sen toisen? Mulle tuli tosi paha ja vihainenkin olo niistä haukuista. Aivan kuin olisin suunnitellut, että hähhähhhäää, loukkaanpas sitä kun se tulee käymään katsomaan kuinka asun, että litetaan sille oikein pahan näköistä tänne?

Olen aina ollut sotkuinen ja olin silloinkin, niin miten voi oma äiti häiriintyä siitä noin pahasti, että häpäisee lapsensa vihallaan???? Tuli ilmeisesti siis vierailulleen vain osoittaakseen mulle, että en ole arvokas kellekään.

Vierailija
2/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elät sotkun keskellä. Se ei ole normaalia. Elämänhallinta? Mielenterveys? Laiskuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että joku muistelee näin mitätöntä asiaa 25 vuoden takaa?

No. Hän on äitihullu

Vierailija
4/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siis ikinähän se viha ei rajoittunut häneen, vaan kuulemma kaikki olisivat sama mieltä, kuin hän, että se olisi loukkaus minulta heille. En vain tajua, kun kaikki eivät ole minun äitejäni ja toisekseen, en minä ymmärrä, onko se parhaalle ystävällekään sama asia, kuin jollekin satunnaiselle ihmiselle, joka ehkä haluaakin vain pahaa minulle??? Eli äidin mielestä minun pitää valikoida ystävänikin sen mukaan, kuka ei ole koskaan masentunut ja jaksaa siivota, koska muidenkin pitää minun suuntaani tehdä niin!

Vierailija
5/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jatkaa. Tiedetään, että tästä syystä et siivoa koskaan

Etkä tee kotona mitään. Et halua tehdä mitään toisten vuoksi. Et vaikka ne toiset on omia lapsiasi

Vierailija
6/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu tulee kokoajan hullummaksi

Vierailija
7/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Hän on äitihullu

Ei se ole mitätön asia, ihmettelen sitä vieläkin, koska en ymmärrä. Miksi äitini halusi loukata minua??? Ja arvostella, kun tuntee minut, etten ole ikinä ollut hyvä pitämään järjestystä, niin minä mietin ehkä siksi, ettei minun tarvitsisi enää ikinä kokea keneltäkään vastaavaa. Se oli niin hirveä kohtaaminen, kun luottavaisena odottaa iloisena, että äiti tulee käymään ja sitten äiti pilaa mielialani aivan täydellisesti ja vielä väittää, että se on oma vikani. Oliko se??

Vierailija
8/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet siellä yksiössä paasaamaassa. Saa perhe hengittää

Vierailija
9/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se yksiön siivoominen sujuu

Vierailija
10/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä tee kotona mitään. Et halua tehdä mitään toisten vuoksi. Et vaikka ne toiset on omia lapsiasi

Mutta jos sinä kerran näet tuosta, että vika oli minussa, niin voisitko selittää, että miksi ajattelet, että vika oli minussa? Koska mä en näe.

Vierailija
11/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit lyönyt sitä.

Vierailija
12/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Hän on äitihullu

Ei se ole mitätön asia, ihmettelen sitä vieläkin, koska en ymmärrä. Miksi äitini halusi loukata minua??? Ja arvostella, kun tuntee minut, etten ole ikinä ollut hyvä pitämään järjestystä, niin minä mietin ehkä siksi, ettei minun tarvitsisi enää ikinä kokea keneltäkään vastaavaa. Se oli niin hirveä kohtaaminen, kun luottavaisena odottaa iloisena, että äiti tulee käymään ja sitten äiti pilaa mielialani aivan täydellisesti ja vielä väittää, että se on oma vikani. Oliko se??

Kyllä se oli täysin oma vikasi. Ja vielä enemmän on oma vikasi että muistelet 25 v takaisia asioita.

Varsinkin kun sinun äitisi on aivan tavallinen äiti. Toisin kuin sinä

Vierailija
13/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se yksiön siivoominen sujuu

Yksi ikkuna on pesemättä. Muuten on vielä kalustus osin kesken.

Vierailija
14/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Hän on äitihullu

Kyllä se oli täysin oma vikasi. Ja vielä enemmän on oma vikasi että muistelet 25 v takaisia asioita.

Varsinkin kun sinun äitisi on aivan tavallinen äiti. Toisin kuin sinä

Vielä kysyisin, että millä perusteella sinusta oli minun vikani, että äitini haukkui minut siitä, että oli sotkuista? Teetkö sinä niin omille lapsillesi?

Vierailija
15/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sinä kerran näet tuosta, että vika oli minussa, niin voisitko selittää, että miksi ajattelet, että vika oli minussa? Koska mä en näe.

Sinulle ei ole tapahtunut mitään erikoista. Olet vain saamaton ja laiska

Ei nyt mitään erikoista, mutta sen sijaan, että äitini tulee ja se on hyvä ja minua eteenpäin tuleva ja tervehdyttävä käynti (kuten sanoin kärsin masennuksesta), niin äiti haukkuu minut, alentaa, häpäisee ja osoittaa että olen täysin mitätön kaikessa!

Vierailija
16/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä väittää, että se, että hän suuttuu ja osoittaa, että olen täysin mitätön kaikessa ei ole milläänlailla hänen syytään, vaan minun ansiotani tai vikaani! Eikö ole aivan hirveällä tavalla toimittu tytärtä kohtaan? Mutta miksi???

Vierailija
17/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet siellä yksiössä paasaamaassa. Saa perhe hengittää

Miksi sinä kuvittelet, että tämä kaikuu ääninä tilaan jossa olen? Oletko koskaan ollut tietokoneella kirjastossa? Kuinka pärjäsit?

ap

Vierailija
18/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän haukkui minut ja osoitti, että olen kaikessa, aivan kaikessa, ihan mitätön? Varmaan tiedätte, koska teillä on varaa haukkua minua ja ollut kivat äidit, joit ei tarvitse ihmetellä. Vai pidättekö itse itseänne äitienne puheiden mittaisina, jos he haukkuivat teitä mitättömiksi?

Vierailija
19/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toivoton! Joka toinen päivä etsit lapsuudestasi tai nuoruudestasi jonkun hetken, jolloin äitisi mielestäsi loukkasi sinua. Teet pienistä asioista suuria, etkä näe niistä kuin toisen puolen.

Omille lapsillesi raivostuit, kun he olivat tuoneet muutaman kiven sisälle ja pitivät leikissään niitä kissoina. Menit vielä niin pitkälle, että uhkasit jättää heidät, jos kiviä ei viedä pois.

Vierailija
20/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haukkuu omaa lastaan, kun voisi ilahduttaa ja tukea???? Jos ette kerro, teen niin lapsilleni, koska silloinhan se on oikein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi