Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaavat tuijottaa jopa esiteini-ikäisiäkin lapsia jos näille on alkanut tulla muotoja?

Vierailija
15.07.2017 |

Kävelin kaupungilla 12-vuotiaan tyttäreni ja hänen kaverinsa takana. En voinut olla huomaamatta miten usemmankin miehen katse viipyili tyttöjen rintojen seutuvilla, vaikka tytöillä ei todellakaan ollut mitään "tyrkkytoppeja" vaan tavalliset, jopa lapsekkaat, trikoo-t-paidat. Miehet oli kaikenikäisiä, teineistä jopa kuuskymppisiin.

Kommentit (393)

Vierailija
301/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne miehet iän tietää, jos tissitkin jo on?

Kysyy pedofiilistelijä jolla itselläänkin pikkutyttäriä.

Vierailija
302/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vaan hyvä, että suomalaiset naiset daa olla rauhassa inceli-pojaltasi. Teet palveluksen kaikille.

Voisit kiittää kahteen kertaan, sillä tein tämän palveluksen jo itse.

Ei ikinä suomalaista naista. MT-ongelmajätettä.

Ainut jolla tuntuu olevan mt-ongelmia olet sinä itse. Tuontivaimo thaikuista se vasta omaperäistä on, mutta sallittavaa;)

Haluaisin muistuttaa, että on todella mielentervettä keksiä copesatuja itselleen anonyymista palstakirjoittelijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaatteissa 12 vuotiaan olisi soveliasta liikkua? Oma tyttö tykkää pokemonista ja hello kittystä ja hänellä on kesällä t paita ja shortsit. Ei käy ostareilla kuin perheen kanssa ostoksilla. Muuten viettää aikaa kotona askarrellen ja leikkien ja ulkoillen, harrastus 3xvko.

Turha niputtaa 12 vuotiaat ostareilla heiluviksi päihteilijöiksi, ikään kuin se antaisi luvan katseille ja ehdotuksille? 

Kaikki tytöt ei ikinä heilu ostareilla tai käytä niitä päihteitä. 

Vierailija
304/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaatteissa 12 vuotiaan olisi soveliasta liikkua? Oma tyttö tykkää pokemonista ja hello kittystä ja hänellä on kesällä t paita ja shortsit. Ei käy ostareilla kuin perheen kanssa ostoksilla. Muuten viettää aikaa kotona askarrellen ja leikkien ja ulkoillen, harrastus 3xvko.

Turha niputtaa 12 vuotiaat ostareilla heiluviksi päihteilijöiksi, ikään kuin se antaisi luvan katseille ja ehdotuksille? 

Perunat tunnistaa 12 vuotiaana napa ja kurkistusreikätopeista. Peruna kukkii nopeasti, koska se lisääntyy useimmiten suvuttomasti mukuloilla.

Vierailija
305/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostarilla tissipaidoissaan hilluvat 12-14v teinitytöt on Suomalainen erikoisuus.

On ne niin itsenäisiä ja parikymppisenä sitten MT, kun sen kasvatuksen suoritti ostarijengi.

Missäpäin heitä on? Asun itse Helsingissä enkä ole täällä törmännyt. Oma tyttö käy välillä vaateostoksilla ostateilla niin että olen mukana mutta hoitaa ostokset kaverin kanssa. Kukaan kaverinsakaan ei heilu ostareilla. Kuulostaa vahvasti 1990 vuosikymmeneltä. Tai sitten ovat vanhempia jo ja luulet nuoremmaksi. 

Vierailija
306/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet palstalla vähemmistössä jos lapsesi ei käytä peukkua. 

Vierailija
307/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä liittyykö aiheeseen, mutta ihmettelen miksi miehet tuijottaa aikuisten naisten rintoja 🙄 minua tämä ärsyttää. T: 115 E kuppikokoinen 

Vierailija
308/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Oh. Nyt kun muistelee taaksepäin niin sain eniten viheltelyjä ja ällöttäviä katseita siinä 11-14 - vuotiaana verrattuna nyt siihen kun olen 21. Nyt yli parikymppisenä en ole kuullut mitään huuteluita kadulla. Oksettavaa!!  Mulla alkoi rinnat kasvaa jo 10-vuotiaana. Ja ihmiset miettivät sitä, jos esiteini-ikäinen lapsi alkaa käyttämään huppareita ja peittelemään ihoaan. 

Vierailija
309/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21 ja en ihmettele jos joku ei tunnista alaikäisiä. Puhuin vappuna klo 1 yöllä humalaisille tytöille ja nopean juttelun jälkeen olivat 14-15-vuotiaita. Kuulemma ei ole niin paljon ikäeroa tällaiseen 21-vuotiaaseen.

Vierailija
310/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuttavaperheen lapsen, 13v, kanssa syömässä ja viereisessä pöydässä joku 30v mies tuijotti ja hymyili tytölle ihan koko ajan. Tyttö oli tosi kiusaantunut ja vain se esti minua vetämästä miestä nyrkillä päin näköä

Vierailija
311/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmasti ap totta taas. Yhtäkään miestä (ainakaan suomalaista) en ole nähnyt kyttäämässä teinien tissejä ikinä. 

Vierailija
312/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä liittyykö aiheeseen, mutta ihmettelen miksi miehet tuijottaa aikuisten naisten rintoja 🙄 minua tämä ärsyttää. T: 115 E kuppikokoinen 

Minäkin saatan vahingossa tuijottaa rintoja. Varsinkin jos ne on erityisen suuret tai esillä.

T. Hetero nainen

Vierailija
313/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on hyvä näyttää seuraavan kerran vaikka lastenvalvojan tapaamisessa jos mies inisee haluavansa vuoroviikkosysteemin.

Suurinta osaa miehistä ei voi laittaa vastuuseen tyttölapsista. Heillä voi käydä myös kavereita kylässä.

Tämä on vähän ristiriitaista kun kuitenkin tälläkin palstalla uhriudutaan että äiti vieraannuttaa lapset isästään. Sitten puolustellaan seksuaalista kiinnostusta esim sen oman tytön kaveriin? 

Vierailija
314/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vaan hyvä, että suomalaiset naiset daa olla rauhassa inceli-pojaltasi. Teet palveluksen kaikille.

Voisit kiittää kahteen kertaan, sillä tein tämän palveluksen jo itse.

Ei ikinä suomalaista naista. MT-ongelmajätettä.

Ainut jolla tuntuu olevan mt-ongelmia olet sinä itse. Tuontivaimo thaikuista se vasta omaperäistä on, mutta sallittavaa;)

Haluaisin muistuttaa, että on todella mielentervettä keksiä copesatuja itselleen anonyymista palstakirjoittelijasta.

Miksi sinä vietät aikaa naisten vauva-palstalla?;)

Vierailija
315/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan varmasti ap totta taas. Yhtäkään miestä (ainakaan suomalaista) en ole nähnyt kyttäämässä teinien tissejä ikinä. 

Näillä on todella suuret luulot itsestään ja näkevät lapsensa itsensä jatkeina, joten tietenkin hekin ovat niin hurmaavia. Tämä suuruuden hulluus johtaa siihen, että tuntee kaikkien tuijottavan, vaikka oikeasti sulautuu harmaaseen massaan ja ihmiset vilkaisevat sen verran, etteivät kävele päin. 

Vierailija
316/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nami mitä herkkua!

Ilmiannettu poliisille

Vasikka

Vierailija
317/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Oh. Nyt kun muistelee taaksepäin niin sain eniten viheltelyjä ja ällöttäviä katseita siinä 11-14 - vuotiaana verrattuna nyt siihen kun olen 21. Nyt yli parikymppisenä en ole kuullut mitään huuteluita kadulla. Oksettavaa!!  Mulla alkoi rinnat kasvaa jo 10-vuotiaana. Ja ihmiset miettivät sitä, jos esiteini-ikäinen lapsi alkaa käyttämään huppareita ja peittelemään ihoaan. 

Oletko rupsahtanut? Ylipainoa, tautointeja, lävistyksiä jne

En omasta mielestäni ainakaan. Olen itseasiassa paljon terveempi mitä olin teininä. Miten tatuoinnit tai lävistykset tai ylipaino vaikuttaa?? 

Vierailija
318/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ilmoitin ketjun asiattomaksi.

Ilmoitin sinut poliisille.

Vierailija
319/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vtun miehet...vois edes lapset jättää rauhaan. Oksettavaa.

Vierailija
320/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin huumeiden käytön, koska piirit oli täynnä alaikäisiä, jotka myivät itseään saadakseen huumeita. Kaikki kaverit käytti tilaisuutta hyväkseen ja poliisille ei voinut ilmoittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi