Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tapaillut fiksua, koulutettua miestä, joka ei halua käyttää kondomia! Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
16.07.2017 |

Voiko tuollaiseen tyyppiin luottaa? En siis syö pillereitä ja seksi ilman kondomia on ehdottomasti no no. Mutta mies kovasti aina yrittää ilman kondomia. Alkaa mennä maku :/

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista yli kolmestakympistä alkaen, kortsun kanssa vaikeampi nauttia ja ylimääräistä räpellystä.

Ei liity koulutukseen tai miehen fiksuuteen.

Mut jos mies ei halua käyttää kumia, niin sit pitäis olla luottamusta ja tieto, ettei käy panemassa muita. Ja tiedot sukupuolitautitesteistä.

N38

Vierailija
22/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista yli kolmestakympistä alkaen, kortsun kanssa vaikeampi nauttia ja ylimääräistä räpellystä.

Ei liity koulutukseen tai miehen fiksuuteen.

Mut jos mies ei halua käyttää kumia, niin sit pitäis olla luottamusta ja tieto, ettei käy panemassa muita. Ja tiedot sukupuolitautitesteistä.

N38

Kyllä yli kolmekymppinenkin voi tulla raskaaksi. No ei ehkä liity fiksuuteen mutta ainakin siihen miten vähän tuo mies välittää naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nainen voi käyttää kondomia (naisten kondomi). Ai ei tunnu hyvälle ja on inhottavaa räpeltää sen kanssa? Touché! Vakituisen kumppanin kanssa hormonaalinen ehkäisy on paras vaihtoehto. Hippitytöt vastustaa pillereitä, koska se on nyt muotia.

Vierailija
24/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös nainen voi käyttää kondomia (naisten kondomi). Ai ei tunnu hyvälle ja on inhottavaa räpeltää sen kanssa? Touché! Vakituisen kumppanin kanssa hormonaalinen ehkäisy on paras vaihtoehto. Hippitytöt vastustaa pillereitä, koska se on nyt muotia.

Ei liity hippeilyyn sietämättömän sivuoireet ja terveyshaitat. Ihan järkevän naisen toimintaa etenkin pitkässä suhteessa jos joutuu vuosikausia itseään myrkyttämään.

Miltä sinusta tuntui se naisten kondomi?

Vierailija
25/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pillerit harmittaa monia miehiä myös. Ne kun vie halut monelta kokonaan. Helposti se on niin että kortsun kanssa saisi enemmän, pillereiden kanssa saa tyytyä vähempään.

Vierailija
26/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas onkin "fiksu" mies 😃!

Vierailija
27/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään halua käyttää kondomia, kun sitä varten olen vasektomiassakin käynyt.

Olen älykäs, koulutettu ja sivistynyt kolmikymppinen mies.

Miinustajat, voitteko perustella kantanne?

Vierailija
28/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on vauvakuume

Vierailija
29/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskella vaan haluaa, elmukelmut vie mieheltä nautinnon .

Jos seurustelette ja olette molemmat terveitä niin kierukka tai ehkäisyvaahto.

Vierailija
30/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa mennä saunaan kylpytakki päällä ? Se on yhtä miellyttävää kuin käyttää kumia

Vierailija
31/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä kertoa sinulle että seksi kortsun kanssa ei yksinkertaisesti välttämättä onnistu. Lerpahtaa eikä mikään auta.

Vierailija
32/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vauvan.

Vierailija
33/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa lapsia tai sitten sinä et oikein erota fiksua ihmistä tyhmästä. 

Vierailija
34/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä kertoa sinulle että seksi kortsun kanssa ei yksinkertaisesti välttämättä onnistu. Lerpahtaa eikä mikään auta.

Voi naisena kertoa sinulle että hormooniehkäisy vie kaikki halut, seksi ei tunnu hyvältä eikä saa orgasmia.

Vierailija
35/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi yleistä nykyään. Myöskään nelikymppiset ja siitä ylöspäin ei haluaisi käyttää kortsua. Nyt olen vakisuhteessa, ma kun vielä deittailin niin eihän näit keski-ikäisiä saanu millään sitä kondomia käyttämään. Pari tyyppiä väitti, että muna ehtii lörpähtää kun alkaa räplätä kumia paikoilleen. No muutaman kerran niin kävikin.

Mutta ehkä joo. Yleistä on. Eikä liity mitenkään koulutustasoon -- nämä äijät olivat maanviljelijästä tohtoriin koulutukseltaan. Ja ihan fiksuja kaikki -- noin muutoin. Kortsunkäytyö vaan tihkaisi.

Vierailija
36/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi naisena kertoa sinulle että hormooniehkäisy vie kaikki halut, seksi ei tunnu hyvältä eikä saa orgasmia.

Voin miehenä joka on hormooniehkäisyä käyttävän naisen kanssa seurustellut että sinulla on varmaan ollut sitten väärä hormoonivalmiste käytössä. Niitäkin on useita, juttele lääkärisi kanssa. Ei vienyt exältä haluja, seksi tuntui hyvältä ja orgasmikin tuli normaalisti.

Eivät kaikki ole samasta puusta veistettyjä, kuten täällä av-mamma palstalla usein uskotaan

Vierailija
37/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli alkaa itkeä näistä kommenteista... ihan tiedoksi ehkäisystä:

Kumi: ei välttämättä tunnu niin hyvältä, mutta estää taudit, ja ainakin useimmat miehet saavat sen orkun tästä huolimatta.

Naisten kumi: voi tuntua miehelle paremmalta kuin normi kumi, mutta itse testanneena se tuntui todella epämukavalta itselle, ihan kuin olisi läjää ilmapalloja tunkenut sisään. Ei tuntunut ollenkaan hyvältä, ja siinä meni halut niin pahasti, että ei onnistunut jälkikäteen enää saamaan orkkua käsipelillä tai edes suulla.

Pillerit: halut katoaa. Aikaisemmin mulla teki mieli kerran-kaksi päivässä, nykyään olen tyytyväinen jos kerran viikkoon saisi. Ja sitten kun koittaa jotain saada, niin tuntuu kuin alapää olisi puudutettu, todella vaikea saada.

Eli, olisiko parempi käyttää kumia, ja saada vaikka joka päivä vs vetää paljaana, ja saada kerran viikkoon? Onko se laatu vai määrä parempi?

Vierailija
38/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä joka on hormooniehkäisyä käyttävän naisen kanssa seurustellut että sinulla on varmaan ollut sitten väärä hormoonivalmiste käytössä. Niitäkin on useita, juttele lääkärisi kanssa. Ei vienyt exältä haluja, seksi tuntui hyvältä ja orgasmikin tuli normaalisti.

Eivät kaikki ole samasta puusta veistettyjä, kuten täällä av-mamma palstalla usein uskotaan

Ei kaikilla miehilläkään lörpsähdä kumista. Viiden eri valmisteen jälkeen ei tee mieli enää yhtään kokeilla.

Vierailija
39/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli alkaa itkeä näistä kommenteista... ihan tiedoksi ehkäisystä:

Kumi: ei välttämättä tunnu niin hyvältä, mutta estää taudit, ja ainakin useimmat miehet saavat sen orkun tästä huolimatta.

Naisten kumi: voi tuntua miehelle paremmalta kuin normi kumi, mutta itse testanneena se tuntui todella epämukavalta itselle, ihan kuin olisi läjää ilmapalloja tunkenut sisään. Ei tuntunut ollenkaan hyvältä, ja siinä meni halut niin pahasti, että ei onnistunut jälkikäteen enää saamaan orkkua käsipelillä tai edes suulla.

Pillerit: halut katoaa. Aikaisemmin mulla teki mieli kerran-kaksi päivässä, nykyään olen tyytyväinen jos kerran viikkoon saisi. Ja sitten kun koittaa jotain saada, niin tuntuu kuin alapää olisi puudutettu, todella vaikea saada.

Eli, olisiko parempi käyttää kumia, ja saada vaikka joka päivä vs vetää paljaana, ja saada kerran viikkoon? Onko se laatu vai määrä parempi?

Ja tosiaan migreenin vuoksi itelle on vain rajallinen määrä vaihtoehtoja ehkäisyssä, joten kovin montaa eri vaihtoehtoa ei ole. Kierukkaa tai kapselia en ota, pillereitä on vain kahta eri merkkiä, jota voin käyttää. Molemmista lähtee halut.

Vierailija
40/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut vähän päälle parikymppisten kanssa, jotka ovat käyneet vain lukion tai amiksen ja kaikki ovat käyttäneet kondomia oma-aloitteisesti. Tuntuu ettei koulutuksella ole tässä asiassa juuri mitään merkitystä.