Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei meillä ole hellyyttä ,halailua tms ikinä

Vierailija
16.07.2017 |

Seksiä on joskus. Onko teillä muilla?mies ei mitään läheisyyttä halua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En haluaisi elää suhteessa, jossa kaikki fyysinen läheisyys rajoittuisi ajoittaiseen nopeaan yhdyntään.

Vierailija
2/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin yhteydessä vähän hellyyttä,ja siinä se sitten onkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies pussaa joskus, mutta jos haluan halauksen tai muuta niin minun täytyy tehdä aloite. Olen miehellle puhunut asiasta että kaipaan läheisyyttä ja hellyyttä mutta ei mikään ole muuttunut.

Seksiä kyllä pitäisi miehelle olla.

Vierailija
4/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä halataan ja pussaillaan. Aloitteita tekee kumpikin. Usein vielä monta kertaa päivässä. Aina ohi kulkiessa toinen hiplaa toista. Seksiä viikottain, joskus joka päivä ja välillä harvemmin. Riippuu työtressistä ja väsymyksestä. Silti läheisyyttä päivittäin.

Naimisissa 12v. ja viisi lasta.

Vierailija
5/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä on joskus. Onko teillä muilla?mies ei mitään läheisyyttä halua.

Meilläkin juuri näin.

Vierailija
6/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailu on kivaa! kirjoitti:

Joka päivä halataan ja pussaillaan. Aloitteita tekee kumpikin. Usein vielä monta kertaa päivässä. Aina ohi kulkiessa toinen hiplaa toista. Seksiä viikottain, joskus joka päivä ja välillä harvemmin. Riippuu työtressistä ja väsymyksestä. Silti läheisyyttä päivittäin.

Naimisissa 12v. ja viisi lasta.

Me saman aikaa yhdessä,yksi lapsi,ei hellyyttä tai pussailua ja seksiä n 2 kertaa kuukaudessa. Mies ei halua enempää.

Vierailija
7/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 28 vuotta

Mis impotentti ha sekaisin 7vuotta. Sillo kun oli oli mun paras rakastaja. Suudelmista 5 vuotta. Ollaa kamoja. Hyvä niin. Mulla ollu monta rakastajaa. Ulospäin täydellinen pari. Ystävien mielestä. Kukaan ei tiedä.

Vierailija
8/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin loppui suutelut, pussailu ja jäljelle jäi halaukset silloin tällöin. Mies oletti saavan seksiä silti. Jätin miehen sitten ja hyvä niin.

Vierailija
9/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, kokeilkaa itse halailla ja pussailla miestänne vaikka hän ei aloitetta tekisikään. Kehukaa ihanaksi yms. Aika tunteeton tollo täytyy olla jos ei mies opi, että se on ihan kivaa. Kertokaa suoraan, että on halipula ja kärsii siitä. Tsemppiä läheisyyden opettamiseen.

Vierailija
10/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, mies ei jotenkin osannut ottaa niitä vastaan. Muista syistä tuli ero.

Nyt jos mun pitäisi osoittaa kiinnostusta jollekin niin en enää osaakaan. Kait pelkään torjumista taas.

Voiko tuommoista ottaa esille uudessa suhteessa? Että ei ollut ennen mut haluisin oppia taas..

Vierailija
11/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailu on kivaa! kirjoitti:

Naiset, kokeilkaa itse halailla ja pussailla miestänne vaikka hän ei aloitetta tekisikään. Kehukaa ihanaksi yms. Aika tunteeton tollo täytyy olla jos ei mies opi, että se on ihan kivaa. Kertokaa suoraan, että on halipula ja kärsii siitä. Tsemppiä läheisyyden opettamiseen.

Kaikki on kokeiltu moneen kertaan, turhaan - muille kuitenkin kelpaisin oikeinkin hyvin, mutten halua lopettaa avioliittoamme, monien syiden takia.

Vierailija
12/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan halailua ja lääppimistä. Onneksi mieskin sen tajuaa. Ei todellakaan hiplata toisiamme joka päivä ja silti tämä on ihan hyvä suhde. Ja jos mies taputtaa olalle, en tietenkään tirvaise päin naamaa ja osoita inhoavani kosketusta, en vain tarvitse sitä.

Vierailija
13/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää fyysistä miehen taholta. Seksiäkään ei 2,5 vuoteen. Ero menossa. Löytyi se syli minulle muualta. Älkää torjuko rakkauttenne kosketusta. Se satuttaa.

Vierailija
14/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies.

Viimeiset 6v (21v yhdessä) on vituttanut kuin pientä oravaa. Kaipaan läheisyyttä, koskettelua, suutelua jne. koska ainakin minulla ne lisää rakkautta ja kiintymystä toista kohtaan. Vaan ei. Seksiä kyllä oli aiemmin viikoittain, nyt viimeiset 2v 3-6 vkon välein. Siinä tunnissa parissa on meidän koko läheisyys eikä tosiaankaan riitä mulle:( Enkä viitsisi suostua seksiin vain sen takia että saisin edes sen hetken olla miehen lähellä. Hän on oikein tyytyväinen elämäänsä näin.

Ainoa kosketus on iltasuukko (kuiva ja pieni) jonka minä annan.

Meilläkin on kokeiltu kaikki, tuon 15 ensimmäistä vuotta minä pidin läheisyyttä yllä ja tein kaikki aloitteet, kun lopetin kaikki loppui. En vaan jaksa yksin. On keskusteltu, olen itkenyt, toivonut, vaatinut, kirjoittanut kirjeen yms yms. Kompromissa ei vaan ole kun toinen ei ymmärrä mistä on kyse.

Ulospäin olemme täydellinen pari, kukaan ei voi arvata tätä ikävän määrää.

Onneksi on ystävä joka halaa ja silittää, sillä jaksan taas tätä muuten hyvää arkea. Erota en haluaisi koska olemme muuten toistemme parhaat ystävät ja kumppanit ja meillä on hauskaa yhdessä.

Vierailija
15/15 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päivittäin halailua ja pussailua. Välillä enemmän välillä vähemmän. Seksiäkin ihan tarpeeksi. Naimisissa 5v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä