Antaako miehet ylipainon anteeksi, jos on isot tissit ja peppu?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Huoh... juuri oli ties kuinka monennen kerran uutisissa tutkimus jossa todettiin miesten pitävän kaikkein viehättävimpänä sellaisia naisia joilla on painoindeksi noin 20. Varmasti tuhdimmatkin kelpaavat ja ekstrakilot annetaan anteeksi kuten otsikossa sanotaan, mutta kyllä se ylipaino heikentää naisen vetovoimaa merkittävästi. Tämä siis keskimäärin - aina on myös sellaisia miehiä, jotka pitävät runsaammista naisista. He ovat vaan lukumäärältään marginaalissa.
Viehättävin bmi oli tutkimuksessa 19. Mihin esim. minä en pääse ilman näännyttämistä. Niinpä olenkin ilman miestä kun en 23:na kelpaa.
Vaikka ylipainoisella olisi isot rinnat ja perse, niin ne ivät ole hyvvällä tavalla isot. Rinnat ovat roikkuvat säkit ja perse löllyvä ja leveä kasa. Siis aivan eri asia kuin normaalit rinnat ilman läskiä ja kiinteä ja treenattu perse.
Ei viisari värähdä ollenkaan ylipainoisen naisen kanssa. -m27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh... juuri oli ties kuinka monennen kerran uutisissa tutkimus jossa todettiin miesten pitävän kaikkein viehättävimpänä sellaisia naisia joilla on painoindeksi noin 20. Varmasti tuhdimmatkin kelpaavat ja ekstrakilot annetaan anteeksi kuten otsikossa sanotaan, mutta kyllä se ylipaino heikentää naisen vetovoimaa merkittävästi. Tämä siis keskimäärin - aina on myös sellaisia miehiä, jotka pitävät runsaammista naisista. He ovat vaan lukumäärältään marginaalissa.
Viehättävin bmi oli tutkimuksessa 19. Mihin esim. minä en pääse ilman näännyttämistä. Niinpä olenkin ilman miestä kun en 23:na kelpaa.
Eikö BMI 23 ole ihan normaalikokoinen nainen, miksi ihmeessä et muka kelpaisi?
M27
161cm ja 66kg, bmi:n mukaan lievä ylipaino, mutta kaikki tulee lihaksista. Treenaan paljon ja iso peppu löytyy. Rinnat melko normaalikokoiset kuitenkin. Miehiä ympärillä riesaksi asti.
Mulla on aina ollut 'helppo' saada miehiä, olenpa ollut minkäkokoinen tahansa... Tällä hetkellä ikää 40-v. ja aika reilusti painoa ja joka viikonloppu (oon siis baarissa töissä) joku ois mukaan ottamassa.
Ex viimeksi kun nähtiin niin kehu just että miten ihanat tissit mulla oli/on, ja että aina muistaa sen kun joskus reilu 20 vuotta sitten ne eka kerran näki.
Että en tiedä johtuuko suosio sitten isoista tisseistä vai siitä millainen oon luonteeltani.
Muodokkaan naisen havainto: hoikkuus lisää viehättävyyttä. Hoikempana olen saanut moninkertaisesti huomiota verrattuna pulskempiin aikoihin. Toki sellaisiakin miehiä on, jotka tykkäävät pulleista naisista, mutta ovat todellakin vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Muodokkaan naisen havainto: hoikkuus lisää viehättävyyttä. Hoikempana olen saanut moninkertaisesti huomiota verrattuna pulskempiin aikoihin. Toki sellaisiakin miehiä on, jotka tykkäävät pulleista naisista, mutta ovat todellakin vähemmistö.
Juuri näin. Hoikkana ja normaalipainoisena vientiä riitti miltei riesaksi asti mutta nykyisin olen kuin näkymätön :-(
161/82
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinkertaisina ja typerinä meitä miehiä on lupa pitää heinäkuisena sunnuntaina?
Älä muuta viserrä. Duunipaikoillakin XXL leidit uhkuvat kahvipöydässä mallin mittaisille hoikille (pienempitissisille ja -perseisille siis yleensä) että miehet tykkää kun on mistä ottaa. Hoikat mallin mittaiset ja näköiset naiset ovat viisaasti hiljaa ja ajattelevat varmaan että niinnpä niin, jaapa jaa. :)
Kateutta läskeiltä, en muuta sano! Itse ainakin tykkään ennemmin näistä mallin mittaisista "ohuista" kuin XXL leideistä koska en ole itsekään mikään XXL karju, kiitos treenaamiseni ja katson mitä syön. Ihan terveydenkin kannalta kannattaa pysyä kohtuu painossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vientiä. Iso pylly ja tissit. Vyötärö erottuu selvästi. 173/91.
Tai sitten se on se ikä.
N41
No uskon että erottuu vyötärö, riittääkö vyökään tuohon.
Ikä 41 ei ole paljoa, on niitä kuusikymppisiäkin jotka löytää uudet puolisot.
Minä en pyytäisi anteeksi.Mies saa mennä,jos en kelpaa.
Tykkään kun naiset hokee tuota. Mies saa mennä jos en kelpaa.
Sama hikema jatkuu hautaan asti ja itse työntyy epäterveellisillä elämäntavoilla pois parisuhdemsrkkinoilta.
Toki eri asia jos olet normaalipainoinen.
Minä taas miehenä sanon tuota samaa. Nainen saa lähteä jos en kelpaa
177cm /74kg lihasta ja söpö naama
Jotkut antaa, joitakin ei alunperinkään haittaa. Miehiä on moneen junaan. Mua enemmän kuin mikään ulkonäkö harmittaa siinä se, että ylipaino on kova terveysriski, pientä ja surta kremppaa ja kipua tulee jo aika nuorena. En jaksais jäädä hoivaamaan itse aiheutettuja tuki- ja likuntaelinsairauksia tai sydänsairauksia, lopulta niitä tulee ihan satavarmasti. Joillekin tulee ylipainoa paljon helpommin kuin toisille ja on sairauksia ja lääkkeitä, jotka aiheuettavat sitä,mutta jos pelkällä huonolla syömisellä aiheutettu ylipaino, niin antekesi, pidän sellaista ihmistä vähän typeränä eli ei kiinnosta.
Mikäli nainen antaa miehelle anteeksi typeryyden niin ehkä saa seurustella ylipainoisen naisen kanssa siinä tapauksessa.
Käyttäjä4255 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 66 prosenttia on ylipainoisia ja monilla ylipainoisilla miehillä on suuret rinnat ja takapuoli.
Ei, se löllö miesten ympärillä ei todellakaan ole lihasta.
Uskoisin, että he hyväksyvät vertaisensa eli tuhdit naiset.
Tätä jaksetaan aina hokea, että miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. Kuitenkin unohdetaan aina se tosiasia, että miehen ulkonäöllinen ihannepaino on BMI-luvultaan selvästi korkeammalla kuin naisten vastaava. siinä täydellisessä BMI-taulukon mukaisessa painossa mies on valtaosan mielestä turhan laiha. Nainen ei sen sijaan ole missään nimessä liian laiha. Ennemminkin saisi olla vähemmän painoa, koska esimerkiksi missit ovat yleensä aika selvästi tuon alle.
Ne lihakset tosiaan painavat enemmän ja vaikka ei olisi kyse pelkästään lihaksista, niin kyllä se rasvakin tuo mieheen sitä miehekästä kokoa. Sitä saa olla aika reilusti, ennen kuin siitä alkaa vatsa muodostumaan ja helposti mennään lievän ylipainon puolelle ilman ,että mies näyttää lihavalta, vaikka ei mitenkään lihaksikas olisikaan.
Joopajoo. Katukuva on täynnä ylipainoisia miehiä. Myös sellaisia isolihaksisia joilla kuitenkin selvä rasvakerros niiden lihasten päällä. Ei miellytä ainakaan minua. Ylipainoinen mikä ylipainoinen.
Antaako anteeksi? Joo siis kyllä minä otan vastaantulevien ihmisten ulkomuodon henkilökohtaisena loukkauksena. En kyllä lähtis antamaan anteeksi, jos ei oikein nätisti pyydä ja tarkoita sitä myös. Vielä pahempia on kaljut ihmiset, siis mitä ne yrittää sillä viestittää? Kerrankin kaupan kassapojalla oli parta. Oli varmaan varta vasten minulle vittuillakseen kasvattanut.
Riippuu ylipainon määrästä. Jos on kapeampi vyötärö niin se on jees, jos on jäätävä pötsi (kapein kohta +80cm) siinä välissä niin ei....
Harvempi antaa, enemmistö haluaa normaalipainoisen/hoikan puolison. Kertapanoksi toki kelpaa tuhdimpikin, varsinkin kun tuhdilta saa melkoisen varmasti ja vähällä vaivalla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ylipainon määrästä. Jos on kapeampi vyötärö niin se on jees, jos on jäätävä pötsi (kapein kohta +80cm) siinä välissä niin ei....
Nämä tynnyrinaiset on ihan hirveitä eikä edes harvinaisia ja kaukana naisellisesta. Timmivatsa ja siihen isohkot pyöreät tissit ja pyöreä pylly ja sorjat sääret on aika vetävä näky. Sellainen tosinainen.