Tamperelaiset, mistä löysitte miehenne?
Olen paluumuuttaja mutta seuran löytäminen on ollut Treella todella vaikeaa. Olen ihan kivannäköinen, koulutettu ja sosiaalinen mutta silti. Vanhat opiskelijakamut ovat häipyneet pk-seudulle tai elävät perhe-elämää lähiöissä. Okcupidissa on kovin vähän tamperelaisia.
Olisiko Tinderissä mitään itua? Entä baarit - nuorena kävin Doriksessa vieläkö sinne viitsisi? Etsin siis noin 35-45-vuotiasta miestä eli taitaa olla juuri se varatuin ikäryhmä. Onko Treella paljoa sinkkumiehiä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite opiskelen TTY:llä ja naisia ei liiemmin täällä pyöri. AP:lle siis vinkki että täältä insnööriopiskelijoiden seasta löytyy kivoja opiskelijapoikia.
AP ei hae poikia, vaan 35-45 vuotiaita.
Sanoisin, että Ilonasta voisi löytää vähän yli kolmekymppisiä miehiä ihan hyvin. Vähän tyylikkäämpi paikka kuin nämä vanhempien paikat yleensä. Tuolla käy tosin myös nuorempaa porukkaa, mutta sehän niitä miehiä sinne vetääkin.
Ilonassa en ole käynytkään koska olen luullut, että se on pintaliitopaikka mutta taidan olla väärässä? Sitä ei ollut vielä silloin kun aikoinaan Treella asuin. Silloin kävin Doriksessa ja YO-talolla ja vähän tällaisemmissa ehkä rokahtavammissa paikoissa. Olen itse humanisti.
Millaista porukkaa siis Ilonassa käy tai onko muita baarivinkkejä? ap
Oijoi, ollaan käyty samoissa paikoissa ja ollaan vissiin saman ikäisiäkin 😀. Olen siis itse muuttanut Treeltä Hkiin mutta Tampereen baareja on välillä ikävä. Sanoisin myös Klubin/Pakkahuoneen (keikat) ja Telakan! Eritoten näin kesällähän siellä on paljon jengiä terassillakin. Naimalykkyä ja nautihan Tampereesta, on ajoittain kova ikävä takaisin!
Kiitos mutta ikäväkseni täytyy kyllä todeta että Tampereen taika on miltei kadonnut.... Ei ole Doris ja YO-talo enää entisensä, ei edes Klubi tai Telakka. Tietty kun on itse vanhempi nyt. Mun on taas ikävä Lostaria, tosin sekin kuopattu. ap
Juu Lostaria on mullakin ikävä, samoin Eerikinkadulla oli aikoinaan Stonewall, jossa oli loistavia brittipop-klubeja viikoittain. Tuli vielä mieleen tsekata Keep the faith -klubi Tampereella (Northern Soulia), mutta näköjään näitä klubeja ei ole pariin vuoteen enää järkätty. Mutta Wanhassa Postissa pitäis pyöriä NS-levyt sunnuntaisin klo 20 alkaen (jos tämä pitää vielä paikkansa). https://m.facebook.com/ktftre/
Uskoisin tai toivoisin tiettyjen klubien/keikkojen vetävän vielä ei-junnua, samanhenkistä populaa baareihin, mutta ikävä kyllä näitä sopivia tilaisuuksia ei toki löydy joka viikko. Tsekkasin Tammerfestin sisällön ja sekin oli aika plaah... Mutta onneksi Tampereella on edelleen keikkoja aika paljon, eikö?
Kurja kuulla ettei Doris oo enää entisensä. Höh. Yo-talolla kävinkin joku vuosi sitten ja oh my... 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite opiskelen TTY:llä ja naisia ei liiemmin täällä pyöri. AP:lle siis vinkki että täältä insnööriopiskelijoiden seasta löytyy kivoja opiskelijapoikia.
Sanoisin, että Ilonasta voisi löytää vähän yli kolmekymppisiä miehiä ihan hyvin. Vähän tyylikkäämpi paikka kuin nämä vanhempien paikat yleensä. Tuolla käy tosin myös nuorempaa porukkaa, mutta sehän niitä miehiä sinne vetääkin.
Ilonassa en ole käynytkään koska olen luullut, että se on pintaliitopaikka mutta taidan olla väärässä? Sitä ei ollut vielä silloin kun aikoinaan Treella asuin. Silloin kävin Doriksessa ja YO-talolla ja vähän tällaisemmissa ehkä rokahtavammissa paikoissa. Olen itse humanisti.
Oijoi, ollaan käyty samoissa paikoissa ja ollaan vissiin saman ikäisiäkin 😀. Olen siis itse muuttanut Treeltä Hkiin mutta Tampereen baareja on välillä ikävä. Sanoisin myös Klubin/Pakkahuoneen (keikat) ja Telakan! Eritoten näin kesällähän siellä on paljon jengiä terassillakin. Naimalykkyä ja nautihan Tampereesta, on ajoittain kova ikävä takaisin!
Kiitos mutta ikäväkseni täytyy kyllä todeta että Tampereen taika on miltei kadonnut.... Ei ole Doris ja YO-talo enää entisensä, ei edes Klubi tai Telakka. Tietty kun on itse vanhempi nyt. Mun on taas ikävä Lostaria, tosin sekin kuopattu. ap
Juu Lostaria on mullakin ikävä, samoin Eerikinkadulla oli aikoinaan Stonewall, jossa oli loistavia brittipop-klubeja viikoittain. Tuli vielä mieleen tsekata Keep the faith -klubi Tampereella (Northern Soulia), mutta näköjään näitä klubeja ei ole pariin vuoteen enää järkätty. Mutta Wanhassa Postissa pitäis pyöriä NS-levyt sunnuntaisin klo 20 alkaen (jos tämä pitää vielä paikkansa). https://m.facebook.com/ktftre/
Uskoisin tai toivoisin tiettyjen klubien/keikkojen vetävän vielä ei-junnua, samanhenkistä populaa baareihin, mutta ikävä kyllä näitä sopivia tilaisuuksia ei toki löydy joka viikko. Tsekkasin Tammerfestin sisällön ja sekin oli aika plaah... Mutta onneksi Tampereella on edelleen keikkoja aika paljon, eikö?
Kurja kuulla ettei Doris oo enää entisensä. Höh. Yo-talolla kävinkin joku vuosi sitten ja oh my... 😀
Hei saattaa olla hyvinkin että olemme pyörineet samoissa porukoissa aikoinaan :) Ja silloinhan joskus Treellakin oli hyvä meno, altskua ja soulia yms. Nyt tuntuu että on vain jotain Ilonaa ja mainstreamia tarjolla.... yritin tsekata tuon Wanhan postin sunnuntaisoulin, muttei sitä tunnu olevan enää - ja eikös tuo Henkka ole vähän enemmän sellainen lihatiski vai miten sen sanoisi? Tosin nyt kun on vanhempi ei ole oikein kartalla enää mistään skeneistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei saattaa olla hyvinkin että olemme pyörineet samoissa porukoissa aikoinaan :) Ja silloinhan joskus Treellakin oli hyvä meno, altskua ja soulia yms. Nyt tuntuu että on vain jotain Ilonaa ja mainstreamia tarjolla.... yritin tsekata tuon Wanhan postin sunnuntaisoulin, muttei sitä tunnu olevan enää - ja eikös tuo Henkka ole vähän enemmän sellainen lihatiski vai miten sen sanoisi? Tosin nyt kun on vanhempi ei ole oikein kartalla enää mistään skeneistä. ap
Joo ihan taatusti ollaan pyöritty samoissa skeneissä 😀. Tsekkasin vielä mielenkiinnosta Treen keikat ja Olympiakortteli on itselle ainakin uus paikka - Cleaning Womenin keikka perjantaina! http://olympiakortteli.fi/keikat/
Juu, taitaa mun olla turha ulista klubiskenen ohenemisesta koska toki nykyään tulee kulutettua tähän osastoon 1/15 siitä mitä aikoinaan (eli käytyä enää tosi tosi harvoin). Eli toki tarjonta asettuu kohtaamaan kysynnän ja valtaosa baareissa/klubeilla/keikoilla kävijöistä on kakskymppisiä.
Mutta toivottavasti saat Tampereesta silti irti kaiken, mikä otettavissa on, kun riittävän montaa puuta ravistaa (on- tai offline) niin eiköhän sieltä tipu jotain mukavaa syliin. Kivaa kesää sinne Manseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan taatusti ollaan pyöritty samoissa skeneissä 😀. Tsekkasin vielä mielenkiinnosta Treen keikat ja Olympiakortteli on itselle ainakin uus paikka - Cleaning Womenin keikka perjantaina! http://olympiakortteli.fi/keikat/
Juu, taitaa mun olla turha ulista klubiskenen ohenemisesta koska toki nykyään tulee kulutettua tähän osastoon 1/15 siitä mitä aikoinaan (eli käytyä enää tosi tosi harvoin). Eli toki tarjonta asettuu kohtaamaan kysynnän ja valtaosa baareissa/klubeilla/keikoilla kävijöistä on kakskymppisiä.
Mutta toivottavasti saat Tampereesta silti irti kaiken, mikä otettavissa on, kun riittävän montaa puuta ravistaa (on- tai offline) niin eiköhän sieltä tipu jotain mukavaa syliin. Kivaa kesää sinne Manseen!
Kiitos! Enpä tiennyt että Cleaning Women on vielä hengissä :) Muuten tuo Olympiakortteli voisi olla sitä mitä etsin eli kiitos kun otit osaa tähän ketjuun! Enää puuttuu että löytyisi se kiva mies joka olisi edes 30-vuotias ja vapaa jen. Hyvää kesää sinne stadiin, itse ikävöin sinne todella usein. Meri ja kaikkea:) ap
Olen myös koulutettu, fiksu, mukava ja kivannäköinen nainen Tampereelta ja etsin miestä samalla ikähaarukalla kuin sinä. Olen ollut enemmän ja vähemmän sinkkuna jo neljä vuotta. Huolimatta siitä, että olen iloinen ja helposti lähestyttävä ja itsekin aktiivinen.
Totuus on, että menee minne vaan ja tekee mitä vaan, tamperelaisilla miehillä ei ole rohkeutta tehdä aloitetta. Tinderissä on kyllä käyttäjiä, mutta matchin jälkeen saa korkeintaan moi-viestin tai pari vastausta (huolimatta siitä kuka aloittaa keskustelun). Harmi, koska Tinder tuntuu olevan ainoa deittisovellus, jota täällä käytetään. Mutta kannattaa sinun sitä kokeilla.
Baareista olen käynyt lähinnä Ilonassa (illasta riippuen voi olla kivojakin miehiä), joskus Londonissa (apua), kerran Doriksessa (äkkiä pois). Paapan kapakassa saa kyllä katseet itseensä, mutta eihän siellä omanikäisiä ole. Paitsi kesällä terassiaikaan paljonkin. Mutta Tampereelta puuttuu 30+ -ikäisten paikat, kaikkialla on vaan parikymppisiä. Ja toinen juttu on sitten se, että kenen kanssa mennä baariin, kun ei oma kaveripiiri mitenkään sinkkuja pursua. Yksin on aika kamalaa olla baarissa, vaikka tästäkin pari kivaa kokemusta, kun vaan uskaltaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä koulutettujen sinkkunaisten keskuudessa elää harhaluulo, että Ilonasta saattaisi Se Oikea löytyä. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Itseään koulutetuksi sinkkunaiseksi tituleeraava ei tule kuunaan löytämään ketään.
Unohda koulutuksesi ja mene Londoniin. Joo, se on kamala lihatiski ja siellä on örveltäjiä. Mutta siellä on myös sinun uroksesi.
Nimim. Salaa akateeminen ja kolme miestä pitkään suhteeseen Londonista löytänyt (viimeisin suhde toistaiseksi 9,5 vuotta)
London on täynnä reppanoita, rumia, vaimonsa hylkäämiä viikonloppuisiä ja yh-äitejä, jotka harvoin pääsevät kunnolla bilettämään ja ottavat siksi viinaa kaksin käsin. Itse hakisin seuraa tasokkaammista paikoista, netistä tai Tinderistä. London on maanpäällinen helvetti!
Nettideitit ja Tinder eivät ole yhtään epätoivoista seuranhakua?😂
Teet ap kunnon baarikierroksen ja huomaat kyllä mistä saat hakemaasi seuraa. Joku yökerho ei ehkä keski-ikäiselle ole paras vaihtoehto.
Onhan noita baareja Tampere täynnä, riippuu vaan mitä hakee. Jack the Roosterissa on paras terassi ja välillä hyviä keikkoja. Bricks on vähän vanhemman väen lihatiski. Ihku on aika suosittu monenikäisille ja viikonloppuisin todella täynnä ja miespuolista kaveria ahdisti Ihkussa kun naiset oli todella päällekäyviä. Sitten on noita peruspubeja jos ei yökerho meininki kiinnosta esim. Pub Simon, AlePubit jne. mutta niistä en lähtis kunnollista miestä etsimään. Sen kun lähdette kiertään paikkoja, onhan noita.