Miten kaukana lapsuudenkodistaan miehesi asuu nyt?
Kommentit (69)
Meillä molemmilla on lapsuudenkodit tasan kolmen kilsan päässä.
Kuinka moni asui koko lapsuutensa samassa asunnossa? Ainakin ystävieni vanhemmilla oli samanlainen tilanne kuin omillanikin. Aloitettiin yksiöstä, eka lapsi syntyi kaksioon, sitten hankittiin kolmio, välillä koetettiin omakotiasumista kehyskunnassa, palattiin kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni asui koko lapsuutensa samassa asunnossa? Ainakin ystävieni vanhemmilla oli samanlainen tilanne kuin omillanikin. Aloitettiin yksiöstä, eka lapsi syntyi kaksioon, sitten hankittiin kolmio, välillä koetettiin omakotiasumista kehyskunnassa, palattiin kaupunkiin.
Kyllä minun tuttavapiirissäni useimmilla oli/on se yksi ainoa lapsuudenkoti. Tosin maaseutu/taajama-aluetta, eli siitä varmaan johtuu sitten.
Noin 20000 kilometriä, mulla on lapsuuden kotiini matkaa reilu 2000 kilsaa.
150 km, mulla Googlen mukaan 2400 km.
Miehellä varmaan joku 10 km ja minulla ehkä 5 km. Pian muutetaan vanhaan hirsitaloon ja miehellä hieman matka lyhenee ja minulla taas pikkuisen pitenee :) haaveillaan miehen lapsuudenkotia omaksemme
Varmaan pari kilometriä. Tässä vuosien saatossa ollaan muutettu vain lähemmäksi ja lähemmäksi. :) Kiva ja rauhallinen alue.
30 km, tosin siellä lapsuudenkodissa asuu ihan vieraat ihmiset nykyään. Anoppini asuu meistä n. 15 km päässä nykyään.
Noin 15 kilometrin päässä. Tosin hänen vanhempansa eivät enää asu siellä. Heille on matkaa reilu sata kilometriä. Juuri sopiva väli: niin pitkä, ettei voi alvariinsa rampata, mutta niin lyhyt, ettei tarvitse jäädä yökylään. Hyvä näin.
Miksi AP kysyt tätä? Oliko tarkoitus kysyä, kuinka kaukana miehen vanhemmat asuvat nyt?
Reilut 10 km. Tosin talo on myyty muille jo aikapäiviä sitten ja anoppi asuu n. 35 km päässä (appi kuollut).
200m