Miten kaukana lapsuudenkodistaan miehesi asuu nyt?
Kommentit (69)
650 km.
Itsellä sieltä minkä miellän lapsuudenkodiksi 25km ja sieltä kodista mistä muutin pois äidin luota pari km.
Siellähän se asuu, äitinsä ja isänsä kanssa. Tai ehkä siinä on joskus ollut pihapiirissä toinen talo.
Muutama kilometri, itse muutin miehen perässä n. 1400 km
Mekin asumme miehen lapsuuden kodissa. (Itse olen muuttanut 350 km tähän. Harva asunee naisen lapsuudenkodissa?)
Noin 400km. On asunut kyllä kauempanakin. Meillä todennäköisesti tulevaisuudessa edessä muutto kuitenkin jonnekin 50-100km päähän hänen lapsuudenkodistaan.
Itse lapsuudenkoti on tuossa parin kilometrin päässä, mutta asutaan tilasta lohkotulla tontilla. Lapsuudenkodissa asuu miehen sisar perheineen ja jatkaa sukutilaa eli kyllä näinkin päin voi mennä. Ja lisäksi appivanhemmat asuvat lähellä, myöskin tilalta lohkotulla tontilla ja vielä miehen veljellä on tässä vieressä mökki :) Varsin tiivis sukulaiskeskittymä ja onneksi tullaan kaikki hyvin toimeen keskenään.
Itse olen kotoisin n. 100 km päästä.
700 metrin päässä... Ja ihan kaupunkialueella.
20 km. Asui 30 vuotta elämästään 4 km säteellä lapsuudenkodistaan, kunnes minä sain houkuteltua naapurikaupunkiin 😀
N. 30 metriä, eli samassa pihassa edelleen mutta eri talossa.
Mikähän lasketaan lapsuudenkodiksi? Mieheni oli tavatessamme muuttanut jo yli 20 kertaa. Asui lapsena yli 300 km:n päässä nykyisestä kodistamme, mutta toisaalta lukioikäisenä asui naapurikorttelissa.
400m vanhemmistaan ja asuu synnyinkodissaan
851 km, minulla suunnilleen sama.
Hassu kysymys. Mikä lasketaan lapsuudenkodiksi? Mieheni syntyi Sveitsissä, sieltä perhe muutti muutamaksi vuodeksi Helsinkiin, seuraavaksi Nairobiin jne. Lukiovuodet perhe asui Lauttasaaressa. Nyt vanhemmat asuvat Munkkiniemessä, meidän koti on Meilahdessa.
Lähes kaikki tuttuni ovat muuttaneet monta kertaa, että on vaikea nimetä lapsuudenkotiaan.
500 km, minä 4 km.