Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako miehet ylipainon anteeksi, jos on isot tissit ja peppu?

Vierailija
16.07.2017 |

Mielipiteitä?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä 66 prosenttia on ylipainoisia ja monilla ylipainoisilla  miehillä on suuret rinnat ja takapuoli.

Ei, se löllö miesten ympärillä ei todellakaan ole lihasta.

Uskoisin, että he hyväksyvät vertaisensa eli tuhdit naiset. 

Miksi ihmeessä tuhdin pitäisi viehättyä tuhdista? En minäkään hieman ylipainoisena naisena halua edes hieman ylipainoista miestä vaan normaalipainoisen ja suht urheilullisen koska löysä kroppa on miehessä mulle turn-off.

161/82

Vierailija
42/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vientiä. Iso pylly ja tissit. Vyötärö erottuu selvästi. 173/91.

Tai sitten se on se ikä.

N41

11kg pois ja alkaa olemaan soivapeli.

31 kiloa pois ja miehiä on jonoksi.

Vierailija
44/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä 66 prosenttia on ylipainoisia ja monilla ylipainoisilla  miehillä on suuret rinnat ja takapuoli.

Kyllä se nyt vaan on lihasta, jos naisten rasvaprosentti on keskimäärin yli 10 prosenttiyksikköä korkeampi, vaikka painoindeksi onkin hieman matalampi. Ei asialle ole muuta selitystä. :)

45/117 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää aivan hirveältä. Eivät miehet yleensä noteeraa lihavia naisia millään tavalla.

Näinhän se menee. Itse harvoin kauhistelen toisen ulkonäköä ellei ylipaino ole aivan poikkeusellista. Sen sijaan nuo lihavat naiset ovat minulle kuin ilmaa ja siten tulee aina jotenkin yllätyksenä jos nainen lähestyy minua flirttimielessä. Aivan kuin naapurin koira koittaisi pokata minua. 

46/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä jaksetaan aina hokea, että miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. Kuitenkin unohdetaan aina se tosiasia, että miehen ulkonäöllinen ihannepaino on BMI-luvultaan selvästi korkeammalla kuin naisten vastaava. siinä täydellisessä BMI-taulukon mukaisessa painossa mies on valtaosan mielestä turhan laiha. Nainen ei sen sijaan ole missään nimessä liian laiha. Ennemminkin saisi olla vähemmän painoa, koska esimerkiksi missit ovat yleensä aika selvästi tuon alle. 

Ne lihakset tosiaan painavat enemmän ja vaikka ei olisi kyse pelkästään lihaksista, niin kyllä se rasvakin tuo mieheen sitä miehekästä kokoa. Sitä saa olla aika reilusti, ennen kuin siitä alkaa vatsa muodostumaan ja helposti mennään lievän ylipainon puolelle ilman ,että mies näyttää lihavalta, vaikka ei mitenkään lihaksikas olisikaan. 

47/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi? Ennenkuin suhde on alkanutkaan? Mitä sinun pitää pyytää anteeksi? Et todellakaan ansaitse ketään sellaista ääliötä, joka katsoo sinua lihapalana. Unohda! Vaihda hakukriteerejä.

Vierailija
48/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kummallakaan ei muka ole vientiä?

Itse olen 175/98 ja 38vee ja vientiä olisi, mutta olen naimisissa.

Kyse on oltava jostain muusta kun kropan koosta.

Minua tuli viimeksi iskemään baarissa itseäni lyhyempi ja hivenen nuorempi hyvännäköinen mies, eikä paljoa tuntunut koko haittaavan. Olen kuulemma kaunis, iloinen ja itsevarma.

Vierailija
49/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä kummallakaan ei muka ole vientiä?

Itse olen 175/98 ja 38vee ja vientiä olisi, mutta olen naimisissa.

Kyse on oltava jostain muusta kun kropan koosta.

Minua tuli viimeksi iskemään baarissa itseäni lyhyempi ja hivenen nuorempi hyvännäköinen mies, eikä paljoa tuntunut koko haittaavan. Olen kuulemma kaunis, iloinen ja itsevarma.

Oho, lainaus jäi matkasta. Vastasin 158/58 alta 30 vee ja 173/91 41veelle..

Vierailija
50/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä jaksetaan aina hokea, että miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. Kuitenkin unohdetaan aina se tosiasia, että miehen ulkonäöllinen ihannepaino on BMI-luvultaan selvästi korkeammalla kuin naisten vastaava. siinä täydellisessä BMI-taulukon mukaisessa painossa mies on valtaosan mielestä turhan laiha. Nainen ei sen sijaan ole missään nimessä liian laiha. Ennemminkin saisi olla vähemmän painoa, koska esimerkiksi missit ovat yleensä aika selvästi tuon alle. 

Ne lihakset tosiaan painavat enemmän ja vaikka ei olisi kyse pelkästään lihaksista, niin kyllä se rasvakin tuo mieheen sitä miehekästä kokoa. Sitä saa olla aika reilusti, ennen kuin siitä alkaa vatsa muodostumaan ja helposti mennään lievän ylipainon puolelle ilman ,että mies näyttää lihavalta, vaikka ei mitenkään lihaksikas olisikaan. 

Tämä.

Monet naiset on kiinnostuneita ns "iskävartalon" omaavista miehistä ja automaattisesti olettaa että sama vartalotyyppi naisella vetoaa miehiin.

Useimpia miehiä kiinnostaa nainen jolla on tiimalasivartalo.

Vierailija
51/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen olemus, katse ja avoimuus ovat naisessa tärkeimmät asiat, joihin kiinnitän huomiota.

Plussaa tulee ulkoisesti minua viehättävistä ominaisuuksista, joihin kuuluvat täyteläiset muodot. Painoindeksistä en välitä. Urheilullisuus ei sinänsä kiinnosta. Jos kumppania olisin etsimässä, pyöreillä naisilla olisi taatusti vientiä, jos ei satu olemaan iloton, syrjäänvetäytyvä hapannaama. Ikäkään ei ole kuin numeroita, kunhan kuuluisimme vain jotakuinkin samaan sukupolveen.

Vierailija
52/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Monet naiset on kiinnostuneita ns "iskävartalon" omaavista miehistä ja automaattisesti olettaa että sama vartalotyyppi naisella vetoaa miehiin.

Eiköhän se ole niin, että naiset ovat kiinnostuneita "iskävartalosta", koska ajattelevat että se antaa heille luvan olla myös plösöjä. Tietty sävyero sinun ilmaisuusi, eikä mielestäni ole merkityksetön.

Vierailija
53/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Mua kiinnostaa normaalipainoiset miehet. Monia miehiä ei haittaa naisen ylipaino.

T. ylipainoinen

Vierailija
54/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt taas laskevat huomioksi vain sen, että joku monaconprinssi tulee helikopterilla hakemaan.

Perusmiehiä jokaisella naisella jonoksi asti, mutta eihän se ole huomiota.

90% miehistä olisi maailman onnellisimpia jos saisimme perusnaisilta edes joskus huomiota.

Nyt muutes hoksasin, miksi yksikään (edes perusmies tai puliukko) ei edes vilkaise: nehän vain etsivät sitä jonon päätä :D! Voi että, minä kun olen jo vuosikymmeniä luullut ettei niitä vain kiinnosta, mutta tämähän selittääkin kaiken! Ne eivät ole huomaavinaankaan, koska tähyilevät niin innokkaasta jonoani :'D.

Vierailija
55/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän naisen pitää aina olla iloinen, mutta naiset ei koskaan listaa kriteeriksi tuota iloisuutta? Mitä sitten jos tämä iloinen nainen kohtaa jonkun vastoinkäymisen ja on pitempään surullinen tai jopa masentunut, pitää etsiä joku iloisempi seuralainen?

Vierailija
56/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupassa maitoa?

Kaikilla ylipainoisilla on isot tissit ja peppu.

Jollekin maistuu tuhdimpi, toiselle ei.

Vierailija
57/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne suuret lihakset. Aiemmin oli vain suuria luita...

Miehistä 66 prosenttia on edelleen ylipainoisia tytisijöitä, joista valtaosa selittää lihaksista.

Yli 25-vuotiaista miehistä. Tytinästä en tiedä, mutta vyötärölihavuus on yhtä yleistä naisilla ja miehillä.

Vierailija
58/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ei ole ikä, mulla ainakin olisi vientiä sekä nuorempien että vanhempien miesten toimesta. N48 159/63.

Vierailija
59/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miestä ei kiinnosta hyvin lihava nainen ainakaan jos ovat naista etsimässä perheen perustamismielessä. Jokainen vähänkin kouluja käynyt ymmärtää ylipainon riskit sekä raskaudelle, äidille että etenkin lapselle.

Vierailija
60/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa normaalipainoiset miehet. Monia miehiä ei haittaa naisen ylipaino.

T. ylipainoinen[/quote]

Ehkä sitten kuulun siihen samaan vähemmistöön mihin kuuluvat kaikki NHL-pelaajat, NBA-pelaajat, Kaikki huippufutarit...koska minua kiinnostaa vain hoikat naiset. Onnekseni ulkonäköni on naisten mieleen. Ei ole koskaan tarvinnut haksahtaa ylipainoiseen.