Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ivf/ icsi vko:lla 14??;)

31.03.2006 |

Ei oo osunut silmiin muita, joilla olisi ensi viikolla punktio? Meillä on punktio todennäköisesti ensi viikon keskiviikkona ja siirto olisi pe! Tämä on toinen icsi, viimeksi ei päästy siirtoon saakka. Olisi kiva saada piinaseuraa...

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluni myös sinulle. hymis oli siis ainoa meistä, joka onnistui tällä kertaa. erittäin ansaitusti kyllä ja tuo toivoa toisille.

olin pari päivää melko allapäin mutta nyt alkaa vähitellen elämä voittaa. olen varannut jo ajan yksityiselle perjantaiksi ja lähdemme EHKÄ kokeilemaan siellä yhtä kierrosta kevään/kesän aikana. puolen vuoden odotus kun tuntuu niin pitkältä, kun on asian suhteen draivi päällä.

Vierailija
82/86 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se auta muuta kun jäädä odottelemaan kesää ja sitten taas kesän jälkeen intoa puhkuen seuraavaa hoitoa kohden..toivottavasti se into sielä kesän aikana jostain ilmestyy ;)

Mukavaa keväänjatkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluni kaikille neganneille. Itsekin täällä masentuneena, tuhruvuotoa tullut. No päivä kerrallaan mentävä eteenpäin, eihän näille asioille itse oikein mitään voi, hyvään tai huonoon suuntaan.

Vierailija
84/86 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat jatkaa matkaa loppuun asti! Tuhruthan voi kuulua asiaan ihan normaalitilanteessakin!

Tämäpäs on ollut aika onneton pino. :( Pahoittelut kaikille neganneille! Erityisesti heetulle! Uskon, että voi todellakin olla vitsit vähissä. Toivottavasti saatte helpotusta tilanteeseenne jotakin kautta!

Itse olen nyt käynyt kontrolliverikokeessa ja hcg-arvo oli laskenut sieltä kymmenestä nollaan, mikä on ihan hyvä. Vuotokin siis tuli ja meni, kun jätin luget pois. Nyt sitten ollaan taas lähtöpisteessä ja odotellaan PAS:ia kesäkuuksi. Toisaalta tekee ihan hyvää tämä taukokierto, jos saisi elämää vähän normalisoitua. Meilläkin on ollut marraskuusta lähtien yhtäjaksoista hoitorumbaa...

Eipä muuta kuin Hyvää Vappua kaikille! " Näemme" ehkä tulevissa pinoissa?

Vierailija
85/86 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei tullu enempää plussia tällä kertaa, mutta toivottavasti tapaamme pian taas ja on parempi onni mukana! Hauskaa vappua ja kevättä kaikille!

T. Chilipähkinä

Vierailija
86/86 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä hymikselle! oli tosiaan aika epäonninen pino. menin heti yksityiselle, koska en jaksa nyt odottaa kesätaukoa. siellä oli tosi miellyttävä vastaanotto. ivf/icsi tehdään lyhyellä kaavalla ja ajoittuu viikolle 24. aloitan uuden pinon kyseiselle viikolle, joten siellä näkyy, miten nyt käy. hyvää jatkoa ja törmäillään.