Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako miehet ylipainon anteeksi, jos on isot tissit ja peppu?

Vierailija
16.07.2017 |

Mielipiteitä?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vientiä. Iso pylly ja tissit. Vyötärö erottuu selvästi. 173/91.

Tai sitten se on se ikä.

N41

Usko pois, se on se ikä.

Vierailija
22/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin lihavalla on isot kiinteät rinnat, kyllä ne useimmiten on riipparit. Ja löysä takapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin sanoisin että voin antaa laihuuden anteeksi jos on isot tissit ja peppu. Naisella kuuluukin olla minun mielestäni naisellista pyöreyttä. Se on vaan hot. Eri asia taas sairaalloinen lihavuus. Liian laihat ei vaan sytytä samalla lailla.

Vierailija
24/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on se ikä.

N41

Minkälainenhan pitäisi olla, että olisi vientiä? Mullakaan ei sitä ole. Te, kellä on vientiä, kertokaa mittanne. 

t.162/52, ikä alle 30 v. 

Vierailija
25/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on se ikä.

N41

Minkälainenhan pitäisi olla, että olisi vientiä? Mullakaan ei sitä ole. Te, kellä on vientiä, kertokaa mittanne. 

t.162/52, ikä alle 30 v. 

Mulla olis vientiä (tosin olen naimisissa;))..

Ikää 42v, 168cm/58kg

Treenaan säännöllisesti, tumma, nuoremman näköinen kuin ikäiseni..kukaan ei ikinä usko mua 3 lapsen äidiksi.

Vierailija
26/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut antaa, jotkut harvat jopa pitää. Itse olen tarkka asiasta, jos on ylipainoa niin millään muulla ei ole väliä, sitä ei voi kompensoida mitenkään. Paitsi laihduttamalla tietenkin.

M39

Vierailija
27/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt taas laskevat huomioksi vain sen, että joku monaconprinssi tulee helikopterilla hakemaan.

Perusmiehiä jokaisella naisella jonoksi asti, mutta eihän se ole huomiota.

90% miehistä olisi maailman onnellisimpia jos saisimme perusnaisilta edes joskus huomiota.

Vierailija
28/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on se ikä.

N41

t.162/52, ikä alle 30 v. 

Tässä minun mitat: 163 cm / 72 kg. Kroppa sopusuhtainen tiimalasi, tissit 75D, pylly iso ja pyöreä, paksut reidet.

Lihas painaa enemmän kuin läski, treenaan lähes joka päivä jotakin. Lisänä toki pitkät, vaaleat hiukset niin vientiä riittäisi, mutta olenkin jo naimisissa. Kaiken lisäksi olen kuulemma ihana ja todella mukava.

t. 26-töttönen

Vierailija
29/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt taas laskevat huomioksi vain sen, että joku monaconprinssi tulee helikopterilla hakemaan.

Perusmiehiä jokaisella naisella jonoksi asti, mutta eihän se ole huomiota.

90% miehistä olisi maailman onnellisimpia jos saisimme perusnaisilta edes joskus huomiota.

Hei pliis, tämä on niin väsynyttä provoilua, että ei aleta taas jankuttamaan tästä. Menee ketju pilalle.

Vierailija
30/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on se ikä.

N41

Ikä ei vaikuta. Eikä koko.

On vientiä. 163/90 47v.

Vierailija
31/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on se ikä.

N41

t.162/52, ikä alle 30 v. 

Noissa mitoissa ei ole ainakaan vikaa, mutta parisuhteeseen pääsemiseen vaikuttaa muutkin jutut. En tiedä mitä ne jutut sitten on, kun olen ollut itsekin sinkku koko elämäni.

sinkkum

Vierailija
32/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä 66 prosenttia on ylipainoisia ja monilla ylipainoisilla  miehillä on suuret rinnat ja takapuoli.

Ei, se löllö miesten ympärillä ei todellakaan ole lihasta.

Uskoisin, että he hyväksyvät vertaisensa eli tuhdit naiset. 

Vierailija
33/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on se ikä.

N41

11kg pois ja alkaa olemaan soivapeli.

Vierailija
34/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on se ikä.

N41

t.162/52, ikä alle 30 v. 

Mulle ois paljon vientiä, naimisissa olen ja äiti. Mun mitat on 179/60. Ikää alle 30.

Vierailija
35/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipaino juontaa isoista tisseistä ja muodokkaasta, kiinteästä sekä isosta perseestä on ylipaino jopa hyväksi, suorastaan erinomainen asia.

Vierailija
36/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipainon vielä voisi antaa anteeksi, mutta ei tuollaisia herneen kokoisia aivoja, joita käytetään näinkin "tärkeän" asian pohdiskeluun. 

Vierailija
37/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan syssyyn voisi kysyä että antaako naiset miehelle kiltteyden anteeksi jos tulot ovat vähintään sen 3500eur/kk?

Vierailija
38/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi se paino on aikalailla sivuseikka. Kauniita ja rumia ihmisiä on sekä lihavissa että laihoissa. Jos on ruma/kaunis niin sitä on ruma/kaunis, sama minkä kokoinen on. Monet naiset siinä +35 ikäisenä ainakin rumentuvat laihdutettuaan. Rypyt tulevat esiin ja naama alkaa roikkua. Sori vaan mutta näitä niin nähty tuttavapiirissä.

Vierailija
39/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä jankkausta. Olen koko aikuisikäni ollut ylipainoinen ja paino jojoilee myös sen mukaan jaksanko elää askeesissa vai en. Olen tavallisen näköinen vaalea suomityttö 158cm ja paino tällä hetkellä 75. Mulla on d-kupin tissit ja muuten olen enemmän omena kuin tiimalasi. Jalat ja kädet ovat aika hoikat. Miehiä on riittänyt. En ole koskaan ajatellut tämän palstan tavoin että en löytäisi miestä hassu ajatus. Aikuisena olen ollut kahden pitkän suhteen välissä sinkkuna pari vuotta ja silloin vasta vientiä olikin. Kävin silloin läpi nämä yhden illan jutut ym jotka nuorena jäivät välistä kun avioiduin 20v. Pitkien suhteiden miehet ovat olleet pitkiä ja normaalipainoisia minun mielestäni ihan hyvännäköisiä. Minulle kelpaisi ylipainoinenkin mies jos on muuten kiva. On paljon miehiä joille merkitsee suhteessa muutkin asiat kuin laihuus. On liikuttavaa että jotkut jaksavat kantaa huolta vieraiden ihmisten terveydentilasta.

Vierailija
40/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aivan hirveältä. Eivät miehet yleensä noteeraa lihavia naisia millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi