Oletko koskaan ollut S-sarjan Mersun kyydissä?
Pari naista naureskeli tänään salin parkkiksella, että mulla on "pappamersu". Se on reilu 10 vuotta vanha S350 - ei siis mikään erikoisuus tai päitä kääntävä, mutta todella mukava ajaa ja olla kyydissä. Mietin vain, että olikohan näillä pappamersuttelijanaisilla mitään kokemusta ko. autosta, vai olivatko vain kuu eavesdropanneet isojen poikien juttuja.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta oon aina ihastellut niitä liikkeissä. Kivan iso ja pitkä. Meillä C-malli.
Onko minkäikäinen teillä?
2 vuotta.
Varmasti hieno noin uus c-mese. Mutta kyllä tuo S käytettynäkin huokuu arvokkuutta
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käsitystä, voi olla et joskus on tullut oltuakin, jos on vaikka taksina ollut.
Ei näitä S mersuja oo taksissa. Näitä on niinistöillä ja sipilöillä
Mustalaisnaiset näkyy meillä päin vaihtaneen Volvot S mersuihin. Yrittivät kerran pankkiautomaatilta tullessani tarjota kyytiä kotiin. Kehuivat mersua hyväksi bisnes autoksi. Kiitin tarjouksesta ja kävelin kotiin.
Mersut on hyviä autoja ja niitä on taas alkanut näkyä nuorille. Nouseva trendi? Omilla vanhemmilla on ollut Mersu, veljellä esim. Audi ja kyllä se Mersu paljon parempi on ajaa. Ihan eri tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mersut on hyviä autoja ja niitä on taas alkanut näkyä nuorille. Nouseva trendi? Omilla vanhemmilla on ollut Mersu, veljellä esim. Audi ja kyllä se Mersu paljon parempi on ajaa. Ihan eri tasoa.
Minulla on sama oletus varsinkin iso mersu painii erisarjassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri Teslan Model S:n kyydissä ja huhhuh mikä auto. Naurattaa sen jälkeen kaikki saksanromut :D
LOL, syvää tappiota tekevän firman onneton muovinen kyhäelmä.
Markkinoinnin ja hypetyksen amerikkalaiset osaavat, mutta tekniikassa eivät ikinä yllä saksalaisten tasolle tai designissa italialaisten kerhoon.
Teslaa kuitenkin myydään Saksassa enemmän kuin S-sarjan Mersua tai 700-sarjan Bermaria. Aika hyvin siis noiden omilla markkinoilla. Joissain alkupään perusmalleissa oli muovinen sisusta mutta ovat sen näissä uudemmissa parantaneet ja Premiuminakin Teslaa saa, varmaan räätälöitynä löytyy S-Meseluksusten tasoisia luksus-Teslojakin vaikkei varmaankaan Suomesta.
Kerran oon ollu, mutta siinä tosin alkoi vilkkua vaikka mitä varoitusvaloja ja matkan teko loppui lyhyeen. Kaveri oli niin polleana ensin, muuta sitten kävikin näin. Oli vähän nolona.
veiikko kirjoitti:
kokemusta hierontapenkeistä https://huutokaupat.com/983492
onko luksusta kyyti
Onhan tuo nyt selvästi ökyä, mutta voi olla toiselle tarpeenkin. Näin kuumina kesinä viilentävät penkit ovat mukavat ja ainakin toimistotyötä tekevälle nuo hieronnat automatkan aikana tekevää nannaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käsitystä, voi olla et joskus on tullut oltuakin, jos on vaikka taksina ollut.
Ei näitä S mersuja oo taksissa. Näitä on niinistöillä ja sipilöillä
isot S maksaa 4 kertaa tavallisen taksimersun verran eli ei voi verrata jos on taksissa ollut
Olen ollut kerran Mersun kyydissä. Vanhempi pappa vähän kävi ajeluttamassa. Ihan messevä kyyti oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Ihan tavallisen näköinen sedan, aika iso tosin. Ja onhan nämä isot ja vanhemmat mersut ehkä vähän varttuneemman väen suosiossa, mutta jotenkin jäi vähän ihmetyttämään, että miksi siitäkin pitää pilkkanimityksiä keksiä, kun joku ajaa mukavalla ja huomiota herättämättömällä autolla. Itse olen ollut tosi tyytyväinen tähän autoon (säästin siihen pirun kauan, ja silti jäi vähän velkaa), joten ehkä senkin takia vähän kismittää tuollaiset kommentit tuntemattomilta.
Ap
Tytöt keksii pilkkanimiä siksi kun S sarjan mersuilla ajavat "hopeaketut" jatkuvasti yrittävät saada heiltä pildeä mersullaan. Kyllä se naurattaa minuakin, kun seuraan sivusta kaverini yritystä.
Eikai naiset ymmärrä S:n päälle. S ajaa ne jotka ymmärtää itse autojen päälle tai joille maksetaan kyydit tyyliin presidentti tai pääjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kerran Mersun kyydissä. Vanhempi pappa vähän kävi ajeluttamassa. Ihan messevä kyyti oli.
Eli kyyti on parempi vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri Teslan Model S:n kyydissä ja huhhuh mikä auto. Naurattaa sen jälkeen kaikki saksanromut :D
Markkinoinnin ja hypetyksen amerikkalaiset osaavat, mutta tekniikassa eivät ikinä yllä saksalaisten tasolle tai designissa italialaisten kerhoon.Teslaa kuitenkin myydään Saksassa enemmän kuin S-sarjan Mersua tai 700-sarjan Bermaria. Aika hyvin siis noiden omilla markkinoilla. Joissain alkupään perusmalleissa oli muovinen sisusta mutta ovat sen näissä uudemmissa parantaneet ja Premiuminakin Teslaa saa, varmaan räätälöitynä löytyy S-Meseluksusten tasoisia luksus-Teslojakin vaikkei varmaankaan Suomesta.
Ei muovista teslaa voi tällaiseen verrata https://huutokaupat.com/983492 ja nämä on kuitenkin vielä tavallisen työntekijän hankittavissa 20-30k€ hintaluokassa
Minä en usko teslan olevan mersua suositumpi saksassa kyllä mersu on aina mersu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinoinnin ja hypetyksen amerikkalaiset osaavat, mutta tekniikassa eivät ikinä yllä saksalaisten tasolle tai designissa italialaisten kerhoon.Teslaa kuitenkin myydään Saksassa enemmän kuin S-sarjan Mersua tai 700-sarjan Bermaria. Aika hyvin siis noiden omilla markkinoilla. Joissain alkupään perusmalleissa oli muovinen sisusta mutta ovat sen näissä uudemmissa parantaneet ja Premiuminakin Teslaa saa, varmaan räätälöitynä löytyy S-Meseluksusten tasoisia luksus-Teslojakin vaikkei varmaankaan Suomesta.
Ei muovista teslaa voi tällaiseen verrata https://huutokaupat.com/983492 ja nämä on kuitenkin vielä tavallisen työntekijän hankittavissa 20-30k€ hintaluokassa
On tuo luksusvarustelua jo hierontoineen ei voi verrata mihinkää ooppeliin tai tojotaan
Vierailija kirjoitti:
Mersu on todellakin Mersu. Teslalla ei pysty päästelemään +200 km/h nopeutta kovin pitkään ja Saksassa tällä on merkitystä. S-sarjan Mersussa pystyt vielä lepuuttamaan ajatuksiasi +200 km / h nopeudessa.
Cheek ajoi aiemmin S 500 Langilla, nyt Cheekillä on yli 600 hevosvoimainen S 63 AMG Coupe. Uusi S-Sarja on kuninkaallisten auto. Jos Jumala ajaisi itse, hän ajaisi Ässä Mersulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersu on todellakin Mersu. Teslalla ei pysty päästelemään +200 km/h nopeutta kovin pitkään ja Saksassa tällä on merkitystä. S-sarjan Mersussa pystyt vielä lepuuttamaan ajatuksiasi +200 km / h nopeudessa.
Cheek ajoi aiemmin S 500 Langilla, nyt Cheekillä on yli 600 hevosvoimainen S 63 AMG Coupe. Uusi S-Sarja on kuninkaallisten auto. Jos Jumala ajaisi itse, hän ajaisi Ässä Mersulla.
Onko tuo linkissä ollut auto samallainen kuin tuo cheekin vanha
Jos mersulla paahtaa 200 helposti nii voi olla hiljanen ja rauhallinen kyyti normiajossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisten ja muiden joilla on varaa valita
Tytöt keksii pilkkanimiä siksi kun S sarjan mersuilla ajavat "hopeaketut" jatkuvasti yrittävät saada heiltä pildeä mersullaan. Kyllä se naurattaa minuakin, kun seuraan sivusta kaverini yritystä.