Tamperelaiset, mistä löysitte miehenne?
Olen paluumuuttaja mutta seuran löytäminen on ollut Treella todella vaikeaa. Olen ihan kivannäköinen, koulutettu ja sosiaalinen mutta silti. Vanhat opiskelijakamut ovat häipyneet pk-seudulle tai elävät perhe-elämää lähiöissä. Okcupidissa on kovin vähän tamperelaisia.
Olisiko Tinderissä mitään itua? Entä baarit - nuorena kävin Doriksessa vieläkö sinne viitsisi? Etsin siis noin 35-45-vuotiasta miestä eli taitaa olla juuri se varatuin ikäryhmä. Onko Treella paljoa sinkkumiehiä?
Kommentit (48)
Minä löysin match piste comista, on paljon tamperelaisiakin tuossa ikähaarukassa.
Salillekin voisi mennä, siellä vaan miehet tuppaavat keskittymään treeniinsä. Ehkä sitten siinä tiskillä tai vesihanalla voi avata suunsa.
Kaksi tuonikäistä kaveriani on löytänyt siellä netistä miehen, toinen löysi Pirkkalasta, toinen Lempäälästä.
Ainakin eliittikumppanit, match ja joku kolmas olleet käytössä, tekivät profiilit pariinkin palveluun.
Kertokaahan lisää kokemuksianne leidit!
Jostain syystä koulutettujen sinkkunaisten keskuudessa elää harhaluulo, että Ilonasta saattaisi Se Oikea löytyä. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Itseään koulutetuksi sinkkunaiseksi tituleeraava ei tule kuunaan löytämään ketään.
Unohda koulutuksesi ja mene Londoniin. Joo, se on kamala lihatiski ja siellä on örveltäjiä. Mutta siellä on myös sinun uroksesi.
Nimim. Salaa akateeminen ja kolme miestä pitkään suhteeseen Londonista löytänyt (viimeisin suhde toistaiseksi 9,5 vuotta)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä koulutettujen sinkkunaisten keskuudessa elää harhaluulo, että Ilonasta saattaisi Se Oikea löytyä. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Itseään koulutetuksi sinkkunaiseksi tituleeraava ei tule kuunaan löytämään ketään.
Unohda koulutuksesi ja mene Londoniin. Joo, se on kamala lihatiski ja siellä on örveltäjiä. Mutta siellä on myös sinun uroksesi.
Nimim. Salaa akateeminen ja kolme miestä pitkään suhteeseen Londonista löytänyt (viimeisin suhde toistaiseksi 9,5 vuotta)
Ei mulla ole mitään harhaluuloja Ilonasta kun en ole siellä koskaan käynyt, myöskään en tee koulutuksestani numeroa mutta kerroin sen tuossa aloituksessa kuitenkin yhtenä ominaisuutenani.
London on myös vieras, mutta voin ihan hyvin tsekata, kiitos vinkistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten Tinderissä paljon säpinää Tampereen alueella? En ole vielä siellä mutta voisin kyllä mennä.
Aika paljon alapeukkuja, tarkoittaako se sitä että tamperelaiset eivät ole Tinderissä?
Ohis: seurasin tätä ketjua jo eilen ja ihmettelin aloittajan saamia tympeitä vastauksia ja alapeukkuja. Hänet ohjataan mm. homobaariin ja vastaanottokeskukseen. Tamperelaiset taitavat olla just niin juntteja kuin mitä puhutaankin!
Tuu Helsinkiin! Miehiä riittää eivätkä pelkää koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
London on täynnä reppanoita, rumia, vaimonsa hylkäämiä viikonloppuisiä ja yh-äitejä, jotka harvoin pääsevät kunnolla bilettämään ja ottavat siksi viinaa kaksin käsin. Itse hakisin seuraa tasokkaammista paikoista, netistä tai Tinderistä. London on maanpäällinen helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
London on täynnä reppanoita, rumia, vaimonsa hylkäämiä viikonloppuisiä ja yh-äitejä, jotka harvoin pääsevät kunnolla bilettämään ja ottavat siksi viinaa kaksin käsin. Itse hakisin seuraa tasokkaammista paikoista, netistä tai Tinderistä. London on maanpäällinen helvetti!
No hyvä kun varoitit. Mikähän olisi sellainen tasokkaampi paikka? Olen tyyliltäni siis enemmän sellainen rento ja boheemi joten ei ehkä mikään Ilveksen yökerho.... Olen pari kertaa kysellyt mikä meno Tinderissä Treella muttei kukaan ole vastannut? Onko se niin hiljainen? ap
Doriksessa voi käydä vieläkin mutta vähän ehkä nuorta porukkaa sun makuun?
Jospa lähtisit katsomaan urheilua, esim. Tammelaan futista? Urheilutapahtumissa on se etu, että saman katon alla on tuhansia miehiä ja vain kourallinen naisia, joten huomio on taattu. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jospa lähtisit katsomaan urheilua, esim. Tammelaan futista? Urheilutapahtumissa on se etu, että saman katon alla on tuhansia miehiä ja vain kourallinen naisia, joten huomio on taattu. ;)
Jaa mun kokemusten mukaan urheilutapahtumissa miehet vain seuraavat sitä urheilua, eivät paljoa naiset kiinnosta. Terkuin toinen sinkkunainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä kun varoitit. Mikähän olisi sellainen tasokkaampi paikka? Olen tyyliltäni siis enemmän sellainen rento ja boheemi joten ei ehkä mikään Ilveksen yökerho.... Olen pari kertaa kysellyt mikä meno Tinderissä Treella muttei kukaan ole vastannut? Onko se niin hiljainen? ap
En ole tamperelainen, mutta käyn siellä hyvin usein ja käytän Tinderiä. Täytyy todeta, että onhan se käyttäjien määrä ja varsinkin taso...hmmm...hiukan vaatimattomampi verrattuna pääkaupunkiseutuun. Mutta muutama omasta mielestäni helmi on ollut toki joukossa. Juttelemaan tai treffeille asti en ole koskaan päässyt. Kokeile!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite opiskelen TTY:llä ja naisia ei liiemmin täällä pyöri. AP:lle siis vinkki että täältä insnööriopiskelijoiden seasta löytyy kivoja opiskelijapoikia.
AP ei hae poikia, vaan 35-45 vuotiaita.
Sanoisin, että Ilonasta voisi löytää vähän yli kolmekymppisiä miehiä ihan hyvin. Vähän tyylikkäämpi paikka kuin nämä vanhempien paikat yleensä. Tuolla käy tosin myös nuorempaa porukkaa, mutta sehän niitä miehiä sinne vetääkin.
Ilonassa en ole käynytkään koska olen luullut, että se on pintaliitopaikka mutta taidan olla väärässä? Sitä ei ollut vielä silloin kun aikoinaan Treella asuin. Silloin kävin Doriksessa ja YO-talolla ja vähän tällaisemmissa ehkä rokahtavammissa paikoissa. Olen itse humanisti.
Millaista porukkaa siis Ilonassa käy tai onko muita baarivinkkejä? ap
Oijoi, ollaan käyty samoissa paikoissa ja ollaan vissiin saman ikäisiäkin 😀. Olen siis itse muuttanut Treeltä Hkiin mutta Tampereen baareja on välillä ikävä. Sanoisin myös Klubin/Pakkahuoneen (keikat) ja Telakan! Eritoten näin kesällähän siellä on paljon jengiä terassillakin. Naimalykkyä ja nautihan Tampereesta, on ajoittain kova ikävä takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Löysin mieheni muutama vuosi sitten nimenomaan Londonista. En tosin Tampereen, vaan Jyväskylän Londonista. Kumpikaan meistä ei ole ollut naimisissa eikä kummallakaan ollut tuolloin lapsia. Ensimmäisen ja todennäköisesti viimeisen kerran kävin ko. paikassa ja heti tärppäsi. Huvittavinta oli, että asuimme ja asumme edellleen molemmat Tampereella samassa kaupunginosassa. Nyttemmin jo samassa osoitteessakin. Joskus siis hyvä mennä ns. merta edemmäs kalaan ;) N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tamperelainen, mutta käyn siellä hyvin usein ja käytän Tinderiä. Täytyy todeta, että onhan se käyttäjien määrä ja varsinkin taso...hmmm...hiukan vaatimattomampi verrattuna pääkaupunkiseutuun. Mutta muutama omasta mielestäni helmi on ollut toki joukossa. Juttelemaan tai treffeille asti en ole koskaan päässyt. Kokeile!
Onko ne tamperelaiset miehet niin ujoja tai jöröjä vai miksei niiden kanssa hommat etene?
Tampereella on tietenkin vähemmän miehiä kuin Helsingissä, koska on paljon pienempi kaupunki etenkin kun ottaa mukaan koko pääkaupunkiseudun. Nuo vanhat deittipalvelut ovat aika kuolleet Tinderin tultua. Tinder on vaivaton ja nopea sekä siihen on suosionsa takia huomattavasti matalampi kynnys lähteä mukaan kuin muihin deittipalveluihin. Kannattaa ehdottomasti kokeilla sitä.
En tiedä tilastoja, mutta voihan se olla, että Helsingissä on suhteessa enemmän sinkkuja kuin Tampereella. Voisi johtua siitä, että Tampereella on ehkä miellyttävämpi perustaa perhe ja saa paremman asunnon tai omakotitalon aika läheltä keskustaa järkevään hintaan. Sinkkujen on helppo liikkua esimerkiksi töiden perässä ja pääkaupunkiseudulla on suuri osa koko maan työpaikoista. En usko, että tämä on kuitenkaan deittailun kannalta kovinkaan olennainen asia, koska niitä sinkkumiehiä on varmasti enemmän kuin jaksat treffailla kun kokoajan niitä tulee uusia. Tampereella on myös Helsinkiä enemmän miehiä suhteessa naisiin johtuen siitä, että naiset jatkokouluttautuvat miehiä useammin ja ainakin itse olen huomannut, että naisilla on kovempi halu päästä asumaan sinne Suomen suurimpaan kaupunkiin ja/tai ulkomaille. Miehet viihtyvät paremmin vähän rauhallisemmassa ja tutummassa ympäristössä.