Oletko koskaan ollut S-sarjan Mersun kyydissä?
Pari naista naureskeli tänään salin parkkiksella, että mulla on "pappamersu". Se on reilu 10 vuotta vanha S350 - ei siis mikään erikoisuus tai päitä kääntävä, mutta todella mukava ajaa ja olla kyydissä. Mietin vain, että olikohan näillä pappamersuttelijanaisilla mitään kokemusta ko. autosta, vai olivatko vain kuu eavesdropanneet isojen poikien juttuja.
Kommentit (93)
Ritariässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri toi aikoinaan ulkomaan työkomennukseltaan S500 sarjan Mersun.
Mainio auto :)
Pääsikkö ite puikkoihin
En, mutta työmatkoilla oltiin useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kyydissä ollut, mutta omaksi autokseni kokisin sen, jotenkin turhan sanoisinko raskaana / "äijämäisenä." - Eikä halukkuutta lisää se, että isomman parkkitilan saaminen kantakaupungin alueelta tuskin tulee lähivuosina ainakaan merkittävästi lisääntymään.
Juuri kattelin saman ikäluokan S-mersua, sehän ei ole iso auto, vaan pikkusedani. Kuitenkin juuri samat geneeriset pappa/äijäfibat tuli, joten ostin skodan :)
Olimme aikoinaan ostamassa uutta autoa, autoliikkeessä mukana 5 v. tytär. Tuli vauhdilla nykimään minua hiasta, nyt löysin meille hienon auton tuu kattoon. Ei maksa paljon vaan 199... auto oli joku Mersun huippumalleista, hinta todellakin 199... siis 199 000 € :D
Se on pappa-auto. Sisältä kuin vanha piironki.
Se on juuri näin! Ässä on yli muiden
Vierailija kirjoitti:
Olimme aikoinaan ostamassa uutta autoa, autoliikkeessä mukana 5 v. tytär. Tuli vauhdilla nykimään minua hiasta, nyt löysin meille hienon auton tuu kattoon. Ei maksa paljon vaan 199... auto oli joku Mersun huippumalleista, hinta todellakin 199... siis 199 000 € :D
Tuo linkissä ollut auto on uutena tuossa yli 200000 luokassa
Olen koeajanut. Ei tuntunut meidän autolta.
Vierailija kirjoitti:
Ritariässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri toi aikoinaan ulkomaan työkomennukseltaan S500 sarjan Mersun.
Mainio auto :)
Pääsikkö ite puikkoihin
En, mutta työmatkoilla oltiin useamman kerran.
Mitä kaveri tykkäsi ajo ominaisuuksista?
veiikko kirjoitti:
kokemusta hierontapenkeistä https://huutokaupat.com/983492
onko luksusta kyyti
On hulppeeta
En, mutta oon aina ihastellut niitä liikkeissä. Kivan iso ja pitkä. Meillä C-malli.
Qww kirjoitti:
veiikko kirjoitti:
kokemusta hierontapenkeistä https://huutokaupat.com/983492
onko luksusta kyyti
On hulppeeta
Miten se eroaa muista autoista?
Hiljainen tasainen kyyti. Niinkuin loistoristeilijä
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla on 500 S Mersu, hieman vanhempi peli, mutta messevä on kyyti.
Ja varmaan mahtava ajaa
Vierailija kirjoitti:
En, mutta oon aina ihastellut niitä liikkeissä. Kivan iso ja pitkä. Meillä C-malli.
Onko minkäikäinen teillä?
S-mallin Lada se vasta messevä onkin! MOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minkäikäinen teillä?
2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mersu on vanhusten suosima merkki. Nuorempi polvi tykkää BMW:stä, Porschesta, Teslasta ja Audista. Kävelin huvikseni 1 % ökyilijöiden alueella Helsingissä ja suosituin automerkki näytti olevan Audi.
Ei enää. MB on viime aikoina nuorentanut imagoaan. Salsassa sitä myydään taas tosi hyvin nuoremmillekin. Esim glc yms. SUV -tyyppiset.
Ei mitään käsitystä, voi olla et joskus on tullut oltuakin, jos on vaikka taksina ollut.
Koeajoin Teslan ja sen jälkeen S.mersun. Tesla oli kivireki ajettavuudeltaa, verrattuna siihen uudessakaupungissa tehtyyn mersuunkin, puhumattakaan S-mersun elegansiin verrattuna.
Mersu on aina mersu.