Antaako miehet ylipainon anteeksi, jos on isot tissit ja peppu?
Kommentit (117)
Mikä hewdledin ulkonäkövimma nyt on päällä? Sopiva on riittävä.
Anteeksi?! Mitä nyt taas! Ihan ku niiltä tarvis painosta anteeksi pyydellä. Ei nekään pyytele.
Monet ihan tykkää hiukan ylipainoisista naisista niin ei ole mitään anteeksiannettavaa
Joo, varsinkin jos muistaa pyydellä anteeksi sitä ylipinoa ja tekee mitä käsketään.
Ylipainosta kannattaa aina hankkiutua eroon ihan jo terveyssyistä, eikä toimia asiassa vastakkaisen sukupuolen mielipiteiden mukaan. Eikö ihmisiä kiinnosta heidän oma hyvinvointinsa ja terveytensä?
Eiköhän se riipu ihan miehestä? Itse pidän muutenkin hieman pyöreämmistä naisista, joten lievä ylipaino ei haittaa lainkaan.
Ylipaino on turn-off, täysin huomaamaton mä ainakin miehille olen isoista rinnoistani (F85) huolimatta.
158/83
Enemmän pitäisi kiinnostaa se että lihavuus on terveysriski naiselle.
Kyllä. Mutta rajansa kaikella...
Kuinka yksinkertaisina ja typerinä meitä miehiä on lupa pitää heinäkuisena sunnuntaina?
Jos miehet eivät antaisi naistensa ylipainoa anteeksi vaan lähtisivät kävelemään, kariutuisi ainakin puolet parisuhteista välittömästi.
Ei ole vientiä. Iso pylly ja tissit. Vyötärö erottuu selvästi. 173/91.
Tai sitten se on se ikä.
N41
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on turn-off, täysin huomaamaton mä ainakin miehille olen isoista rinnoistani (F85) huolimatta.
158/83
Et ole varmaan aivan tosissasi.
Kävin tuossa eräässä tapahtumassa viikonloppuna ja miehet siellä tuhtien naisten kimpussa ihan siinä kuin muidenkin. Tietysti nyt jotkut megabeibet saivat enemmän huomiota, muttei siis ylipainoisten naisten yksin tarvinnut olla.
Vierailija kirjoitti:
On se myös miehelle. Mutta se ei kiinnosta ketään, pääasia on päästä haukkumaan naisten vartaloita ja terveys on hyvä tekosyy inistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se myös miehelle. Mutta se ei kiinnosta ketään, pääasia on päästä haukkumaan naisten vartaloita ja terveys on hyvä tekosyy inistä
Jos nainen on mukava niin ainakaan miehet eivät hauku naisten kiloja. Naiset niistä yleensä vaivaa näkevät. Miehet runkkailevat.
Vasta jos lihava nainen katkeroituu ja alkaa haukkua miehiä - kuten monelle lihavalle julkkisnaiselle on käynyt - alkavat myös miehet haukkua häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
158/83
Et ole varmaan aivan tosissasi.
Kävin tuossa eräässä tapahtumassa viikonloppuna ja miehet siellä tuhtien naisten kimpussa ihan siinä kuin muidenkin. Tietysti nyt jotkut megabeibet saivat enemmän huomiota, muttei siis ylipainoisten naisten yksin tarvinnut olla.
Eikö se megabeibe juuri ole ylipainoinen nainen? :D
Ei pelasta. Urheilullinen ja sopusuhtainen kroppa pitää olla. Isot rinnat on turn off.
Kyllä täytyy olla naamakin tosi kaunis jos lihavuutta on. Isot kiinteät tissit ja kiinteä tiukka pepa. Näillä voisi ehkä mennä pieni lihavuus. Ankaralle laihdutuskuurille laittaisin kyllä tämmöisen.
Kyllä ne plussaa on, mutta vielä paremmilta näyttäisivät hoikassa varressa.