Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako vanhempia naisia nuoret miehet

Vierailija
16.04.2024 |

Oon 25v mies jonka ikäluokassa on huomattava miesylijäämä. Näin ollen ajattelin että voisin kohdistaa vähän vanhempiin naisiin (40-60v) seksuaalisen energiani, mutta en tiiä kiinnostaako heitä nuoret miehet ja missä heitä voisi lähestyä. Voisin vaikka auttaa jotain vanhempaa rouvaa ruoanlaitossa tjsp vastineeksi siitä että saan häneltä rakkautta ja hellyyttä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lapset.

Vierailija
2/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa. En tosin identifioidu "vanhemmaksi rouvaksi" enkä näytäkään vanhalta.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota 5 vuotta niin olet halutuinta kamaa. 30 vuotiaana ainakin mulla alkoi olla jopa yli tarjontaa 14-60 haarukassa.

M36

Vierailija
4/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa. En tosin identifioidu "vanhemmaksi rouvaksi" enkä näytäkään vanhalta.

N42

Missä suhun vois tutustua

Vierailija
5/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kiinnostaa. Itseäni ei. Minua ei enää kiinnosta seksikään yhtään, joten jos seuraksi jonkun miehen haluaisin, niin mieluiten joku vanhempi pappa, joka ei enää semmoista itsekään haluaisi tai pystyisi. - n 49 v

Vierailija
6/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta lapset.

Vastahan tuomittiin nainen, jota kiinnosti.

Vierailija
7/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta, millään muotoa. Ei fyysisesti eikä psyykkisesti.

Vierailija
8/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta lapset.

25-vuotias ei ole lapsi. Itse olin tuossa iässä jo kolmen lapsen äiti ja naimisissa oleva asuntovelallinen rouva. Jos joku olisi kutsunut mua tuolloin lapseksi, niin olisin suuttunut.

Vierailija
9/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viiskymppinen ja mun poikaystävä on 29, kuumaa on.  Hän on ikäisekseen kypsä ja minä nuorekas. 

Vierailija
10/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jåå. Tälläinen vanhempi leskirouvakin kaipaa jotain toimintaa. Oma mies on kuollut ja Johan-poika viettää aikaansa ratsastelunopettajansa kanssa, niin yksinäistä täällä suuressa talossa. t Gunilla Grankulla

Vierailija
11/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Missä suhun vois tutustua

Se tässä onkin haaste. Käyn töissä, kaupassa, kirjastossa ja lenkillä enkä juurikaan muualla, eikä mulla ole sometilejä tai tinderiä.

N42

Vierailija
12/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin arvon rouvia. Minut pitää jäntevänä naapurin 17 vuotias neitonen.

M55

Vierailija
13/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta lapset.

25-vuotias ei ole lapsi. Itse olin tuossa iässä jo kolmen lapsen äiti ja naimisissa oleva asuntovelallinen rouva. Jos joku olisi kutsunut mua tuolloin lapseksi, niin olisin suuttunut.

Ja mun lapsenlapset +-25 v.

Vierailija
14/14 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa N 48