Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eikös mies yleensä ole se johon turvaudutaan kun pitää hankkia
31.03.2006 |
omaisuutta? Siis tokihan nainenkin jotain voi tienata mutta tuurista se on kiinni miten rikastuu ja mies on siinä kekseinen tekijä.
Kommentit (3)
Mutta Suomessa ei työnteolla rikastu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli ap ajattelee siis että jos haluaa rikastua pitää naida rahaa. Ei se niin mene, kyllä nainenkin voi tienata hyvin. Jos vain on aivoja ja kunnianhimoa.
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
Miten se mies siihen vaikuttaa???????????