Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo voitti kenossa ja haluaa eron

Vierailija
15.07.2017 |

Ei siis päävoittoa, mutta 200 000€. Meillä ei ole avioehtoa. Mitä teen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se meni toimii?

Useita rivejä ja niillä uudet numerot? Miten voittaa? Samalla rivillä tietty määrä listan numeroista?

Tästä vaan opettelemaan! https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/06/12/todennakoisyyslaskenta-ja-tila…

Vierailija
22/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo siis sanoi että minulla ei ole asiaa rahoihin ja että se oli hänen keno kupokinsa?? No juu, tottahan se on. Itse pistän lottoa... Voinko siis silti vaatia sata tuhatta tästä vaimolta kun eropaperit on käsitelty? Vaimo ei alkuksi edes kertonut voitosta sanaakaan, sanoe vaan että haluaa yhtäkkiä erota

ap

Juridisesti puolet kuuluu sinulle. Rahansiirtoon saattaa kyllä mennä vähän aikaa ja jos tuleva ex-vaimosi on fiksu, hän sijoittaa rahat omistusten piilottamisen mahdollistavan hallintarekisterin kautta ulkomaille hetkeksi - ja kun ero on virallinen hän nostaa rahat takaisin tililleen ja tekee niillä mitä huvittaa ja sinä et pääse niihin käsiksi. Toki muu omaisuus menee tasan.

Rahat ovat vielä veikkauksella, vaimo sanoi että hoitaa eron ensin ja sitten nostaa voiton tililleen... 

ap

Kyllä sinä jäät sitten nuolemaan näppejäsi valitettavasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut oon naisen puolella, hän sen on voittanut ja pysynyt yhdessä kanssasi luultavasti vain halvempien kustannuksien takia. Jos haluat hoitaa asiat siististi, niin anna sen pitää rahat, koska ne ei sulle todellakaan kuulu. Ite kävisin vaimonasi äkkiä tilaamassa sulle murhan jostain ja nautiskelisin samalla henkivakuutuksen eduista, jos pistäisit kapuloita rattaisiin.

Vierailija
24/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä vaimo. Itse en voitosta kertoisi ennen eroa enkä jälkeen. Siinä mielessä hyvä että pääset valitsemaan fiksumman.

Vierailija
25/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mut oon naisen puolella, hän sen on voittanut ja pysynyt yhdessä kanssasi luultavasti vain halvempien kustannuksien takia. Jos haluat hoitaa asiat siististi, niin anna sen pitää rahat, koska ne ei sulle todellakaan kuulu. Ite kävisin vaimonasi äkkiä tilaamassa sulle murhan jostain ja nautiskelisin samalla henkivakuutuksen eduista, jos pistäisit kapuloita rattaisiin.

Minä en halua kyllä tappaa ketään -- muutenkin aika rauhallinen kaveri luonteeltani.....

ap

Vierailija
26/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä vaimo. Itse en voitosta kertoisi ennen eroa enkä jälkeen. Siinä mielessä hyvä että pääset valitsemaan fiksumman.

Tieto tuli minulle vahingossa kun vaimon facebook oli jäänyt auki ja oli laittanut siskolleen viestiä. Ei siis kertonut minulle suoraan asiasta ennen kuin kysyin 

ap

Vierailija
27/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo siis sanoi että minulla ei ole asiaa rahoihin ja että se oli hänen keno kupokinsa?? No juu, tottahan se on. Itse pistän lottoa... Voinko siis silti vaatia sata tuhatta tästä vaimolta kun eropaperit on käsitelty? Vaimo ei alkuksi edes kertonut voitosta sanaakaan, sanoe vaan että haluaa yhtäkkiä erota

ap

Juridisesti puolet kuuluu sinulle. Rahansiirtoon saattaa kyllä mennä vähän aikaa ja jos tuleva ex-vaimosi on fiksu, hän sijoittaa rahat omistusten piilottamisen mahdollistavan hallintarekisterin kautta ulkomaille hetkeksi - ja kun ero on virallinen hän nostaa rahat takaisin tililleen ja tekee niillä mitä huvittaa ja sinä et pääse niihin käsiksi. Toki muu omaisuus menee tasan.

Rahat ovat vielä veikkauksella, vaimo sanoi että hoitaa eron ensin ja sitten nostaa voiton tililleen... 

ap

Kyllä sinä jäät sitten nuolemaan näppejäsi valitettavasti...

Ei tässä ole mitään ongelmaa, kun kerran on tiedossa että vaimo voitti. Vaikea vaimon on noita varoja yrittää pimittää, kun mies kerran niistä tietää. Joku juristi asialle jos muu ei auta.

Vierailija
28/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni voitti lomatonnin, ei siis pääpalkintoa vaan sen seuraavan, 5€, ja halusi eron.

Halusin ehdottomasti puolet tuosta summasta tai murran molemmat jalat ettei varmasti pääse pakoon.

Vierailija
29/29 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet tulee sulle, itse pistäisin 50 000€ hajautetusti eri rahastoihin (aasian rahastot ykkösenä), 25 000€ maailmanympärimatkaan, vuosikin voisi mennä reissussa ja toiset 25 000€ pitäisin tilillä paluuta varten odottamassa. 

Ei tuota rahastoon kannata laittaa, vaan hakea pankista lainaa ja ostaa sijoitusasunto jonka laittaa vuokralle. Tuo 50 000€ kattaa helposti 1/4 hyvästä sijoitusasunnosta pk-seudulla ja pankka lainaa loput, niin avot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi