Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut fiksua, koulutettua miestä, joka ei halua käyttää kondomia! Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
16.07.2017 |

Voiko tuollaiseen tyyppiin luottaa? En siis syö pillereitä ja seksi ilman kondomia on ehdottomasti no no. Mutta mies kovasti aina yrittää ilman kondomia. Alkaa mennä maku :/

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään halua käyttää kondomia, kun sitä varten olen vasektomiassakin käynyt.

Olen älykäs, koulutettu ja sivistynyt kolmikymppinen mies.

Miinustajat, voitteko perustella kantanne?

No itse naisena ajattelen vasektomiaa aina välissä. Vasektomia tai ei, niin ilman kondomia en todellakaan rupea sänkypuuhiin. Monta on tarinaa kuultu, että toinen saattaa piilotella sukupuolitauteja ja tahtoo vain levitellä niitä silkkaa pahuuttaan toisille. Sitten niitä jotka tietämättään saattaa kantaa tauteja ja tartuttaa muihin mutta ei varmasti ota vastuuta teoistaan. Aina on riskejä ja ei sitä tiedä vaikka se vasektomia pettäisikin jollin ihmeellisellä tavalla. Kyllä minusta on todella epäilyttävää jos mies ei halua kondomia käyttää. Kummatkin voi pettää ja näin saada tauteja itselleen ja tartuttaa ne toiseen.

Kai ymmärrät, että tälläinen epäluuloisuus menee jo kauan sairaalloisen pelon puolelle?

Oikeasti vähän surettaa ajatus, että oma tyttöystävä luulisi kuukausienkin jälkeen minun kantavan tauteja, joista en vain kerro mitään, tai hankkivan niitä pettämällä. Toki jos et itse luota kykyysi olla panematta randomia paljaalla, varmaan kannattaakin huolehtia kondomista koko loppuelämä.

Onpas jollekkin arka paikka panna kondomin kanssa. Entäpäs jos henkilö ei halua yhtään, ei pienintäkään mahdollisuutta saada lasta? Jos ihmiselle kondominkäyttämättömyys ottaa omantunnon päälle niin ei hyvää päivää vaan. Täytyypä seuraavaa henkilöä joka ei suostu käyttämään kondomia käydä vasektomiassa ensin.

Vierailija
62/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin omin käsin onneen kun tukehduttava kumihuppu hepin päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa niin tutulta, laitatko miehen iän ja paikkakunnan?

Vierailija
64/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo munkin korvaan kuulostaa tutulta ja nyt pari kertaa tapailtu. hmm onkohan tämä joku yleistyvä ilmiö sinkkumiesten keskuudessa vai kyseessä yksi ja sama pleijeri? Kyllähän se ihmetyttää, jos jo ekana iltana ehdotetaan ilman kumia, antaa typerän ja vastuuttoman kuvan ihmisestä! :0

Vierailija
65/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu tarkoittaa että osaa kulkea hihnassa ja on sisäsiisti, Noin niinkun kuvainnollisesti.

Vierailija
66/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään halua käyttää kondomia, kun sitä varten olen vasektomiassakin käynyt.

Olen älykäs, koulutettu ja sivistynyt kolmikymppinen mies.

Miinustajat, voitteko perustella kantanne?

No itse naisena ajattelen vasektomiaa aina välissä. Vasektomia tai ei, niin ilman kondomia en todellakaan rupea sänkypuuhiin. Monta on tarinaa kuultu, että toinen saattaa piilotella sukupuolitauteja ja tahtoo vain levitellä niitä silkkaa pahuuttaan toisille. Sitten niitä jotka tietämättään saattaa kantaa tauteja ja tartuttaa muihin mutta ei varmasti ota vastuuta teoistaan. Aina on riskejä ja ei sitä tiedä vaikka se vasektomia pettäisikin jollin ihmeellisellä tavalla. Kyllä minusta on todella epäilyttävää jos mies ei halua kondomia käyttää. Kummatkin voi pettää ja näin saada tauteja itselleen ja tartuttaa ne toiseen.

Kai ymmärrät, että tälläinen epäluuloisuus menee jo kauan sairaalloisen pelon puolelle?

Oikeasti vähän surettaa ajatus, että oma tyttöystävä luulisi kuukausienkin jälkeen minun kantavan tauteja, joista en vain kerro mitään, tai hankkivan niitä pettämällä. Toki jos et itse luota kykyysi olla panematta randomia paljaalla, varmaan kannattaakin huolehtia kondomista koko loppuelämä.

Onpas jollekkin arka paikka panna kondomin kanssa. Entäpäs jos henkilö ei halua yhtään, ei pienintäkään mahdollisuutta saada lasta? Jos ihmiselle kondominkäyttämättömyys ottaa omantunnon päälle niin ei hyvää päivää vaan. Täytyypä seuraavaa henkilöä joka ei suostu käyttämään kondomia käydä vasektomiassa ensin.

No pointtihan nimenomaan oli se, että on ihan hullua vaatia käyttämään kondomia, kun vasektomia on jo tehty, vain siksi, että toinen voi pettää ja tartuttaa tauteja. Tuollainen ei ole tervettä ajattelua!

Vierailija
67/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on halunnut muidenkin kanssa ilman kondomia. Käykää ainakin testeissä ennen kuin suostut jättämään kondomin pois. Suostuin yhden kerran typeränä yhden yön panoon ilman kumia, kun mies niin kinusi. Klamydiahan siitä seurasi.

Vierailija
68/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 jatkaa, et todellakaan tee itseäsi vastaan ja anna miehen sanella.  Vai onko 'fiksu ja koulutettu' niin uusi ja mahtava juttu ihmiselle, että hän saa olla sinua arvostamaton kusipää? Sori jos kuulostan ilkeältä, suututtaa vaan ajatus tuollaisesta.

Kuulostaa silä että sua ei kyllä kannattais panna edes gondolieerin kanssa :(

'Sun paneminen' ja sen 'kannattavuus' taitaa olla minun mieheni asia, joten ei hätää ;)

1

Vierailija
69/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on tapailussa jos ei saa edes harrastaa seksiä ilman kondomia?

Jotenkin tuntuu älyttömältä että tapailisi jotakuta ja silti käyttäisi kondomia. Yhdenillanjutuissa kyllä.

Testeihin vain molemmat ja joku ehkäisy naiselle.

Meillä on käytetty kortsua kolme vuotta. Välillä tyttöystävä kokeili pillereitä, mutta ne eivät sopineet hänelle, enkä halua muutenkaan hänen syövän mitään tuollaisia. Seksielämä on mahtavaa, molemmat nauttivat eikä tarvita mitään myrkkyjä.

Jonkun mielestä toki varmasti epäkäytännöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi