Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako miehet ylipainon anteeksi, jos on isot tissit ja peppu?

Vierailija
16.07.2017 |

Mielipiteitä?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalon muodosta varmaan. Se on vähän yksilöllistä mihin ne kilot jakautuvat. Ne joilla tulee tosi suuri uloneva vatsa ovat varmaan niitä vähiten haluttuina pidettyjä. Jollakin saattaa olla vielä enemmän liikakiloja mutta kilot jakautuneet siten että vartalossa näkyy selkeästi jonkinlainen vyötärö. Niillä juurikin jos on vielä suuret tissit ja jos on vielä vähänkään nätti naama niin ei ole haitannut liikakilot. Silloin kun nainen on lihava mutta näyttää enemmän kurvikkaalta kuin suoraan "läskiltä" niin se on jopa näyttävän näköistä. Tiedän itseni lisäksi kaksi muuta miestä joiden mielestä maailman parhaimman näköinen nainen on sellainen jolla on liikakiloja jonkin verran mutta jakautuneet hyvin.

Itse tykkään isoista tisseistä ja monilla ylipainoisilla naisilla on isot tissit niin mulle toi ylipaino ei ole este kovin usein. Naama on kyllä edelleen tärkein ehdottomasti.

Vierailija
102/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs setämies sanoi että voisi harkita eroottista kanssakäymistä kanssani josko sellaiset kymmenen häiritsevää kiloa saisin katoamaan. Tokaisin setämiehelle että josko hän voisi kadottaa puolet iästään niin voisin alkaa harkita minäkin.

Katosi muuten heti sata kiloa eikä näkynyt.

En minä tälle planeetalle syntynyt itseäni anteeksi pyytelemään. Paitsi tietysti jos ihan oikeasti loukkaan jonkun tuntemuksia?

Ja kuten eräs sanoi, ei sen väliä millainen kroppasi on kunhan kannat sen ruoto suorana:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm/ 68 kg, vyötärö, takamus ja jykevät jalat, tissit on pienet (a). Kroppani on treenattu, vaikka rasvaakin on. Nykymittarilla olen enemmän ylipainoisen kuin hoikan kategoriassa. ikä 40 ja pari lasta. Nätti naama ja iloinen hymy, kyllä minulla vientiä on, jos haluan. En vain ehdi oikein treffeillä käydä.

Vierailija
104/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin vaikuttaa geeneistä että mihin kohtaan se läski siinä kropassa menee. itse en ole ylipainoinen ollenkaan mutta vartolonmuodolta se pienikin ylimääräinen tulee esille ja näkyy.. kaikilla se läski ei sijoitu sopusuhtaisesti oli sitä sitten vain 2 kg tai 20 kg liikaa.

T. tissi-ihminen jolla  yllätys on vientiä, mutta siideriavauvamasupömppis on :(  ehkä se luonne ratkaisee loppupeleissä

Vierailija
105/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen lisäten, ei siis ole vauvaa mahassa vaan se pömppis :'D    155/55  

Vierailija
106/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä concern trollingia taas, juu kaikki isompikokoiset on hirvittävän sairaita koko lyhyen elämänsä jep jep. Ja nii ei myöskään varmasti urheile ja mättää vaan jäätävää safkaa jäätävissä määrissä sohvalla istuen.

Preferensseissä ei ole mitään pahaa kunhan tiedostaa että ne omat preferenssit on omat preferenssit eikä mikään yleinen totuus. Toiset tykkää hoikista, toiset treenatuista, toiset pehmeämmistä. Toiset posliinista, toiset karvoista. Toiset isoista häpyhuulista ja toiset pienistä. Tässä paino/kokoasiassa myös se mikä toiselle saattaa olla kuvottavan ylipainoinen on toiselle ihanan kurvikas.

Mä oon 166/105 ja 34 vuotta ja ihan kivasti on riittäny mulla nykyään vientiä, koska en enää pyytele anteeks kokoani. Joo en toki oo kaikkien makuun mut riittävän monen makuun oon :) Ja toi ajatus että eiköhän ne ylipainoiset toisensa huoli, niin kyllä meilläkin saattaa olla preferenssejä tän asian suhteen. Mä itse en valitettavasti pidä pluskokoisista miehistä, mutta sen sijaan esim. pituuden suhteen mul ei oo preferenssejä, ja tosi hoikista tykkään myös. Ja jotkut hoikat jäbät nimenomaan saattaa haluta plussanaisen, tykkään siitä kontrastista kun toisella on luut ja mä oon pehmee :)

Vierailija
107/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paino vaihdellut kymmeniä kiloa, mutta vartalon muoto on sellainen, että näytän melko naiselliselta tiimalasilta hyvin ylipainoisenakin. Rinnat ovat valtavat, samoin takamus, mutta vyötärö on suhteessa tosi kapea. Lisäksi kasvoiltani olen kaunis ja pukeudun sekä meikkaan nätisti, joten miehien huomiota olen saanut ihan aina, kiloista riippumatta. Tämä tuntuu monen naisen mielestä olevan jotenkin ihan ihmeellistä...että miten miehet voivat ihailla näin pyöreää naista.

Silti itse pidän luonnettani ja persoonaani paljon ulkonäköäni parempana, ja miehissäkin minua kiinnostaa ulkonäköä enemmän se, mistä hän juttelee ja miten naisia kohtelee.

Vierailija
108/117 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh... juuri oli ties kuinka monennen kerran uutisissa tutkimus jossa todettiin miesten pitävän kaikkein viehättävimpänä sellaisia naisia joilla on painoindeksi noin 20. Varmasti tuhdimmatkin kelpaavat ja ekstrakilot annetaan anteeksi kuten otsikossa sanotaan, mutta kyllä se ylipaino heikentää naisen vetovoimaa merkittävästi. Tämä siis keskimäärin - aina on myös sellaisia miehiä, jotka pitävät runsaammista naisista. He ovat vaan lukumäärältään marginaalissa.

Viehättävin bmi oli tutkimuksessa 19. Mihin esim. minä en pääse ilman näännyttämistä. Niinpä olenkin ilman miestä kun en 23:na kelpaa.

Eikö BMI 23 ole ihan normaalikokoinen nainen, miksi ihmeessä et muka kelpaisi?

M27

Onhan se mutta parisuhteeseen en ole kelvannut ja olen koko elämäni saanut komentteja painostani ja kuinka pitäisi olla sellainen ja tällainen. En siis enää edes yritä, olen jo 35 eli nyt jo liian vanhakin.

Vierailija
109/117 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän miehet naisten ylipainoa antavat anteeksi kun naiset miesten lyhyyttä. Vaikka sen pitäisi pikemminkin mennä juuri toisin päin

Vierailija
110/117 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän miehet naisten ylipainoa antavat anteeksi kun naiset miesten lyhyyttä. Vaikka sen pitäisi pikemminkin mennä juuri toisin päin

Totta. Naiset vaativat muutenkin miehiltä paljno enemmän, minkä huomaa siitä, että naiset pääsevät trffeille helpommin, saavat enemmän tykkäyksiä Tinderissä, heitä l'hestytään enemmän jne. Oikeastaan kaikki pariutumiseen liittyvä on naisille helpompaa.

Vierailija
111/117 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naiset vaativat muutenkin miehiltä paljno enemmän, minkä huomaa siitä, että naiset pääsevät trffeille helpommin, saavat enemmän tykkäyksiä Tinderissä, heitä l'hestytään enemmän jne. Oikeastaan kaikki pariutumiseen liittyvä on naisille helpompaa.

Kysynnän ja tarjonnan laki pätee tässäkin. Keskimäärin miehiä panettaa enemmän. Toki on poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön.

Vierailija
112/117 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lihavista ja huonokuntoisista naisista. Ainakin 5 kilometriä pitäisi jokaisen pystyä juoksemaan jotta voi sanoa olevansa kunnossa. Kummastuttaa miksi ihmiset eivät huolehdi itsestään mitenkään. 

Vierailija
113/117 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää mies ainakin ihan willinä isoihin tisseihin!..laihat pikkutissit jää rauhaan:)

Isorintaiset ilmoittautukaa:)...!

Vierailija
114/117 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paino vaihdellut kymmeniä kiloa, mutta vartalon muoto on sellainen, että näytän melko naiselliselta tiimalasilta hyvin ylipainoisenakin. Rinnat ovat valtavat, samoin takamus, mutta vyötärö on suhteessa tosi kapea. Lisäksi kasvoiltani olen kaunis ja pukeudun sekä meikkaan nätisti, joten miehien huomiota olen saanut ihan aina, kiloista riippumatta. Tämä tuntuu monen naisen mielestä olevan jotenkin ihan ihmeellistä...että miten miehet voivat ihailla näin pyöreää naista.

Silti itse pidän luonnettani ja persoonaani paljon ulkonäköäni parempana, ja miehissäkin minua kiinnostaa ulkonäköä enemmän se, mistä hän juttelee ja miten naisia kohtelee.

Olisit juuri minun makuuni nainen!..vaikka se korvien väli onkin tärkein niin fyysisiet ominaisuudet kuitenkin tärkeitä!

Olisipa kiva tutustua!

T.M

Vierailija
115/117 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on reilusti ylipainoa, leveä perä ja G-kupin rinnat. Ikääkin on sen verran että omat lapset ovat ehtineet jo aikuiseksi. Ihan kivasti minulle on ollut kysyntää. Ei voi valittaa. Minusta kiinnostuneet miehet ovat ihan kunnollisia, hyväkuntoisia, kivannäköisiä, hyvätapaisia, eli edes mitään ressukoita, jotka raukat joutuisivat "tyytymään" minuun.

Vierailija
116/117 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ovat miinusta. Paljon paremmat ovat kiinteät ja pienemmät. Peppua pitää olla, mutta ei rapa sellaista. Pyöreys on plussaa. Lättäpeppu on oksu. 

Vierailija
117/117 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh... juuri oli ties kuinka monennen kerran uutisissa tutkimus jossa todettiin miesten pitävän kaikkein viehättävimpänä sellaisia naisia joilla on painoindeksi noin 20. Varmasti tuhdimmatkin kelpaavat ja ekstrakilot annetaan anteeksi kuten otsikossa sanotaan, mutta kyllä se ylipaino heikentää naisen vetovoimaa merkittävästi. Tämä siis keskimäärin - aina on myös sellaisia miehiä, jotka pitävät runsaammista naisista. He ovat vaan lukumäärältään marginaalissa.

Viehättävin bmi oli tutkimuksessa 19. Mihin esim. minä en pääse ilman näännyttämistä. Niinpä olenkin ilman miestä kun en 23:na kelpaa.

Eikö BMI 23 ole ihan normaalikokoinen nainen, miksi ihmeessä et muka kelpaisi?

M27

Onhan se mutta parisuhteeseen en ole kelvannut ja olen koko elämäni saanut komentteja painostani ja kuinka pitäisi olla sellainen ja tällainen. En siis enää edes yritä, olen jo 35 eli nyt jo liian vanhakin.

BMI ei liity mitenkään siihen, että vartalo olisi kiinteä tai hyväkuntoinen. Aina kun joku rupeaa puhumaan BMI:stä tiedän, että kyseessä on vähintäänkin selluliittinen rapamahainen laihaläski, jolla ei ole peppua ollenkaan = täydellinen turnoff.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan