Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle leukaimplantti

Vierailija
10.02.2023 |

Olen siis ns leuaton hahmo, ja koska olen tästä koko aikuisikäni kärsinyt, olen nyt päättänyt toimia asian suhteen. Kennelläkään mitään arviota tai tietoa missä hintahaarukassa liikutaan. Samoin kiinnostaa hiusistutteet - mitä mahtavat kustantaa?

Kommentit (17)

1/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusistutteiden osalta hintahaarukka alkaa siitä 4000 eurosta jos siirrännäiset otetaan esim niskasta ja hinta riippuu siitä miten paljon siirtoja on tehtävä

Raimo Hämäläinen

Vierailija
2/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka lähimmälle plastiikkakirurgian klinikalle otat yhteyttä ja kysyt tietoa. Kannattaa hoitaa homma kotimaassa siksi, että potilasvahinkolain sattuessa et saa apua jos olet käynyt ulkomaalaisella klinikalla. Kannattaa pelata varman päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle tutulle tehtiin noita hiusistutteita ja otettiin rintakarvojakin. Tietenkin pitää noudattaa annettuja ohjeita ja olla käymättä uimassa ja saumassa kun se on kiellettyä.

Vierailija
4/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna parran kasvaa. Se tulee halvemmaksi.

Vierailija
5/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan sama kuin sanoisit hyvin pienestä rinnoista kärsivälle, että käytä topattuja rintiskoita. Petos se on itsepetoskin.

Vierailija
6/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiussiirteet kannattaa mennä tekemään Turkkiin. Siellä on osaavaa ammattilaista siihen hommaan.

Vierailija
7/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan sama kuin sanoisit hyvin pienestä rinnoista kärsivälle, että käytä topattuja rintiskoita. Petos se on itsepetoskin.

Miten tuo on aivan sama asia? Kyseessä on selvästi kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
8/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin leuaton ja nyt on asennettu leukaimplantti,

saranat huippu laakereilla. Leuka on nyt jykevä ja toimii mahtavasti.

Minua kutsutaan nyt lempinimellä: Kippileuka

Vierailija
9/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakarvoja jos liimaat itse päähäsi, niin ei maksa paljoa.

Vierailija
10/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensin täyteaineita leukaan, niin näet, miten vaikuttaa ulkonäköön. Ne saa helpommin pois kuin implantin, jos ei tykkääkään. Lisäksi implanteista tulee monesti liian raju ja feikin näköinen lopputulos. Keho voi myös pahimmillaan hyökätä implanttia vastaan, jolloin tulee tulehdusta, kapseloitumista tms. Tai implantti voi ruveta siirtymään tai puskemaan ulos.

Vierailija
11/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymättä nyt varsinaisesti asiaan: musta on niin _ihanaa_, että vartalomuokkauksesta on tullut normaalia ja jokapäiväistä sukupuoleen katsomatta! Ja ei, se ei ole pinnallista, vaan se on juuri sitä, millä nykyihminen voi toteuttaa onnellisuuttaan!

Vierailija
12/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, ettei sinulla ole voimakasta etupurentaa, joka leuan näyttämään pienemmältä?

Vierailija
13/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ensin täyteaineita leukaan, niin näet, miten vaikuttaa ulkonäköön. Ne saa helpommin pois kuin implantin, jos ei tykkääkään. Lisäksi implanteista tulee monesti liian raju ja feikin näköinen lopputulos. Keho voi myös pahimmillaan hyökätä implanttia vastaan, jolloin tulee tulehdusta, kapseloitumista tms. Tai implantti voi ruveta siirtymään tai puskemaan ulos.

Lisäyksenä: Youtubesta näyttäisi löytyvän paljon videoita täyteainehoidoista hakusanoilla "men jawline filler". Toki implanteistakin. Kannattaa vilkaista muutama, niin näet, millaisia tuloksia voi odottaa.

Vierailija
14/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono vertaus. Parempi olisi että käytä tiukempia housuja.

Vierailija
15/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma, ettei sinulla ole voimakasta etupurentaa, joka leuan näyttämään pienemmältä?

Kannattaisi kysyä hammaslääkäriltä, mieluiten oikojalääkäriltä tuosta purennan ja leukojen balanssista. Hän osaa neuvoa kuinka esteettistä ongelmaa kannattaa lähteä hoitamaan. Vaihtoehtoina ovat mm hampaiden oikaisuhoito, leukakirurgia ja / tai leukaimplantti.

Vierailija
16/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣

Vierailija
17/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elä itke Ritke Vorresteri vaikka leukasi on kuin puuliiteri..."