Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaako miehet ylipainon anteeksi, jos on isot tissit ja peppu?

Vierailija
16.07.2017 |

Mielipiteitä?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa normaalipainoiset miehet. Monia miehiä ei haittaa naisen ylipaino.

T. ylipainoinen

Ehkä sitten kuulun siihen samaan vähemmistöön mihin kuuluvat kaikki NHL-pelaajat, NBA-pelaajat, Kaikki huippufutarit...koska minua kiinnostaa vain hoikat naiset. Onnekseni ulkonäköni on naisten mieleen. Ei ole koskaan tarvinnut haksahtaa ylipainoiseen.

Eikä tarvitsekaan. Mä olen tyytyväinen omaan mieheeni.

T. ylipainoinen

Vierailija
62/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä 66 prosenttia on ylipainoisia ja monilla ylipainoisilla  miehillä on suuret rinnat ja takapuoli.

Ei, se löllö miesten ympärillä ei todellakaan ole lihasta.

Uskoisin, että he hyväksyvät vertaisensa eli tuhdit naiset. 

Tätä jaksetaan aina hokea, että miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. Kuitenkin unohdetaan aina se tosiasia, että miehen ulkonäöllinen ihannepaino on BMI-luvultaan selvästi korkeammalla kuin naisten vastaava. siinä täydellisessä BMI-taulukon mukaisessa painossa mies on valtaosan mielestä turhan laiha. Nainen ei sen sijaan ole missään nimessä liian laiha. Ennemminkin saisi olla vähemmän painoa, koska esimerkiksi missit ovat yleensä aika selvästi tuon alle. 

Ne lihakset tosiaan painavat enemmän ja vaikka ei olisi kyse pelkästään lihaksista, niin kyllä se rasvakin tuo mieheen sitä miehekästä kokoa. Sitä saa olla aika reilusti, ennen kuin siitä alkaa vatsa muodostumaan ja helposti mennään lievän ylipainon puolelle ilman ,että mies näyttää lihavalta, vaikka ei mitenkään lihaksikas olisikaan. 

Tämä.

Monet naiset on kiinnostuneita ns "iskävartalon" omaavista miehistä ja automaattisesti olettaa että sama vartalotyyppi naisella vetoaa miehiin.

Useimpia miehiä kiinnostaa nainen jolla on tiimalasivartalo.

Mua kiinnostaa normaalipainoiset miehet. Monia miehiä ei haittaa naisen ylipaino.

T. ylipainoinen

Johtuu ihan siitä, että tavismiehen on niin vaikea saada pi**ua tai parisuhde. Pakko tyytyä siihen mitä saa ja iskemisessä on pakko taktikoida. Jos käy vuorotellen kaikki baarin naiset läpi niin lähtee takuuvarmasti yksin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei haittaa eikä pyöreys, ottajaa on

165/75 49v

Vierailija
64/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä 66 prosenttia on ylipainoisia ja monilla ylipainoisilla  miehillä on suuret rinnat ja takapuoli.

Tätä jaksetaan aina hokea, että miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. Kuitenkin unohdetaan aina se tosiasia, että miehen ulkonäöllinen ihannepaino on BMI-luvultaan selvästi korkeammalla kuin naisten vastaava. siinä täydellisessä BMI-taulukon mukaisessa painossa mies on valtaosan mielestä turhan laiha. Nainen ei sen sijaan ole missään nimessä liian laiha. Ennemminkin saisi olla vähemmän painoa, koska esimerkiksi missit ovat yleensä aika selvästi tuon alle. 

Ne lihakset tosiaan painavat enemmän ja vaikka ei olisi kyse pelkästään lihaksista, niin kyllä se rasvakin tuo mieheen sitä miehekästä kokoa. Sitä saa olla aika reilusti, ennen kuin siitä alkaa vatsa muodostumaan ja helposti mennään lievän ylipainon puolelle ilman ,että mies näyttää lihavalta, vaikka ei mitenkään lihaksikas olisikaan. 

Ihan kuin tuo olisi vain miehille ominaista. Naisissakin on niitä, joilla bmi ei mene taulukoihin, mutta he ovat vain naisellisen mallisia, eikä vatsaa.

Vierailija
65/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ylipainoinen

Ehkä sitten kuulun siihen samaan vähemmistöön mihin kuuluvat kaikki NHL-pelaajat, NBA-pelaajat, Kaikki huippufutarit...koska minua kiinnostaa vain hoikat naiset. Onnekseni ulkonäköni on naisten mieleen. Ei ole koskaan tarvinnut haksahtaa ylipainoiseen.

Eikä tarvitsekaan. Mä olen tyytyväinen omaan mieheeni.

T. ylipainoinen

Voivoi!!. Mä taas olen niin onneton kun parhaat miehet on vieneet kaikki ylipainoiset naiset ja mä olen joutunut tyytymään hoikkaan :((

Vierailija
66/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta jos olisin niin sanoisin että itse ulkonäöllä ei ole väliä. Se mitä se viestittää on toinen asia. Ulkonäkö kertoo usein paljon henkilön elämäntavoista. Ylipaino etenkin. Estäisikö se minua kuitenkin tutustumasta sinuun ensin? Ei. Ylipainoa kun voi kuitenkin olla vain vähän tai paljon. Mutta jos käy ilmi että ylipaino johtuu siitä että jokapäivä syödään vain epäterveellistä ruokaa eikä liikuta yhtään koska se on raskasta tai jostain muusta samankaltaisesta syystä, niin se on sitten jo eri asia ja toimii turnoffina minulle.

Ihmiset kiinnittää nykyään ihan liikaa huomiota siihen miltä näyttävät eivätkä siihen mitä se viestittää. Nykyajan yhteiskunnassa jossa anorektikot poseeraavat lehtien kannessa antaen mielikuvaa siitä että tämä on ihanne, ovat ylipainoiset aina joutuneet puollustelemaan omia muotojaan ulkopuolisille katsojille. Viimeaikoina kuitenkin olen alkanut ymmärtää että kyse ei välttämättä ole siitä että "koska olet läski" vaan siitä että ihmisiä ei välttämättä kiinnosta alkaa tekemään mitään sellaisen henkilön kanssa joka ei piittaa terveydestään. Tämä on ensimmäinen mielikuva kun näen ylipainoisen ihmisen. Epäterveelliset elämäntavat jotka eivät minua kiinnosta. Siksi kuitenkin annan mahdollisuuden tutustumiselle sillä ylipainohan voi johtua myös jostain itsestä riippumattomasta sairaudesta. Mutta siinä vaiheessa oletan että henkilö on myös itse jo tajunnut oman terveytensä tärkeyden.

Vierailija
67/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, suurin osa miehistä ymmärtänee ettei naisella voi olla isot tissit mikäli hän on luonnostaan laiha.

Riippuu siis aika pitkälti siitä, onko miehesi "tissi/peppumiehiä" vai etsiikö laihaa kumppania joten jos etsii molempia niin täytyy tiedostaa niiden välinen ristiriita ja valita jompi kumpi ellei halua lähteä maisatorppaosastolle. 

Itse henk.koht. en viehäty ylipainoisista naisista enkä myöskään ole isojen rintojen tai peppujen perään. Mieluummin nainen, joka on luonnollisesti solakka/laiha ja hyvässä kunnossa (ei fitness-intoilija vaan ihan normaali nainen) joten pienet rinnat luonnollisesti kuuluvat pakettiin ja itseäni ainakaan millään tapaa "häiritse." Toki on yhtä lailla niitä miehiä, joille ne tissit tai peppu on ykkösenä joten eiköhän ap sinulla menekkiä ole.

M23

Vierailija
68/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä kummallakaan ei muka ole vientiä?

Itse olen 175/98 ja 38vee ja vientiä olisi, mutta olen naimisissa.

Kyse on oltava jostain muusta kun kropan koosta.

Minua tuli viimeksi iskemään baarissa itseäni lyhyempi ja hivenen nuorempi hyvännäköinen mies, eikä paljoa tuntunut koko haittaavan. Olen kuulemma kaunis, iloinen ja itsevarma.

Olen 23v, ehkä naapurityttömäisesti nätti, 160cm/48kg. Ei mulla sinkkuna hirveesti baareista löytynyt vientiä, mutta luulen sen johtuvan mun ilmeistä ja olemuksesta. Näytän aina siltä, että mulla olisi tylsää, vaikka oikeasti on kivaa. Perusilme on sellainen vakava. Mutta ei se haittaa, kun löysin muuta kautta itselleni miehen :)

Vierailija
69/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä kummallakaan ei muka ole vientiä?

Itse olen 175/98 ja 38vee ja vientiä olisi, mutta olen naimisissa.

Kyse on oltava jostain muusta kun kropan koosta.

Minua tuli viimeksi iskemään baarissa itseäni lyhyempi ja hivenen nuorempi hyvännäköinen mies, eikä paljoa tuntunut koko haittaavan. Olen kuulemma kaunis, iloinen ja itsevarma.

Ja mä oon 34v. 164/62 ikisinkku. Kaikki ylimääräinen on vyötäröllä joten korostan solakoita jalkojani - mutta yhtäkään miestä ei ole ikinä kiinnostanut. Itsekseen saa baareissa ja kahviloissa istuskella, eikä tulla puistoissa eikä parkkipaikoilla iskemään.

Ehkä olen väliinputoaja, en ole tarpeeksi pyöreä sellaisista naisista pitäville, mutten myöskään laiha joista haaveilee suurin osa miehistä.

Vierailija
70/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksetaan hokea miten miehet ovat lihaksikkaampia kuin naiset ja siten miehet eivät ole niin helposti ylipainoisia. Nämä samat henkilöt unohtavat sujuvasti sen, että naisen rasvaprosentin kuuluu olla korkeampi kuin miehen. Lisäksi naisten ylimääräinen rasva varastoituu useammin lantioon ja persuksiin, joka on terveyden kannalta parempi kuin miesten kaljamahat.

Suomessa iso osa ihmisistä on kuitenkin ylipainoisia ja on naurettavaa puolustella omaa ylipainoaan lihaksilla tai korkeammalla rasvaprosentilla. Katso peiliin ja pohdi onko se vatsalla roikkuva röllykkä läskiä vai lihasta.

Vierailija
71/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt taas laskevat huomioksi vain sen, että joku monaconprinssi tulee helikopterilla hakemaan.

Perusmiehiä jokaisella naisella jonoksi asti, mutta eihän se ole huomiota.

90% miehistä olisi maailman onnellisimpia jos saisimme perusnaisilta edes joskus huomiota.

Emävale! :D Perusmiehet vain nyrpistävät nokkaansa jos se lähestyvä nainen ei ole kaunotar luokkaa. Tavisnainen pottunokalla ja tihrusilmillä herättää miehissä näemmä syvää inhoa, saan jopa rumilta jampoilta todella ikäviä reaktioita kun yritän ottaa heihin minkäänlaista kontaktia. Noloa on valehdella tuolla tavoin, on meitä naisiakin, joita ei kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja halua. Ainoa mahdollisuuteni saada mies olisi ottaa jokin keski-ikäinen rappioalkoholisti mutta arvaa onko moinen vaihtoehto edes ajatuksen tasolla houkutteleva raittiille 23-vuotiaalle nuorelle naiselle? No ei todellakaan. En etsi mitään komistuksia, miesmakuni on muutenkin todella omituinen. Ajatuskin jostakin naisellisella tavalla kauniista gigolosta, joka käyttäytyy imelästi naisia kohtaan on todella vastenmielinen.

Vierailija
72/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kiloista jos paljon yli niin en edes koskisi, mikäli paketti sopivassa suhteessa, niin pieni ylipaino ei haittaa.

Vierailija
73/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Sama pätee lihaviin ja laihoihin.

Vierailija
74/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa siskot: paino on vain voimaa, mutta ylipaino on ylivoimaa!  =)

Vierailija
75/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vientiä. Iso pylly ja tissit. Vyötärö erottuu selvästi. 173/91.

Tai sitten se on se ikä.

N41

Minkälainenhan pitäisi olla, että olisi vientiä? Mullakaan ei sitä ole. Te, kellä on vientiä, kertokaa mittanne. 

t.162/52, ikä alle 30 v. 

Tässä minun mitat: 163 cm / 72 kg. Kroppa sopusuhtainen tiimalasi, tissit 75D, pylly iso ja pyöreä, paksut reidet.

Lihas painaa enemmän kuin läski, treenaan lähes joka päivä jotakin. Lisänä toki pitkät, vaaleat hiukset niin vientiä riittäisi, mutta olenkin jo naimisissa. Kaiken lisäksi olen kuulemma ihana ja todella mukava.

t. 26-töttönen

Tolla kuppikoolla ei voi olla tiimalasi. Enemmänkin päärynä.

Terv. 170/60 ja 75d

Vierailija
76/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Ja kellähän paksukaisella ei olisi.

Vierailija
77/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa siskot: paino on vain voimaa, mutta ylipaino on ylivoimaa!  =)

Tuon aionkin sanoa kun seur kerran baarissa ketä tulee ja sanoo mun ylipainosta jotain rumaa

Vierailija
78/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on niin monia. Toiset tykkää isoista ja toiset siroista. Eiköhän sitä kaikille joku löydy.

Vierailija
79/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Monet naiset on kiinnostuneita ns "iskävartalon" omaavista miehistä ja automaattisesti olettaa että sama vartalotyyppi naisella vetoaa miehiin.

Useimpia miehiä kiinnostaa nainen jolla on tiimalasivartalo.

T. ylipainoinen

Johtuu ihan siitä, että tavismiehen on niin vaikea saada pi**ua tai parisuhde. Pakko tyytyä siihen mitä saa ja iskemisessä on pakko taktikoida. Jos käy vuorotellen kaikki baarin naiset läpi niin lähtee takuuvarmasti yksin kotiin.

Se on sinun mielipide.

Vierailija
80/117 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksetaan hokea miten miehet ovat lihaksikkaampia kuin naiset ja siten miehet eivät ole niin helposti ylipainoisia. Nämä samat henkilöt unohtavat sujuvasti sen, että naisen rasvaprosentin kuuluu olla korkeampi kuin miehen. Lisäksi naisten ylimääräinen rasva varastoituu useammin lantioon ja persuksiin, joka on terveyden kannalta parempi kuin miesten kaljamahat.

Suomessa iso osa ihmisistä on kuitenkin ylipainoisia ja on naurettavaa puolustella omaa ylipainoaan lihaksilla tai korkeammalla rasvaprosentilla. Katso peiliin ja pohdi onko se vatsalla roikkuva röllykkä läskiä vai lihasta.

Mihin tuo väite perustuu? Suomessa ylipainoisista miehistä suurin osa ei ole vyötärölihavia, mutta suurin osa ylipainoisista naisista on.

http://1.bp.blogspot.com/-nwhOF9siQmE/ULWT3kwxPyI/AAAAAAAAAR8/Q9IOjsO4x…