Vauvan hyppyyttäminen trampoliinilla
Eikö kolme kuukautisen vauvan trampalla hypyttäminen mene ravistelusta? Vai oonko nyt liian kukkahattutäti...
Kommentit (14)
Edes hyppykiikkua ei suositella, tiesittekö sen?
Ei saa hypyttää. Vertaisin ravisteluun. Hyppykeinukin sopii vasta kun vauva itse osaa seisoa. Ja trampalle en alle 2vuotiasta päästäisi.
Tänään vuosi ja neljä kk kokeili ekaa kertaa trampalla. Pää vieläkin liian iso että siinä voisi kukaan hypyttää.
Häh??? Kuka ton ikäisen laittaa trampalle???
Meidän muutaman viikon ikäinen oli sellaisessa Baby Björn sitterissä ja tein jotain puuroa siinä kun isommat sisarukset vähän "heijasi". Vauva kikatti ja tykkäsi, itse olin kauhuissani kun tajusin mitä tapahtuu selkäni takana. Vauva hytkyi holtittomasti siinä hallituksessa.
Häh??? Kuka ton ikäisen laittaa trampalle???
Meidän muutaman viikon ikäinen oli sellaisessa Baby Björn sitterissä ja tein jotain puuroa siinä kun isommat sisarukset vähän "heijasi". Vauva kikatti ja tykkäsi, itse olin kauhuissani kun tajusin mitä tapahtuu selkäni takana. Vauva hytkyi holtittomasti siinä hallituksessa.
Yks tosi tv somejulkkis laittoi ig storyyn kun hyppi trampalla tämänikäisen kanssa... Kyseisen henkilön lapsi myös tosi usein aivan pikkupikku kesävaatteissa, vaikka mielestäni suomessa juuri ole ollut kesää ja hellettä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yks tosi tv somejulkkis laittoi ig storyyn kun hyppi trampalla tämänikäisen kanssa... Kyseisen henkilön lapsi myös tosi usein aivan pikkupikku kesävaatteissa, vaikka mielestäni suomessa juuri ole ollut kesää ja hellettä ollenkaan.
Kuka?
Nimiä kehiin nyt niin päästään yhdessä paheksumaan
Vierailija kirjoitti:
Eräs nyrkkeilijän vaimo
Miksei voi sanoa suoraan, että kuka?
Se kommentti varmaan lähtee kävelemään täältä aika nopeasti?
No ei minustakaan trampoliini sovi 3kk ikäiselle. Liian rajua noin pienelle ja tapaturmariski suuri.