Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuiset

31.03.2006 |

Mitä " taitoja" teidän vauvat osaa?

Ryömiikö?

Konttaako?

Nouseeko itse istumaan?

Nouseeko tukea vasten seisomaan?

Käveleekö tukia vasten?

Tarttuuko pinsettiotteella?

Ja sitten vielä, montako hammasta löytyy suusta?

Mietityttää että missä mennään/ missä suunnilleen pitäisi mennä. Tietysti jokainen kehittyy ajallaan, mutta silti olisi kiva tietää.

Mari ja Fanni 8½kk

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö syntynyt 9.7, eli kohta 9kk mittarissa

Ryömiikö? Kyllä ja kovaa vauhtia, jo 5,5kk:sta lähtien

Konttaako? Ei, välillä on päiviä jolloin harjoitellaan konttausasennossa olemista, mutta päiviä jolloin se ei vähääkään kiinnosta

Nouseeko itse istumaan? Noussut kaksi kertaa, siihen jäänyt. Mutta jos istumaan tytön laittaa istuu tukevasti ja viihtyy siinä todella hyvin

Nouseeko tukea vasten seisomaan? Nousee vain silloin jos on istumassa ja jotain tukea lähellä, esim. sohvan käsinoja

Käveleekö tukia vasten? Ei kävele

Tarttuuko pinsettiotteella? Kyllä ja kaikki roskat löytyy lattialta, varsinainen rikkaimuri:)

Ja sitten vielä, montako hammasta löytyy suusta? kaksi löytyy ja molemmat alhaalta

Vierailija
22/25 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryömiikö? - ryömi aiemmin, mutta ei enää

Konttaako? - konttaa, on kontannut 7 kk lähtien

Nouseeko itse istumaan? istuu, samoin 7 kk lähtien

Nouseeko tukea vasten seisomaan? - nousee, 7 kk lähtien (konttaus, istuminen ja seisominen tulivat kaikki parin päivän sisällä, vaikka istumista lähtikin harjoittelemaan jo vajaa 6 kk vanhana)

Käveleekö tukia vasten? - kävelee 8 kk lähtien

Tarttuuko pinsettiotteella? - ei, mutta viikon verran on ihmetellyt käsiään, aukonut ja sulkenut

Ja sitten vielä, montako hammasta löytyy suusta? - 2 alhaalla, juuri puhjenneet

Kaikki on tapahtunut yhdessä rysäyksessä aikavälillä 7.5 - 8.5 kk.

Titi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryömiikö? Ei, kääntyilee ja ajautuu sitä mukaa milloin minnekin.

Konttaako? Ei, konttaus- ja karhukävelyasennossa huojutaan, saattaa nostaa kättä hetkeksi.

Nouseeko itse istumaan? Ei, mutta " kerä on hävinnyt pyllyn alta" eli istuu kyllä tukevasti ja pääsee siitä kontille/mahalle.

Nouseeko tukea vasten seisomaan? Ei

Käveleekö tukia vasten? Ei

Tarttuuko pinsettiotteella? Välillä

Ja sitten vielä, montako hammasta löytyy suusta? Kaksi.

Vierailija
24/25 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiiitkästä aikaa minäkin pinoudun, kun viimein onnistuin muistamaan salasanan tänne ;-).

Meidän neiti oppi pari viikkoa sitten konttaamaan. Ryömimistä ei ole harrastettu ollenkaan (paitsi taaksepäin) ja konttaaminenkin tapahtuu ihan omalla tyylillä. Tytöllä on toinen jalka eteen- ja toinen taaksepäin ja asento on puolittain istuva. Hassun näköistä, mutta lujaa mennään. Ilman tukea on istunut jo puolivuotiaasta, mutta vasta toissapäivänä hoksasi, miten ite noustaan istumaan. Tukea vasten on kova halu ylöspäin, muttei vielä pääse kun polviseisontaan asti. Ja ihka ensimmäinen hammas puhkesi toissayönä =)!

Madde ja Saimi 8,5kk

Vierailija
25/25 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän pojaamme anton, tänään täytti tasan 9kuinen ikäänen,

Ryömiikö? Joo, 6kk jälkeen, ja edelleen..

Konttaako? Joo,konttausasennossa jo 6kk mutta lähtemään vasta pari viikon sitte eli n. 8kk jälkeen,mut konttaa->ryömii,konttaa...

Nouseeko itse istumaan? Jep,8kk.. ihana näköönen, se meni aika useasti istumaan..

Nouseeko tukea vasten seisomaan? Jep, pinnansängys tuen mukaan seisomaan=D

Käveleekö tukia vasten? mun avulla, kävelytuolilla, iha ryhmin mukana, ei balettijalat enään=)

Tarttuuko pinsettiotteella? Jep, aina kerää pinsettiotella leluja ja papereita, tarkka poju

Ja sitten vielä, montako hammasta löytyy suusta?

yhteensä 9 hampaat..huhuh

Ihanaa ja kiltti poika, josku tuhma=D

meni just ohi flunssaa,toisen kerta.. että tämmööse kevät on..

Ja hyvää jatkoa kaikille heinikselle!!