Äitini tuli käymään, kun olin muuttanut parikymppisenä kotona ja haukkui minua
Hän siis haukkui, että en ollut siivonnut (enempää) kun hän tulee käymään. Minä kuulemma pahoitin hänen mielensä. Miten se voi olla mahdollista? Hän pahoitti haukuillaan minun mieleni ja teki sen täysin tahallaan, minun sotkuni ei ollut suunnattu loukkaamaan häntä, hänen haukkunsa sen sijaan oli suunnattu loukkaamaan minua.
Miksei hän nähnyt ironiaa tässä?
Miksi hän ylipäätään suuttui siitä, että jollakulla toisella, joka ei ole hän, on sotkuista?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hylkäämme sinut ja otamme sinulta lapsesi pois. Jos näin tehtäisiin, niin se sukupolvien ketju katkaistaisiin.
ap...ja aloitettaisiin uusi. Et tosiaan taida tajuta, miten tyhmä olet. Etkä ihan terve, kun hauraalle, henkisesti sairaalle latelet pösilön "totuuksiasi". Onko sosiopaattisen persoonallisuushäiriön käsite tuttu? Pitäisi olla, koska sinulla todennäköisesti on sellainen. Sinussa ei ole hitustakaan empatiankykyä.
Ja oletko sinä se hauras ja henkisesti sairas? Ei tuota olisi tarvinnut äidilleni "ladella", ihan vain kertoa, että sinä pahoinpitelet lastasi henkisesti. Ja siksi lapsesi on sinulta nyt hei hei poissa. Ilmoitusluontoisesti. Olisi sen jälkeen tehnyt elämällään mitä haluaa, ei ois enää liikuttanut minua. Olisivat muutkin näyttäneet minulle, miten pahantekijöitä tulee kohdella. Nyt: niitä ei rankaise kukaan.
ap
Kaikista muista mielenterveyden häiriöistä on mahdollista parantua paitsi sosiopatiasta.
Sosiopaatilta puuttuu täysin sairaudentunto ja siten myös halu kehittyä. Siksi hän ei kehity, ei parane, eikä kykene normaaliin tunne-elämään. Sosiopaatti nauttii ihmisten loukkaamisesta, jota pitää ylemmyydentuntoisesti oikeutenaan, onhan hän mielestään "täydellinen" ja "oikeassa".
On hienoa, että aloittaja on hankkinut itselleen apua. Se kertoo, että hänen on mahdollista toipua. Mutta tämä syyttelijä, tämä typerä tuomitsija ketjussa, hän on toivoton tapaus, mennyttä kauraa, vahingoksi kaikille.