Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut S-sarjan Mersun kyydissä?

Vierailija
15.07.2017 |

Pari naista naureskeli tänään salin parkkiksella, että mulla on "pappamersu". Se on reilu 10 vuotta vanha S350 - ei siis mikään erikoisuus tai päitä kääntävä, mutta todella mukava ajaa ja olla kyydissä. Mietin vain, että olikohan näillä pappamersuttelijanaisilla mitään kokemusta ko. autosta, vai olivatko vain kuu eavesdropanneet isojen poikien juttuja.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersu on vanhusten suosima merkki. Nuorempi polvi tykkää BMW:stä, Porschesta, Teslasta ja Audista. Kävelin huvikseni 1 % ökyilijöiden alueella Helsingissä ja suosituin automerkki näytti olevan Audi.

Vierailija
2/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on 500 S Mersu, hieman vanhempi peli, mutta messevä on kyyti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistin aikanaan W140 korisen S350 vm.93 ja sen paremmassa kyydissä en ole ollut sen jälkeen kuin mitä se antoi.

Vierailija
4/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmaankaan. Fordin kyydit on olleet kyllä hyvät.

Vierailija
5/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri Teslan Model S:n kyydissä ja huhhuh mikä auto. Naurattaa sen jälkeen kaikki saksanromut :D

Vierailija
6/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kyydissä ollut, mutta omaksi autokseni kokisin sen, jotenkin turhan sanoisinko raskaana / "äijämäisenä." - Eikä halukkuutta lisää se, että isomman parkkitilan saaminen kantakaupungin alueelta tuskin tulee lähivuosina ainakaan merkittävästi lisääntymään.

Vierailija
7/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on, kyydissä olen monesti ollut.

Vierailija
8/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ajanut 500 SELiä ja 500 SLää.

Vierailija
9/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole sellainen perus auton näköinen auto, tavallinen mersu. En tiedä mitä naureskeltavaa siinä olisi. Itselleni tulee vaikutelma varakkaasta aikuisesta ihmisestä jos jollain on mersu.

Ja en usko koskaan olleeni sellaisen kyydissä, vanhan avomallisen mersun kyydissä kylläkin, oli hauskat kyydit :)

Vierailija
10/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Porvoossa S-sarjan mersulla ajaville naureskellaan, joten en ole sellaiseen koskaan mennyt sisälle asti. Takseistakin tarkistan aina etukäteen ettei ole S-sarjan mersu.

Vierailija
11/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersu on vanhusten suosima merkki. Nuorempi polvi tykkää BMW:stä, Porschesta, Teslasta ja Audista. Kävelin huvikseni 1 % ökyilijöiden alueella Helsingissä ja suosituin automerkki näytti olevan Audi.

Audit on ihan hyviä, mutta kyllä sieltäkin joutuu katsomaan ihan malliston kärkeä, jotta pääsee edes vähän laittamaan kampoihin "ässälle". Sama juttu Bemareissa, vain 7-sarjalaista voi edes verrata. Porsche ja Tesla ovat vähän erityyppisiä autoja.

Vierailija
12/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole sellainen perus auton näköinen auto, tavallinen mersu. En tiedä mitä naureskeltavaa siinä olisi. Itselleni tulee vaikutelma varakkaasta aikuisesta ihmisestä jos jollain on mersu.

Ja en usko koskaan olleeni sellaisen kyydissä, vanhan avomallisen mersun kyydissä kylläkin, oli hauskat kyydit :)

On joo. Ihan tavallisen näköinen sedan, aika iso tosin. Ja onhan nämä isot ja vanhemmat mersut ehkä vähän varttuneemman väen suosiossa, mutta jotenkin jäi vähän ihmetyttämään, että miksi siitäkin pitää pilkkanimityksiä keksiä, kun joku ajaa mukavalla ja huomiota herättämättömällä autolla. Itse olen ollut tosi tyytyväinen tähän autoon (säästin siihen pirun kauan, ja silti jäi vähän velkaa), joten ehkä senkin takia vähän kismittää tuollaiset kommentit tuntemattomilta.

Ap

Vierailija
13/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo. Ihan tavallisen näköinen sedan, aika iso tosin. Ja onhan nämä isot ja vanhemmat mersut ehkä vähän varttuneemman väen suosiossa, mutta jotenkin jäi vähän ihmetyttämään, että miksi siitäkin pitää pilkkanimityksiä keksiä, kun joku ajaa mukavalla ja huomiota herättämättömällä autolla. Itse olen ollut tosi tyytyväinen tähän autoon (säästin siihen pirun kauan, ja silti jäi vähän velkaa), joten ehkä senkin takia vähän kismittää tuollaiset kommentit tuntemattomilta.

Ap

Älä ota tuota ilmaisua "pappamersu" noin kovin raskaasti. - Toki joku voi ivata ilmaisulla "pappamersu" mutta paremmalta se ainakin miun korvaani kuullostaa kuin "teinitähti" tai teinirassi" . Toki  mielikuvaa, ehkä vähän vanhasta tekniikasta ei voin välttää, mutta usein myös sanoisinko pommin varmasta tekniikasta. - Toki jossain Teslassa on varmasti kiintoisaa uutta tekniikkaa. Mutta taas monissa VAG:n "tavis autoissa/ merkeissä" taas on kaiken laista tekniikkaa tarjolla ja mutta aika harvassa ovat ne uusimmat VAG:n vehkeet, joista on vielä hetkeen oikeaksi klassikoksi, joita ihaillaan ja arvostetaan vuosikymmenenkin kuluttua kaikissa ikäluokissa, niin että syntyy välitön mieleikuva. - Iso S sarjan mersu on ainakin jo aikalähellä tällaista autoa/ automallia.     

Vierailija
14/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan leveilette. Meikäläien on ollut S-sarjan marketissa. Useampaankin kertaan.

Vierailija
15/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri Teslan Model S:n kyydissä ja huhhuh mikä auto. Naurattaa sen jälkeen kaikki saksanromut :D

LOL, syvää tappiota tekevän firman onneton muovinen kyhäelmä.

Markkinoinnin ja hypetyksen amerikkalaiset osaavat, mutta tekniikassa eivät ikinä yllä saksalaisten tasolle tai designissa italialaisten kerhoon.

Vierailija
16/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lienee keksitty, koska nykyään tytöt tykkäävät nimenomaan pappa-autoista. Eli siis isoista sedaneista.

Entry-luokan urheiluautojen suosio on laskenut.

Vierailija
17/93 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla on nimenomaan rämisevä romu, autona raakile pl voimalinja. Aivan raakile 100 k€:n hintaluokkaan.

EI se hypetys tosiasiaa muuksi muuta.

Vierailija
18/93 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta hierontapenkeistä https://huutokaupat.com/983492

onko luksusta kyyti

Vierailija
19/93 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

veiikko kirjoitti:

onko luksusta kyyti

On kyllä hulppea varuste. Tuota vois itseki ajaa. Tai antaa miesystävän ajaa ja nauttia kyydeistä

Vierailija
20/93 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjenluksus kirjoitti:

veiikko kirjoitti:

onko luksusta kyyti

On kyllä hulppea varuste. Tuota vois itseki ajaa. Tai antaa miesystävän ajaa ja nauttia kyydeistä

Jatkan vielä: ei ole liian leuhkin näköinen vaikka hieno kyytinen peli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä